Gjest imli Skrevet 8. desember 2007 #461 Del Skrevet 8. desember 2007 Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. desember 2007 #462 Del Skrevet 8. desember 2007 Hørtes ut som en fin oppladning til julebord. Godt når det går så greit å ha med sin bedre halvdel Kose deg videre i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. desember 2007 #463 Del Skrevet 9. desember 2007 For en utrolig fin dag det var i går! Det ble en noe annereldes arbeidsdag, da noen av de jeg jobber sammen med hadde ordnet et overraskelsesopplegg for oss. Så vi ble ført ut av kontoret kl 12, ut i en taxi og vi ante ikke hva som skjedde. Var en skikkelig teambulidingtur, og en god start på kvelden Kjære var jo med på julebordet igår kveld, og han møtte endel av kollegaene mine for første gang. Er så utrolig gøy å se hvor lett han går overens mede alle, og jeg følte meg skikkelig forelska under hele kvelden :rødme: I tillegg var det fantastisk god mat!! Har bare sløvet så langt i dag, nå skal jeg komme meg ut i butikken. I kveld skal jeg først se fotball, og så skal vi på kino og se Det gylne kompasset. Det hørtes jo kjempekoselig ut, og smart i forhold til kolleger og arbeidsmiljøet! Så bra du koste deg Var Det gylne kompasset en bra film? Har lyst til å se den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #464 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg var egentlig ikke så imponert over den. Helt grei, men ikke det beste jeg har sett Synes det ble veldig mye handling på kort tid, så det var litt vanskelig å henge med til tider. I dag har vi sett Simpsons-filmen. Det var morsom i alle fall Blir tidlig kveld i dag, vi er rimelig trøtte begge to. Nå er det tilbake til sofaen og kose med kjære Kommer innom dagbøkene imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. desember 2007 #465 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg var egentlig ikke så imponert over den. Helt grei, men ikke det beste jeg har sett Synes det ble veldig mye handling på kort tid, så det var litt vanskelig å henge med til tider. I dag har vi sett Simpsons-filmen. Det var morsom i alle fall Blir tidlig kveld i dag, vi er rimelig trøtte begge to. Nå er det tilbake til sofaen og kose med kjære Kommer innom dagbøkene imorgen! Ah, ok. Den sies jo å være en ny "Ringenes Herre", jeg har mine tvil om det, men... Simpssons-filmen er morsom, vi leide den og kopierte den vi, så nå har vi den Kos dere på sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 9. desember 2007 #466 Del Skrevet 9. desember 2007 Bare for å invadere dagboken din helt.... Synes heller ikke Det gyldne kompasset var bra. Slettes ikke noen ny Ringenes Herre! Et sammensurium av Ringenes Herre, Narnia og Harry Potter, med alt for mye handling/karakterer/historier på for kort tid. Grei underholdning, men ikke noe mer.... Enig med VG, som gav terningkast 3. Kos dere i sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. desember 2007 #467 Del Skrevet 9. desember 2007 Har ikke hatt tid å titte innom her på en stund... høres ut som det er mye som skjer for tiden, men kjekt at du og samboer har det bra Håper dere finner ut av det med flyttingen, skjønner det er stressende å ikke ha sånne ting helt klart for seg når man er prøvere... Babyen til venninnen din høres jo bare helt herlig ut Juleverksted var veldig koselig ja... vi har nå ikke så stor leilighet vi heller, 55 kvm, men har eget kjøkken og har og presset inn et spisebord i stuen, så da har vi tre bord... kjøkkenbordet til baking, salongbordet til å lage kort og spisebordet til å lage diverse annen julepynt Skal ha et juleverksted til den 21. tenkte jeg, var ikke alle som tok seg tid til å være med på det første pga eksamensstyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 9. desember 2007 #468 Del Skrevet 9. desember 2007 Så bra med teambuilding på jobb! Det er kjempebra at folk tar vare på sine ansatte Håper jeg havner på en bra arbeidsplass hvor de prioriterer et godt arbeidsmiljø Ha en fortsatt fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #469 Del Skrevet 10. desember 2007 Ah, ok. Den sies jo å være en ny "Ringenes Herre", jeg har mine tvil om det, men... Simpssons-filmen er morsom, vi leide den og kopierte den vi, så nå har vi den Kos dere på sofaen! Ja, jeg hadde jo hørt så mye bra om den - men den prøvde kanskje litt for hardt å leve opp til noe den ikke helt klarte.. Bare for å invadere dagboken din helt.... Synes heller ikke Det gyldne kompasset var bra. Slettes ikke noen ny Ringenes Herre! Et sammensurium av Ringenes Herre, Narnia og Harry Potter, med alt for mye handling/karakterer/historier på for kort tid. Grei underholdning, men ikke noe mer.... Enig med VG, som gav terningkast 3. Kos dere i sofaen Invasjon av dagbøker er helt ok! Jepp, sammensurium er vel rett ord. Den hadde nok hatt godt av å forsøke å stå litt på egne bein istedet for å forsøke å henge med på den bølgen som har vært. Men jeg har lyst til å lese boka da, for tror historien kan være bra! Har ikke hatt tid å titte innom her på en stund... høres ut som det er mye som skjer for tiden, men kjekt at du og samboer har det bra Håper dere finner ut av det med flyttingen, skjønner det er stressende å ikke ha sånne ting helt klart for seg når man er prøvere... Babyen til venninnen din høres jo bare helt herlig ut Juleverksted var veldig koselig ja... vi har nå ikke så stor leilighet vi heller, 55 kvm, men har eget kjøkken og har og presset inn et spisebord i stuen, så da har vi tre bord... kjøkkenbordet til baking, salongbordet til å lage kort og spisebordet til å lage diverse annen julepynt Skal ha et juleverksted til den 21. tenkte jeg, var ikke alle som tok seg tid til å være med på det første pga eksamensstyr... Koselig at du kommer innom i disse travle eksamenstider! Så bra med teambuilding på jobb! Det er kjempebra at folk tar vare på sine ansatte Håper jeg havner på en bra arbeidsplass hvor de prioriterer et godt arbeidsmiljø Ha en fortsatt fin søndag! Ja, de har skjønt det her på jobben. Arbeidsmiljø er topp-prioritert, og vi har det veldig gøy på jobb. Da er det enklere å yte litt ekstra også.. Det som gjør at jeg trives veldig godt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #470 Del Skrevet 10. desember 2007 IKM i dag, og kjennes ut som om TR er på vei, akkurat som forventa. Da ble forrige syklus også på 31 dager. For PP5 blir det dermed slik, i følge babyverden.no: Din fruktbare periode er: 24.12.2007 - 29.12.2007 Eggløsningen finner sted: 27.12.2007 Termin: 20.09.2008 Samboer og jeg skal jo ikke være sammen i jula, men han kommer antagelig til oss 2. juledag og sover over til 27. Så er jo håp om at det kan klaffe, men. Vet ikke helt, men har ikke noe god følelse. Vet heller ikke hvor lenge til vi skal prøve, med tanke på at jeg antagelig må skifte jobb i juli/august ca... Får nok ikke noen ny jobb om jeg er 6 mnd gravid Så vi får begynne å tenke på hva vi har råd til i forbindelse med eventuelle permisjoner og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 10. desember 2007 #471 Del Skrevet 10. desember 2007 Innom med en mandagshilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. desember 2007 #472 Del Skrevet 10. desember 2007 I dag har vi sett Simpsons-filmen. Det var morsom i alle fall Den så mannen på lørdag, han også skrøt veldig. Lyst til å se jeg også... Ellers så vi King Kong i går vi da... Vet ikke helt hva jeg skal si. Filmen var jo bra, men syntes godt de kunne kuttet den en del ned... 3 timer er mer enn nok for en film, og en del jeg kunne tenkt meg å se mindre av... IKM i dag, og kjennes ut som om TR er på vei, akkurat som forventa. Da ble forrige syklus også på 31 dager. For PP5 blir det dermed slik, i følge babyverden.no: Din fruktbare periode er: 24.12.2007 - 29.12.2007 Eggløsningen finner sted: 27.12.2007 Termin: 20.09.2008 Samboer og jeg skal jo ikke være sammen i jula, men han kommer antagelig til oss 2. juledag og sover over til 27. Så er jo håp om at det kan klaffe, men. Vet ikke helt, men har ikke noe god følelse. Vet heller ikke hvor lenge til vi skal prøve, med tanke på at jeg antagelig må skifte jobb i juli/august ca... Får nok ikke noen ny jobb om jeg er 6 mnd gravid Så vi får begynne å tenke på hva vi har råd til i forbindelse med eventuelle permisjoner og alt. Æsj, litt kjedelig at dette ikke er så lett å få til å klaffe... Skjønner dilemmaet ditt... Ikke lett å gi råd der... Er jo litt godt å vite at en har jobb å gå til når permisjonen er over også... får håpe dere finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #473 Del Skrevet 10. desember 2007 Æsj, litt kjedelig at dette ikke er så lett å få til å klaffe... Skjønner dilemmaet ditt... Ikke lett å gi råd der... Er jo litt godt å vite at en har jobb å gå til når permisjonen er over også... får håpe dere finner ut av det Jeg synes ikke det verste er å ikke ha en jobb å gå til når permisjonen er over, men jeg er mest redd for å ikke få jobbet nok FØR permisjon, slik at jeg ikke får fødselspenger, men kun engangsstøtte. Men, klaffer det ikke, så klaffer det ikke. Ikke så mye å få gjort med det Planene var jo uansett ikke å begynne prøvinga før etter bryllupet, men jeg vet jo at det kommer til å bli tungt å begynne "på nytt" om ikke det går nå. Uff, er ikke mye positivt i dagboka mi om dagen synes jeg! Jeg har en tendens til å bekymre meg for mye litt i forkant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #474 Del Skrevet 10. desember 2007 Innom med en mandagshilsen tilbake, hyggelig at du stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #475 Del Skrevet 10. desember 2007 Argh, fortsatt ingen TR. Jeg har jo et bittelite håp, så lenge det ikke skjer noe. Overtolker alt som skjer med kroppen.. Jeg får i alle fall ikke konsentrert meg om hva jeg egentlig bør Jeg VET i alle fall at IKM er i dag, for jeg hadde veldig klare symptom på EL søndag/mandag for 14 dager siden. Burde ikke sitte her nå, men heller jobbe. Kommet inn en sykemelding her på kontoret, så vi andre må inntil videre fordele hennes oppgaver mellom hverandre, og da ble det noe kaotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. desember 2007 #476 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg synes ikke det verste er å ikke ha en jobb å gå til når permisjonen er over, men jeg er mest redd for å ikke få jobbet nok FØR permisjon, slik at jeg ikke får fødselspenger, men kun engangsstøtte. Men, klaffer det ikke, så klaffer det ikke. Ikke så mye å få gjort med det Planene var jo uansett ikke å begynne prøvinga før etter bryllupet, men jeg vet jo at det kommer til å bli tungt å begynne "på nytt" om ikke det går nå. Uff, er ikke mye positivt i dagboka mi om dagen synes jeg! Jeg har en tendens til å bekymre meg for mye litt i forkant Ja, det skjønner jeg. Er jo viktig å ha noe å leve av under permisjonen... Den engangsstønaden er ikke mye å leve av... En løsning på det er jo at du ikke tar så mye permisjon, men overlater mer til mannen din. Da er dere ikke så avhengig av hvor mye du har tjent... Men kanskje ikke så moro for han heller å gå rett i permisjon etter å ha begynt i ny jobb... Skjønner jo også at det er tungt å skulle ta en pause når dere er så godt i gang... Kanskje det hadde vært greia å sjekket nav.no. Da ser du litt mer om hva slags rettigheter du har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. desember 2007 #477 Del Skrevet 10. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. desember 2007 #478 Del Skrevet 10. desember 2007 Argh, fortsatt ingen TR. Jeg har jo et bittelite håp, så lenge det ikke skjer noe. Overtolker alt som skjer med kroppen.. Jeg får i alle fall ikke konsentrert meg om hva jeg egentlig bør Jeg VET i alle fall at IKM er i dag, for jeg hadde veldig klare symptom på EL søndag/mandag for 14 dager siden. Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #479 Del Skrevet 10. desember 2007 Oj. Nysgjerrigheten og håpet var sterkere enn fornuften, gitt. Så jeg tok en test jeg. Og der kom det opp et kryss. Et relativt klart et også. Herregud samboer har eksamen imorgen, så han sitter lenge på skolen i dag. Skal jeg fortelle i dag, eller la ham konsentrere seg om eksamen? Han klarer vel å konsentrere seg uansett håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #480 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg er fortsatt i sjokk her, bare så det er sagt Forsøkte å snakke med Voffs og forklare henne, men kom ikke så mye fornuftig tilbake Samme hva som skjer nå, om lille klamrer seg fast eller ikke, så vet vi i det minste at vi kan bli gravide. Og det er jo fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg