MellonCollie Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #581 Del Skrevet 20. desember 2007 Innom med en tirsdags- til gravide MellonCollie Håper dere finner ut av hvor rotta er og får tatt den.. KAn tenke meg det er ekkelt å høre den rasle rundt i veggene deres om natta.. Min kjære hadde tatt en tur rundt i går for å se hvor det kan komme fra, og han hadde ikke sett noen spor etter den. Har heller ikke hørt den de siste nettene, heldigvis. Men vi kommer nok til å få lederen for borettslaget til å sjekke det ut nærmere! Aha, tappet deg for noen liter blod da Mindre sug etter godteri? Jeg er helt omvendt! Tror du får annet kjønn på babyen enn meg Du har ikke noen følelse for hva det blir? Babybel, ja, har sett de, men aldri smakt. Har aldri vært noen osteperson, egentlig, og så er jeg så usikker på hva som er greit og ikke greit i disse hysteriske tider... Iiiiiik, rotte?! :hår: Jeg har egentlig ikke noen sterk følelse, men heller litt mot gutt om jeg "må" tro noe Kjære tror det er jente. Det kinesiske fødselskartet på babyverden sier også jente, men usikker hvor mye jeg stoler på den Tror ikke jeg hadde slått meg til ro med at den bare levde inne i veggen... Sånt vil man helst bli kvitt. Eier dere eller leier dere? Hvis dere leier kan dere jo ta kontakt med huseier... Rotta kan sikkert lage en del skader hvis den får bo inni veggen for lenge... Jeg har heller ikke hatt mye symptomer. Selv om man på en merkelig måte "savner" dem så bør du være glad til. Det er nok helt i orden. Men jeg er også ganske utålmodig etter å kjenne noe... Gleder meg til å kunne legge meg ned, kanskje dytte litt i magen og få en reaksjon som gjør at jeg vet at alt er bra... Men er nok litt fram i tid gitt Snart jul Vi eier, men er i et sameie. Så det er jo ikke bare vår leilghet det evt berører, så vi kommer til å ta det opp med styret (dvs, kjære sitter i styret.. men ta det opp og få lederen til å bevilge penger til skadedyrkontroll! ) Tenk når du begynner å kjenne noe ja, det blir stas! Du har jo kommet kjempelangt syns jeg, virkelig gått fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #582 Del Skrevet 20. desember 2007 Innom og leser litt. tilbake Oi, snart juleferie Bare å telle timer nå Håper rotteproblemet forsvinner raskt.... Hadde heller ikke slått meg til ro med at den lever i veggen (!)..... Grøss og gru... Nei, det er ikke en særlig god situasjon. Merker jeg ikke helt slapper av, selv om jeg jo egentlig vet den ikke kommer seg inn. Men når den først kom seg inn i veggen, hvem vet hva den kan klare?? Ferie allerede fra i morgen? Heldiggrisen! Har du nett der? :juhu: for ferie om 5 timer, max! Går nok litt tidlig i dag, hehe. Har nett, men kommer nok ikke til å bruke så mye tid der. Har liten tid hjemme egentlig, så får utnytte tida max. Men kommer nok til å titte innom en tur God tur i morgen Håper du kommer innom før jul også!! Takk takk! Skal nå se hva jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #583 Del Skrevet 20. desember 2007 Litt jobbing innimellom må til, men har fått gjort unna det aller meste før jeg drar. Gleder meg helt ubeskrivelig masse! Fikk pakket alt i går, og er vel klar til å dra. Kjære drar imorgen i bil, og tar heldigvis med seg endel av mitt, så da slipper jeg å drasse med alle gavene på flyet i dag. Var litt uvel på morgenen i dag, men tror det mest var fordi jeg var sulten. Er ok igjen nå i alle fall. Skal jeg først bli kvalm, kan det i alle fall vente til etter jul!! Jeg kommer sikkert innom her en tur sent på lille julaften med en oppdatering på hvordan de vordende besteforeldre reagerer. Husker ikke om jeg fortalte det, men fikk tak i 2 stk eksemplarer av boken som Ballerina fant frem til meg. Den ene er pakket inn, mens den andre henter jeg i butikken hjemme imorgen. Gleder meg til å se ansiktene, og om de skjønner hva den boka innebærer Har jo endel fri i jula, men jeg får heldigvis betalt på helligdagene som skulle vært arbeidsdag, så jeg blir ikke helt blakk når januar kommer! Deilig å ha en "ordentlig" jobb hvor slikt blir praktisert, det har det vært dårlig med tidligere Tror jeg har vært innom alle dagbøkene, men vil uansett ønske alle som titter innom her en riktig god jul! Kos dere med god mat og med de dere er glade i, det skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 20. desember 2007 #584 Del Skrevet 20. desember 2007 Endelig juleferie! :hoppe: Håper du får en kjempefin juleferie sammen med kjente og kjære God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. desember 2007 #585 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg har egentlig ikke noen sterk følelse, men heller litt mot gutt om jeg "må" tro noe Kjære tror det er jente. Det kinesiske fødselskartet på babyverden sier også jente, men usikker hvor mye jeg stoler på den Jeg har sett to utgaver av det kartet. Fikk forskjellig kjønn på de to, så ble ikke noe klokere av det... Jeg også innbilte meg gutt først, men nå heller jeg litt mot jente. Blir spennende med ultralyd :-D Vi eier, men er i et sameie. Så det er jo ikke bare vår leilghet det evt berører, så vi kommer til å ta det opp med styret (dvs, kjære sitter i styret.. men ta det opp og få lederen til å bevilge penger til skadedyrkontroll! ) Tenk når du begynner å kjenne noe ja, det blir stas! Du har jo kommet kjempelangt syns jeg, virkelig gått fort! Greit å ta det med styret da ja. Hvis det er i veggen så er det jo gjerne litt flere det også kan gå utover... Får håpe det ordner seg fort. Ikke noe koselig med sånne lyder i veggen... Ja, helt merkelig å tenke på... Synes jeg akkurat mistet jeg, nå er jeg snart halvveis i neste svangerskap... Kommer nok til å gå kjempefort utover våren... Jeg kommer sikkert innom her en tur sent på lille julaften med en oppdatering på hvordan de vordende besteforeldre reagerer. Husker ikke om jeg fortalte det, men fikk tak i 2 stk eksemplarer av boken som Ballerina fant frem til meg. Den ene er pakket inn, mens den andre henter jeg i butikken hjemme imorgen. Gleder meg til å se ansiktene, og om de skjønner hva den boka innebærer Har jo endel fri i jula, men jeg får heldigvis betalt på helligdagene som skulle vært arbeidsdag, så jeg blir ikke helt blakk når januar kommer! Deilig å ha en "ordentlig" jobb hvor slikt blir praktisert, det har det vært dårlig med tidligere God tur hjem. Greit at din kjære kan ta med seg en del av bagasjen. Aldri noe moro å ha med en masse bagasje på fly. Spesielt ikke i julekaoset kan jeg tenke meg... Blir spennende å høre reaksjonen :rødme: Det blir jo kjempe artig. Så bra at det ordnet seg med boka :-D Greit at det er ordnede arbeidsforhold ja. Man trenger jo pengene, og greit å ha en fast sum å forholde seg til. God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. desember 2007 #586 Del Skrevet 20. desember 2007 GOD JUL!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 20. desember 2007 #587 Del Skrevet 20. desember 2007 God jul Tipper de vordende besteforeldre kommer til å bli kjempeglade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. desember 2007 #588 Del Skrevet 20. desember 2007 Jasså, så det er du som har kjøpt de to siste utgavene av den boka! Hadde tenkt å kjøpe den til de vordende besteforeldrene vi også, skjønner du. Var bare en tanke da, God jul!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 21. desember 2007 #589 Del Skrevet 21. desember 2007 Ha en riktig God Jul du også MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. desember 2007 #590 Del Skrevet 21. desember 2007 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #591 Del Skrevet 21. desember 2007 Dere... bare kjapt innom for å fortelle at i følge babyverden begynner hjertet til Lille å slå i dag Nå skal jeg ut og handle siste finish til julegavene! Trøtt pga syke forsinkelser i går, men kom nå hjem heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. desember 2007 #592 Del Skrevet 21. desember 2007 Så koselit å tenkte på Mye rart som skjer om dagen :rødme: Kan tenke meg det var en slitsom tur, men godt du kom deg hjem til slutt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. desember 2007 #593 Del Skrevet 21. desember 2007 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 21. desember 2007 #594 Del Skrevet 21. desember 2007 Ønsker deg ei riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. desember 2007 #595 Del Skrevet 21. desember 2007 Dere... bare kjapt innom for å fortelle at i følge babyverden begynner hjertet til Lille å slå i dag Nå skal jeg ut og handle siste finish til julegavene! Trøtt pga syke forsinkelser i går, men kom nå hjem heldigvis. Så herlig! :rødme: Lykke til på julegaveshoppingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 22. desember 2007 #596 Del Skrevet 22. desember 2007 Riktig god jul til deg MellonCollie! Her har kvalmen slått til for fullt så det spørs om julemiddagen blir den samme for min del... Men svigermor nevnte at det var tegn på en sunn og frisk baby, så jeg holder meg fast på det og prøver å ta det med godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 23. desember 2007 #597 Del Skrevet 23. desember 2007 Innnom og ønsker deg god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. desember 2007 #598 Del Skrevet 23. desember 2007 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. desember 2007 #599 Del Skrevet 24. desember 2007 En god jul til deg, mellonColliemann og Lille. Kos dere! Jule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 24. desember 2007 #600 Del Skrevet 24. desember 2007 Ønsker deg en riktig God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg