Gå til innhold

Livet med lillegutt


MellonCollie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette var mer enn mystisk ...

:perebrus: og :sjokolade: mens vi venter, anyone?

Ja takk! :)

MellonCollie, du nevnte IKM i dag (i dagboka mi) så da måtte jeg bare innom....

Så synd at du fkk negativ test, forhåpentligvis får du en positiv en om noen dager! :)

Lykke til :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg har lest om enkelte som ikke får positiv graviditetstest før det går ei stund...

Eventuelt kan du jo ta blodprøve hos legen for å finne ut? Skjønner om du ikke orker det da, det blir jo på en måte enda mer skuffende om den blir negativ...

Krysser fingrene for :gravid::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD36, ikke noe nytt. Jeg vil jo egentlig tro at det bare er syklusene mine som tuller, så det blir ikke noe blodprøve enda i alle fall. Hvordan funker det da? Tar det lang tid før man får svar?

Skal til legen om 1-2 uker og ta en del blodprøver for noe annet, så kan jo høre med de da. Men fikk jo ikke noe krøll i det jeg slutta på p-pillene, så er jo mulig dette kommer nå isteden...

Koste meg masse i går, selv om jeg var fryktelig sliten. 12 timers ganske intensiv jobbing, løpe hjem for å skifte, og så løpe dit hvor vi skulle ha julebordet. Men holdt det gående til ca 01.00, kun på pepsi ;) Var ei som lurte på om jeg var gravid, men hun slo seg til ro med min "nei, men jobb imorgen tidlig"-forklaring. Som jo ikke er løgn noen av delene antagelig.

Godt at det er fredag :juhu: Avslapning i dag, imorgen er vi bedt i stor bursdagsfest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Kan nok være p-pillene sin skyld også ja... :sjenert:

Gikk vel 3 måneder fra jeg kuttet ut pillene til syklusene plutelig gjorde et hopp...

Godt du hadde en hyggelig kveld, og slapp masse spørsmål.

Kose deg masse i helga.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å si; i går fikk jeg den siste boka til Stieg Larsson i posten. Så da har jeg i alle fall noe å glede meg til :juhu:

Må forsøke å bestille meg en synstest snart også. Kjenner at det å sitte foran en PC minst 8 timer om dagen sliter på øynene. Har nok behov for noe avlastningsbriller eller noe. Er det dyrt for synstester? Noen som har en optikerkjede å anbefale? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som om de har noe ordning for det her, har snakket litt om det.

I tillegg er jeg innleid gjennom vikarbyrå. Så selv om det er veldig flinke til å la meg ha samme godene som de andre, så spørs det vel om jeg ville blitt omfattet av slike ordninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det nok litt annerledes...

Jeg vet mannen er veldig fornøyd med Interoptikk her i byen, men han bruker bare linser da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å si; i går fikk jeg den siste boka til Stieg Larsson i posten. Så da har jeg i alle fall noe å glede meg til :juhu:

Må forsøke å bestille meg en synstest snart også. Kjenner at det å sitte foran en PC minst 8 timer om dagen sliter på øynene. Har nok behov for noe avlastningsbriller eller noe. Er det dyrt for synstester? Noen som har en optikerkjede å anbefale? :klø:

Synstester pleier ikke koste så mye, jeh har fått de med i prisen når jeg kjøper linser eller briller på samme plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye: Heihei!

Nå var det på tide at jeg hilste på deg her inne også.

Jeg bruker Specsavers nede i...hva er det den gata heter,er det Prinsens gate,montro? Og jeg er godt fornøyd,men for briller...er ei stund siden jeg kjøpte mine,og det var hos optikeren på Byhaven-mener det er Synsam, er det ikke? Og der fikk jeg veldig god service og hjelp til å finne fine briller. Lykke til,ihvertfall! Mener jeg betalte rundt 300 kr for synsundersøkelse sist.

Krysser fingre for at mensen ikke dukker opp,og at det er en veeeldig koselig grunn til det!

Og så ønsker jeg deg en kjempefin helg her inne også. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du kom innom frolou! Og takk for tips - ringte specsavers, men de hadde ikke så mye timer på ettermiddag. Så det ble Synsam på solsiden. Spennende. Jeg hadde lesebriller på barneskolen, men ikke så flink til å bruke de.. satser på at det blir bedre denne gang. Dessuten finnes det jo så mye kule briller :)

Og så...

Da var PP4 i gang dere, plutselig kom mensen. Men jeg ble fryktelig letta jeg, altså. Følte ikke i hele tatt at det var noen sjanse for å være gravid, så da er det bedre å komme kjapt i gang igjen :)

Forrige syklus ble da på 35 dager, så da tar jeg utgangspunkt i dette for beregning av neste EL, og da får jeg opp dette fra babyverden.no:

Din fruktbare periode er: 27.11.2007 - 02.12.2007

Eggløsningen finner sted: 30.11.2007

Termin: 24.08.2008

IKM blir da 14. desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden du har hatt kortere sykluser også ville jeg ikke bare sett ut fra den siste perioden. Jeg har hatt fra 27-32 dager i syklus, så jeg regner med begge, altså finner el på 27 dager og El på 32 dager. Og da :humpe: godt hele tiden rundt de forskjellige El mulighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nå uansett ikke hatt så mye fokus på :humpe: kun rundt EL, det er vi relativt flinke til regelmessig uansett ;) Men jeg kommer nok til å regne litt på de forskjellige uansett ja, men er greit å ha en IKM-dato å forholde meg til. Da blir det ikke noe venting på å teste etc før etter den "siste mulige" IKM-dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - en flaske vin er allerede bestilt hos min kjære, og bursdagen i morgen skal bli behørig feiret ;)

Menssmertene tro også til samtidig, så nå sitter jeg her og klamrer meg til pulten og håper klokka skal gå fort. Vil ut og hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...