Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Det er første dag med vanlig menstruasjon som regnes som første dag i syklusen, så det er altså denne du regner fra :)

Jepp, det er blitt delt mye kroppslig i denne dagboka allerede, så det er ikke noe problem :ler:

Ok, takk for det, da blir det i såfall 6. uke som begynner for meg nå på onsdag, får ringe og dobbeltsjekke senere i dag og høre, hvis de sier 5 uker når jeg tok blodprøven så stemmer det med våres utregninger også.

Det blir mye vesker og snacks ja.. det må vel bare til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: for 5 uker! :-D

Skal du til legen, eller skal du bare ta blodprøver?

Jeg vet veldig godt hvordan det er å ikke ha noen symptomer, og jeg var veldig bekymret... Men, egentlig så er det jo supert å ikke ha symptomer! Iallfall så lenge du slipper kvalmen ;) Hverken mamma eller bestemoren min var kvalm med sine barn, farmoren min derimot hadde ekstrem svangerskapskvalme med begge sine *grøss*. Hittil ser det ut til at jeg tar etter mamma og bestemoren min :-D

Du har jo symptomer da, når du er sulten hele tiden! :fnise: Har du noe spesielt du spiser, eller spiser du det meste? Jeg vil ikke ha noe salt når jeg er sulten, bare søtt... merkelig.

Jeg skal bare ta blodprøver - det var de på sykehuset som ville ha en del av de for vidre oppfølging, med tanke på revmatismen...

Jeg spiser det meste jeg :ler: Men har hatt mye mindre sug etter godteri enn vanlig, har ikke spist noe sjokolade hele helga. Men vil ha ordentlig mat liksom.

Dessuten spiser jeg mye ost for tiden.. du vet sånne små røde - Babybel? Men det begynte jeg med før jeg ble gravid, da. Men det har ikke blitt noe bedre! Jeg vil ha Babybel-ost! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å lese symptomene dine og sammenligne med mine... Jeg er 6 uker på vei til onsdag så ligger kun noen få dager foran deg (hvis beregningene stemmer). Vi har litt motsatt symptomer vi da.. Jeg tror ikke jeg er mer søvnig enn vanlig, og i forhold til mat så orker jeg nesten ingenting.. Det jeg spiste i går, i forgårs eller i forrige uke for-den-saks-skyld orker jeg ikke tanken på i dag.. :spy: Merkelig det der.. Men så er jeg jo også forkjølet så det kan hende det påvirker til en viss grad :)

Håper du har en fin dag på jobb! Tenk; snart juleferie! :tree::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også var masse trøtt i begynnelsen, og er det egentlig enda. Å være trøtt er ikke den verste plagen man kan ha, det er bare å sove mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt å lese symptomene dine og sammenligne med mine... Jeg er 6 uker på vei til onsdag så ligger kun noen få dager foran deg (hvis beregningene stemmer). Vi har litt motsatt symptomer vi da.. Jeg tror ikke jeg er mer søvnig enn vanlig, og i forhold til mat så orker jeg nesten ingenting.. Det jeg spiste i går, i forgårs eller i forrige uke for-den-saks-skyld orker jeg ikke tanken på i dag.. :spy: Merkelig det der.. Men så er jeg jo også forkjølet så det kan hende det påvirker til en viss grad :)

Håper du har en fin dag på jobb! Tenk; snart juleferie! :tree::klem:

Hehe, morsomt at det er så forskjellig :) Jeg er ganske så klar for juleferie nå, ja!!

Ja, snart juleferie! :duskedame:

Virker som du har alt planlagt fram til avreisedag. Så flink du er :kose:

Har i alle fall planlagt alt - men hva jeg klarer å gjennomføre er en annen sak ;)

Oj, har jeg sagt gratulerer??

Uansett: GRATULERER!!!! :-D

Tusen takk! :-D

Jeg også var masse trøtt i begynnelsen, og er det egentlig enda. Å være trøtt er ikke den verste plagen man kan ha, det er bare å sove mye ;)

Hehe, det er sant. Så lenge man får sovet, så!

---

Min kjære hadde siste eksamen i går, og skulle derfor ut med gutta på eksamensfeiring i går kveld. Jeg la meg rundt 22, og sovna rimelig kjapt tror jeg. Men når han kom hjem litt før 3 våkna jeg, og fikk ikke sove igjen. Lå og vridde meg til ca 4, da sovna jeg så vidt.. så gikk det et par minutter bare før jeg bråvåkna 10 over 4.

Vi hørte nemlig noen rare lyder i leiligheten for et par dager siden - og det høres veldig ut som om det er en rotte inni veggen vår :overrasket: Og den starta da opp med noe leven i natt igjen, og jeg ble heeelt sikker på at den hadde kommet seg inn i rommet .. så da var det på med lyset, og febrilsk titting etter den :lete:

Men den er nok bare inni veggen, som min kjære har forsikret meg om. Men jeg er slett ikke komfortabel med tanken, altså.

Sovna i alle fall ikke før over 5 igjen, så jeg tror dette blir en lang dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten spiser jeg mye ost for tiden.. du vet sånne små røde - Babybel? Men det begynte jeg med før jeg ble gravid, da. Men det har ikke blitt noe bedre! Jeg vil ha Babybel-ost! :-D

Ååå, måtte du si det? Nå fikk jeg ikke noe lyst på Babybel-ost :sikle:

Vi hørte nemlig noen rare lyder i leiligheten for et par dager siden - og det høres veldig ut som om det er en rotte inni veggen vår :overrasket: Og den starta da opp med noe leven i natt igjen, og jeg ble heeelt sikker på at den hadde kommet seg inn i rommet .. så da var det på med lyset, og febrilsk titting etter den :lete:

Iiiih, rotter! Huff, det er nok dessverre en del av dem i byen, får håpe den finner seg et annet sted å bo snart ;)

God tirsdag, nå er det snart jul :klemmer::tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, hvordan er det med deg i dag? Sitter på jobb og henger jeg, har ikke lyst til å være her, men ikke mye å gjøre med det.

Prøver å ringe legen for å høre hvor mange uker det er, men de tar jo ikke telefonen...

Dumt å lese ost diskusjonen her inne, babybel ost er så sinnsykt godt. Men er den pasteurisert tro..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann MellonCollie! :klemmer:

En stund siden jeg har vært her... gått en del tid til eksamen for tiden :sjenert:

Ser ut som du har alt godt planlagt ja! Det skal vel bli herlig med juleferie og spesielt når du har fått et lite julemirakel i magen! :hoppe:

Håper du har det fint! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en tirsdags- :klem: til gravide MellonCollie :)

Håper dere finner ut av hvor rotta er og får tatt den.. KAn tenke meg det er ekkelt å høre den rasle rundt i veggene deres om natta..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare ta blodprøver - det var de på sykehuset som ville ha en del av de for vidre oppfølging, med tanke på revmatismen...

Jeg spiser det meste jeg :ler: Men har hatt mye mindre sug etter godteri enn vanlig, har ikke spist noe sjokolade hele helga. Men vil ha ordentlig mat liksom.

Aha, tappet deg for noen liter blod da ;)

Mindre sug etter godteri? Jeg er helt omvendt! Tror du får annet kjønn på babyen enn meg ;) Du har ikke noen følelse for hva det blir?

Babybel, ja, har sett de, men aldri smakt. Har aldri vært noen osteperson, egentlig, og så er jeg så usikker på hva som er greit og ikke greit i disse hysteriske tider...

Iiiiiik, rotte?! :hår: :sjokkert::overrasket::forvirret::hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg hadde slått meg til ro med at den bare levde inne i veggen... :hakeslepp:

Sånt vil man helst bli kvitt. Eier dere eller leier dere? Hvis dere leier kan dere jo ta kontakt med huseier... Rotta kan sikkert lage en del skader hvis den får bo inni veggen for lenge...

Jeg har heller ikke hatt mye symptomer. Selv om man på en merkelig måte "savner" dem så bør du være glad til. Det er nok helt i orden. Men jeg er også ganske utålmodig etter å kjenne noe... Gleder meg til å kunne legge meg ned, kanskje dytte litt i magen og få en reaksjon som gjør at jeg vet at alt er bra...

Men er nok litt fram i tid gitt :sjenert:

Snart jul :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun innom med et lite livstegn - vi har vært uten internett på jobb store deler av dagen i går, samt hele dagen i dag. Nå er vi endelig tilbake på, og det renner selvsagt inn mail... så det blir travelt her siste timen i dag.

Men håper på å få tid til en dagbokrunde på dagen imorgen, ettersom jeg drar hjem på ferie imorgen kveld :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, snart juleferie :) Bare å telle timer nå :)

Håper rotteproblemet forsvinner raskt.... Hadde heller ikke slått meg til ro med at den lever i veggen (!)..... Grøss og gru... :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå, måtte du si det? Nå fikk jeg ikke noe lyst på Babybel-ost :sikle:

Iiiih, rotter! Huff, det er nok dessverre en del av dem i byen, får håpe den finner seg et annet sted å bo snart ;)

God tirsdag, nå er det snart jul :klemmer::tree:

Hehe, sorry ;) Men det er innmari godt ja! Med ost altså. IKKE rotter!

Heisann, hvordan er det med deg i dag? Sitter på jobb og henger jeg, har ikke lyst til å være her, men ikke mye å gjøre med det.

Prøver å ringe legen for å høre hvor mange uker det er, men de tar jo ikke telefonen...

Dumt å lese ost diskusjonen her inne, babybel ost er så sinnsykt godt. Men er den pasteurisert tro..?

Jepp, så vidt jeg har sett så er den pasteurisert. Den er halvmyk, men det er jo en type edamer-ost, og de er vel pastueriserte. Den har jo heller ingen likhetstegn med de ostene man ikke skal spise, som brie etc. Så jeg tar sjansen ;)

Heisann MellonCollie! :klemmer:

En stund siden jeg har vært her... gått en del tid til eksamen for tiden :sjenert:

Ser ut som du har alt godt planlagt ja! Det skal vel bli herlig med juleferie og spesielt når du har fått et lite julemirakel i magen! :hoppe:

Håper du har det fint! :klemmer:

Kjenner til det med at eksamen tar mye tid, så det skal du ikke tenke på! Gleder meg masse til juleferien nå, og til å kunne fortelle det til foreldre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...