starie Skrevet 11. november 2005 Forfatter #321 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Jeg har det KJEMPEBRA! Har ikke tid til å skrive mer nå, men skal oppdatere så fort jeg kan Er veldig glad for at dere tenker på meg! Endret 11. november 2005 av starie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. november 2005 #322 Del Skrevet 20. november 2005 Heeei! Så bra at du har det bra nå! Så jo forsåvidt det sist helg - bare så synd at vi fikk snakket så lite, du begynte jo å fortelle om der du bor, også ble det en avsporing, også måtte jeg dra.. Men regner med å få høre mer på julebordet! Finfin søndag til deg, klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #323 Del Skrevet 2. januar 2006 *riste liv i Starie* hint hint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #324 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg har det KJEMPEBRA! Har ikke tid til å skrive mer nå, men skal oppdatere så fort jeg kan Er veldig glad for at dere tenker på meg! ← krehemt minner deg om et vistt løfte her..... men skal oppdatere så fort jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #325 Del Skrevet 31. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå