Lilywhite Skrevet 20. april 2009 Forfatter #1521 Del Skrevet 20. april 2009 Lykke til med hjemmeeksamen. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1522 Del Skrevet 24. april 2009 Da har vi endelig fått signert papirene vi skal sende inn, så må huske å sende dem på mandag Er drittlei hjemmeeksamen nå, og jeg er ikke den eneste, føler alle er lite motiverte... Men dette er kjent for å være et vanskelig fag også da.. Har kommet et stykke på vei, men føler jeg har oversett noen problemstillinger... Skal diskutere litt med noen andre i morgen da, så håper jeg ser et par lys da... Gleder meg til mandag og innlevering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1523 Del Skrevet 24. april 2009 Har alene-helg denne helgen, kjære er på Skarvarennet, noe som forsåvidt passer bra siden jeg skal skrive oppgave... en venninne av meg kommer hit i morgen og så studerer vi sammen Blir kjekt å ha en å lage middag med i allefall... Elsker å lage mat, men ikke til meg selv, så når jeg er alene blir det stort sett Fjordland, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. april 2009 #1524 Del Skrevet 26. april 2009 Kjenner til det der med matlaging når man er alene. Jeg gidder nesten ikke lage mat når det bare er jeg som skal ha. Blir godt å få levert eksamen i morgen, tenker jeg. Håper du har en god følelse på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 26. april 2009 Forfatter #1525 Del Skrevet 26. april 2009 Tja, tror det gikk greit til slutt Deilig å ha levert i allefall! Og nå er det bare 2 måneder igjen til den store dagen!! :strix: Herregud så fort tiden går!! minner meg på at det bare er 6 uker til eksamen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 26. april 2009 Forfatter #1526 Del Skrevet 26. april 2009 (Ja, det er den 27., men KG har tydeligvis glemt å stille klokken til sommertid ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. april 2009 #1527 Del Skrevet 27. april 2009 2 måneder igjen! Så herlig at det gikk greit på eksamen, er ingen følelse som er bedre enn det akkurat der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. april 2009 Forfatter #1528 Del Skrevet 29. april 2009 2 måneder igjen! Så herlig at det gikk greit på eksamen, er ingen følelse som er bedre enn det akkurat der og da. Yey! Rart å tenke på hvor kort tid det egentlig er igjen nå! Hehe, ja, når man leverer hjemmeeksamen er man som oftest så lei at man bare er glad for å være ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. april 2009 #1529 Del Skrevet 29. april 2009 Vel overstått eksamen Bra du har en god følelse,deilig å være ferdig Og selvsagt: for under 2 måneder igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 29. april 2009 #1530 Del Skrevet 29. april 2009 Under to måneder igjen Det går fort det.... Og gratulerer med overstått eksamen, hvilket fag var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 29. april 2009 #1531 Del Skrevet 29. april 2009 Har jeg forresten sett bilder av deg med kjolen? Tror ikke det... "ammetåken" Har du ikke fjesbok forresten? Fant deg ikke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. april 2009 #1532 Del Skrevet 29. april 2009 for at det er under to måneder igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 30. april 2009 #1533 Del Skrevet 30. april 2009 Der var du ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. april 2009 Forfatter #1534 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Vel overstått eksamen Bra du har en god følelse,deilig å være ferdig Og selvsagt: for under 2 måneder igjen!! Takk Gleeeeder meg Endret 30. april 2009 av _lene_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. april 2009 Forfatter #1535 Del Skrevet 30. april 2009 for at det er under to måneder igjen! Ja, gru-gleder meg litt nå, gleder meg til å bli gift, men kjenner jeg blir litt nervøs også, så mye oppmerksomhet, tenk hvis noe går gale etc... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. april 2009 Forfatter #1536 Del Skrevet 30. april 2009 Der var du ja Jepp Faget var forresten alminnelig formurett. Må bare si igjen, så utrolig skjønn gutten deres er!! Fått tilgang til gruppen nå så du kan se kjolebilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. april 2009 Forfatter #1537 Del Skrevet 30. april 2009 Nå har jeg fått vite når utdrikningslaget til kjære skal være... vet ikke om jeg skal skrive det her, tror ikke han sniker her, men skal liksom være hemmelig for ham, så greit å ikke skrive det noe sted... Er ikke helt sikker på om jeg vil ha han hjem den kvelden da Lenge siden han har blitt ordentlig dårlig av å drikke, men jeg hater spy, og legger meg på sofaen hvis det er fare for at han kommer spy (selv om han har spydd på do de gangene det har skjedd, jeg får helt hetta for sånne ting og tar ingen sjanser, ) Problemet er også at ene forloveren for tiden bor i utlandet og foreldrene bor et stykke utenfor Bergen (tar bare en halvtime å kjøre, men vanskelig nok å komme dit på nattestid), så han burde egentlig få overnatte hos oss... Så svigermor foreslo i går at jeg skulle kjøpe plastlaken på sengen og dra hjem til foreldrene mine, så kan kjære og forloveren sove hos oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. april 2009 Forfatter #1538 Del Skrevet 30. april 2009 Leter forresten nettet rundt etter "aisle runner", siden vi ikke skal gifte oss i kirken og jeg føler det er litt lite pynt i lokalet, men de jeg har sett virker enten å være dårlig kvalitet eller så er de svindyre, så hvis noen tilfeldigvis har sett noe sånt på nett tar jeg gjerne imot tips Drømte forresten her om natten at kjære hadde tatt en stooor biker-tattoo på brystet, og jeg syntes det var så stygt at jeg begynte å grine! Heldigvis er jeg ganske sikker på at han aldri vil ta tatovering. For det første liker han ikke tatoveringer, for det andre har han så sprøyteskrekk at han ville aldri turd! Hehe...- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 1. mai 2009 #1539 Del Skrevet 1. mai 2009 Nå er det under 2 måneder igjen til du blir fru Ikke gifte dere i kirken :klø: Har jeg blingsa med noen andre nå eller? Hvor skulle dere ha vielsen igjen? Så spennende at du vet når han skal ha utdrikningslag Kan ikke være lett og gå rundt å lure på en sånn hemmelighet Ha en god helg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 1. mai 2009 #1540 Del Skrevet 1. mai 2009 Da har jeg sett bilder. Fiiiine jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg