Pasjonsblomst Skrevet 6. januar 2008 #641 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei MellonCollie! Kom plutselig over denne dagboken, og da var jo såååå spennende å lese om veien frem mot graviditeten osv.. Gratulerer så mye! Ble helt rørt og spent innvendig av å lese om slikt. Jeg har også lyst å begynne å prøve, kjenner bare hvordan kroppen kribler innmari... Håper alt går bra med deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. januar 2008 #642 Del Skrevet 6. januar 2008 Håper alt er bra med deg og spiren, MellomCollie! Jeg krysser alt jeg har og sender gode tanker din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. januar 2008 #643 Del Skrevet 7. januar 2008 Huff da. Noe spesielt som tilsier at alt ikke er som det skal? Får håpe du tar feil i allefall, skal krysse fingrene for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. januar 2008 #644 Del Skrevet 7. januar 2008 Sier som de andre her, håper at magefølelsen er feil! Blir spennende på torsdag da når du kan få endelig svar og slippe å lure på det iallfall Tenker masse på deg og skal krysse fingrene mine for at alt står bra til med deg og lille mirakelet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #645 Del Skrevet 7. januar 2008 Tusen takk for gode klemmer og tanker. Jeg ringte legekontoret i dag, og fikk time med en gang. Så nå har jeg vært på min første svangerskapskontroll. Utrolig koselig lege! Han beroliget meg litt, men anbefalte meg å ta privat UL for å se om alt var bra. Så jeg har time på Aleris imorgen kl 17.40. Tar med min kjære, og krysser fingrene for et stk ekstra bankende hjerte. Så imorgen og onsdag kommer jeg sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hardangerbrud Skrevet 7. januar 2008 #646 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei du, lykke til i morgen. Krysser alt vi har for at dette blir en positiv opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. januar 2008 #647 Del Skrevet 7. januar 2008 Smart å ta ultralyd når du er bekymret ja... Ikke godt å gå sånn. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 7. januar 2008 #648 Del Skrevet 7. januar 2008 Krysser fingrene for at alt er i orden og at du får se et bankende hjerte i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 7. januar 2008 #649 Del Skrevet 7. januar 2008 Håper alt er bra i morgen da! Bra at du fikk komme til legen i dag Store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. januar 2008 #650 Del Skrevet 7. januar 2008 Da krysser vi fingrene for i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. januar 2008 #651 Del Skrevet 7. januar 2008 Da krysser jeg fingrene for deg i morgen, skal tenke på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. januar 2008 #652 Del Skrevet 7. januar 2008 Fint at du fikk UL så fort da!! Håper alt er bra, lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 7. januar 2008 #653 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei!! Spennden å lese dagboken din!!!! Ønsker deg MASSE lykke til i morgen!!! Får håpe du tar feil, og at alt er i skjønneste orden!!!!!!! Sender deg noen gode tanker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. januar 2008 #654 Del Skrevet 8. januar 2008 Lykke til i dag, MellonCollie - venter spent på å høre fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. januar 2008 #655 Del Skrevet 8. januar 2008 Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #656 Del Skrevet 8. januar 2008 Da er vi kommet hjem fra ultralyd. Og alt er i sin skjønneste orden :juhu: Vi fikk se et bankende hjerte med en gang, og det var heldigvis bare en den er jo veldig liten enda, men han var ganske enig i min utregning på 8+1 ut fra målingene (målte til 14 mm) Så morsgenet mitt er godt utviklet på bekymringssiden, og slik vil det sikkert bli resten av livet Fikk med bilde, og samboer er SÅ stolt!! Tror alt er litt mer virkelig for begge nå, og vi er så lettet... Jeg er glaaad!! :-D Takk for at dere er her og hører på bekymringer og gleder - NÅ blir det dagbokrunde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. januar 2008 #657 Del Skrevet 8. januar 2008 Supert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 8. januar 2008 #658 Del Skrevet 8. januar 2008 :hoppe: Så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 8. januar 2008 #659 Del Skrevet 8. januar 2008 Så fint Det var virkelig godt å lese Et lite spm... Når jeg var på UL målte han CRL til å være 17,1 mm, og anslo 7+4. (Jeg mente jeg var 8+0). Er det noe annet enn målet de ser på...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 8. januar 2008 #660 Del Skrevet 8. januar 2008 Så godt å lese at alt er som det skal! :-D Min lege sa til meg at det ikke var mulig å finne hjertelyden ennå da det var for tidlig... Men det er kanskje noe annet med ultralyd?... Så gøy å få med bilde!! Kanskje du får lagt det ut her? Masse på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg