Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Hei MellonCollie!

Kom plutselig over denne dagboken, og da var jo såååå spennende å lese om veien frem mot graviditeten osv..

Gratulerer så mye! Ble helt rørt og spent innvendig av å lese om slikt. Jeg har også lyst å begynne å prøve, kjenner bare hvordan kroppen kribler innmari...

Håper alt går bra med deg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper alt er bra med deg og spiren, MellomCollie! Jeg krysser alt jeg har og sender gode tanker din vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Noe spesielt som tilsier at alt ikke er som det skal? Får håpe du tar feil i allefall, skal krysse fingrene for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som de andre her, håper at magefølelsen er feil! Blir spennende på torsdag da når du kan få endelig svar og slippe å lure på det iallfall :klemmer: Tenker masse på deg og skal krysse fingrene mine for at alt står bra til med deg og lille mirakelet :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode klemmer og tanker.

Jeg ringte legekontoret i dag, og fikk time med en gang. Så nå har jeg vært på min første svangerskapskontroll. Utrolig koselig lege! Han beroliget meg litt, men anbefalte meg å ta privat UL for å se om alt var bra.

Så jeg har time på Aleris imorgen kl 17.40. Tar med min kjære, og krysser fingrene for et stk ekstra bankende hjerte.

Så imorgen og onsdag kommer jeg sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!! Spennden å lese dagboken din!!!!

Ønsker deg MASSE lykke til i morgen!!! Får håpe du tar feil, og at alt er i skjønneste orden!!!!!!! Sender deg noen gode tanker!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi kommet hjem fra ultralyd. Og alt er i sin skjønneste orden :juhu:

Vi fikk se et bankende hjerte med en gang, og det var heldigvis bare en ;) den er jo veldig liten enda, men han var ganske enig i min utregning på 8+1 ut fra målingene (målte til 14 mm) :hjerte:

Så morsgenet mitt er godt utviklet på bekymringssiden, og slik vil det sikkert bli resten av livet :ler: Fikk med bilde, og samboer er SÅ stolt!! Tror alt er litt mer virkelig for begge nå, og vi er så lettet...

Jeg er glaaad!! :-D

Takk for at dere er her og hører på bekymringer og gleder - NÅ blir det dagbokrunde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fint :) Det var virkelig godt å lese :)

Et lite spm... Når jeg var på UL målte han CRL til å være 17,1 mm, og anslo 7+4. (Jeg mente jeg var 8+0). Er det noe annet enn målet de ser på...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at alt er som det skal! :-D

Min lege sa til meg at det ikke var mulig å finne hjertelyden ennå da det var for tidlig... Men det er kanskje noe annet med ultralyd?... Så gøy å få med bilde!! Kanskje du får lagt det ut her? :)

Masse :klemmer: på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...