Gå til innhold

Fersket med to fingre i skrevet


Gjest Onanina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OMG! Håper også du blir anmeldt.

Herregud!! Hvilket kloster poster du fra? Jeg blir helt forskrekket over alle de middelalderske holdningen her. Sist jeg sjekket var dette år 2007. Vi har konstatert at onani er naturlig og man får ikke hårvekst i håndflatene eller mister håret. Heller tror jeg ikke 10 år gamle gutter blir skadet av å se det. Spesielt ikke hvis de synes det er så greit å se på at de filmer det i tillegg. Jenta sa jo at hun var på et sted hvor hun anså sjansen for å bli sett som mikroskopisk. Skulle tro hun hadde holdt fast guttene og onanert foran dem ut i fra reaksjonene fra noen her inne. Hadde hun gjort det på en lekeplass eller et sted hun regnet med å bli oppdagt hadde saken vært en helt annen.

Vi er tross alt inn på Seksualtitet så detaljerte beskrivelser er vel ikke akkurat uvanlig.. Jeg vil tro at denne suppa er mer skadelig for den 17 år gamle jentas sexliv enn for tiåringene. Til dere mødre som hyler ut om anmeldelser og utuktig adferd; pass dere så dere ikke skaper fordommer og gjør onani til noe skammelig. Tror slike hodninger er mer med på å skape seksualforvirrede mennesker som gjør langt mer utuktige ting..

edit: skrivefeil

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å bevare meg vel. Håper du blir anmeldt. Og ja, jeg hadde trodd et barn som fortalte meg at de så en dame onanere.

er du ikke helt go. skulle jeg trudd alt en 10 åring sier da hadde jeg ikke hatt det bra.

jobber på en skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...