Gå til innhold

Hva gjør vi når venner skal dø?


LilleBille

Anbefalte innlegg

hei. dere kan glede dere sammen der og da, og skape nye minner akkurat nå:) man slutter ikke å eksistere etter døden. etter døden kommer man enten til himmelen eller til helvete. tar man imot Jesus som sin frelserog Herre -før man dør.-så kommer man til Himmelen.demsomikke tror blir sint av åhøre slikt,men man må jo si dette forde. alt gud sier er sant.dette med frelsen og himmelen og helvete også. Gud elsker dere!:) døden er en vinning for dem som livet har. JEsus er veien, sannheten og livet.

Nei man må ikke si det, nei. Ikke hvis vedkommende ikke tror ! Det å komme med slik misjonering for folk som ligger på det siste byr meg kraftig imot. De som ikke tror skal skremmes til det, for sikkerhets skyld !? Det er rett og slett en vemmelig tankegang !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søsteren min døde i sommer. Hun tok livet sitt. Det er uendelig trist. Jeg tenker at det eneste jeg kan gjøre for henne er å ikke glemme henne og ikke slutte å snakke om henne. Jeg håper at hun ville satt pris på at vi alltid "regner med" henne selv om hun ikke er her lenger. Og så skal jeg alltid ha noe av henne på meg eller med meg, i lommen elller i vesken. Et smykke eller en liten ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...