Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Greit å få frisket opp garderoben litt. ;) Og jeg skjønner at du gleder deg til London-turen. :hoppe:

Helge- :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle unnskyldninger for å ta på seg kjolen og tilbehøret en gang til er gode unnskyldninger ;)

Høres ut som du fikk handlet masse fint! :jepp:

jeg har lagt restriksjoner på meg selv slik at jeg skal ha råd til å handle litt i Amsterdam i påsken, men kanskje jeg skal ta meg en liten shoppingtur med mamma :lur:

Høres også ut som om det blir en bra tur til London! Har du vært der før?

Det ble ikke noe av at jeg prøvde kjolen i går, besteforeldrene mine var ganske slitne etter hjemturen, så vi gikk sånn at de kunne sove middag etter vi hadde spist. Så får prøve alt sammen neste gang jeg er der :) Er spent! :hoppe: Var kjekt å se igjen besteforeldrene mine i allefall :)

Ja, nå skal ikke jeg shoppe mer før London jeg heller :) Åh, Amsterdam virker spennende, dit vil jeg også! :) Ja, har faktisk vært i London hele 4 ganger før, senest i juni i fjor, men da bare én dag på vei til Italia. Er egentlig ikke blant mine favorittdestinasjoner, men musikal og shopping slår jo aldri feil ;) Hadde nok ikke dratt dit igjen med det første om jeg ikke fikk muligheten med jussen, tror dette blir en spennende tur siden jeg nok opplever endel ting som jeg ikke hadde fått mulighet til om jeg dro med venner/familie ellers, men jeg synes egentlig London mangler litt sjarm da, Køben, Paris og Barcelona rager et stykke over på min liste... så får vi se om jeg ombestemmer meg nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en vellykket shopping runde :jepp: Og turen høres veldig moro ut, synd man ikke har studieturer i arbeidslivet ;)

Kjoleprøving sier man vel aldri nei til :fnise:

Ha en god helg _lene_ :klemmer:

Du får prøve å få til et seminar, sånn som Mazilla sier ;) Gleder meg til turen ja!

God helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, den turen høres kjempeartig og lærerik ut! Sikkert greit å få friska opp garderoben litt i anledning noe sånt! :Nikke:

God helg! :)

Og MaiL, i arbeidslivet kalles sånne turer personalseminar! ;)

Ja, gleeeeder meg :hoppe: God helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å få frisket opp garderoben litt. ;) Og jeg skjønner at du gleder deg til London-turen. :hoppe:

Helge- :klemmer:

Ja, kjempegøy :) Kjenner jeg meg selv rett blir det fortsatt litt shopping i London da ;)

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig med London-tur da! *misunnelig* Men jeg er enig at Paris og Barcelona er lysår unna London. Paris er himmelen. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "Menn som hater kvinner" i dag. Anbefales!

Så den var bra? Har hatt lyst til å se den selv, mulig det blir til helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planleggingsmøte med fotografen i dag, virker helt supert :) De virker bare såå flinke, sett masse bilder de har tatt før, gleder meg kjempemye! :)

Er egentlig veldig trøtt nå, så svarer dere senere, men reiser til London i morgen, så er vel ikke innom her igjen før om en uke! I morgen er det den årlige før-påske-lunsjen med kjæres familie, og så drar jeg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper London er bra, til tross for gale tilstander i forbindelse med G20-møtet! :sjenert:

Kos deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dere er såå søte jenter! Tusen takk! Har hatt en fantastisk tur, opplevd kjempemasse, shoppet masse, festet masse... og nydelig vær!

Mandagen var vi på norske ambassaden, fikk foredrag om politiske, kulturelle og sosiale forskjeller mellom briter og nordmenn. Det ble litt shopping, før vi spiste 3-retters på en kjempebra italiensk restaurant i Soho. Deretter bar det på nattklubb, hvor vi fikk VIP-avdelingen ;)

Tirsdagen var vi i Cambridge, mange trøtte tryner når bussen gikk kl 0830, hun ene jeg bodde på rom med sov 1 time eller noe den natten....hehe... Fikk omvisning på jussfakultetet, som var veldig moderne og helt annerledes enn det jeg hadde sett for meg. Etterpå "puntet" vi i elven (noe a la gondolene i Venezia), og da fikk vi sett de gamle, tradisjonelle collegene vi hadde sett på bilder, sånn som King's College og Trinity College. Cambridge var en utrolig koselig by, ble nesten fristet til utveksling der ;) Spiste lunsj med en norsk student som fortalte litt om hvordan det var å være på utveksling. Tilbake i London gikk vi på "We will rock you". Jeg så jo den i juni, men den var så bra at gjorde meg ingenting å se den igjen :)

Onsdagen var vi på Queen Mary University og fikk foredrag om finansrett og finanskrisen. Etterpå ble det shopping, "Dungeon" og "Jack the Ripper walk". Det siste var skikkelig kult, anbefales! Men gå onsdag slik vi gjorde, Steve er kjent for å være den beste guiden deres :)

Torsdag var vi på British Institute og International and Comparative Law. Masse interessante foredrag der. På kvelden møtte vi en representant fra Wikborg Rein.

Fredag var vi i Royal Court of Justice, fikk omvisning og overvar en rettssak. Etterpå ble det shopping og avslutningsmiddag, før vi gikk på Café de Paris, en av Londons mest eksklusive nattklubber, så bl. a. endel engelske fotballspillere der! Fikk bord i VIP-en der også, så det var litt kult :)

Lørdag gjorde vi unna den siste shoppingen og spiste en lang lunsj, var ganske slitne da, hehe...

Etterpå har jeg vært på hytten med kjære og besteforeldrene mine, i morgen drar vi på påskefjellet med hans familie :)

God påske alle sammen! :klemmer:

For de som har meg på FB så legger jeg nok ut bilder fra London-turen etterhvert :)

Kommer sterkere tilbake her etter påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg tilbake fra fjellet. Kom hjem i går kveld. Var dessverre ikke så fint vær, og føret var elendig, så ble ikke noe særlig med skiturer på meg... Men vi koste oss inne likevel :)

Nå har vi bestilt hotell på Procida. På hotelljakten vår i Sperlonga fant vi også et sted som heter Gaeta som virker veldig koselig, så vi har ikke bestemt oss om vi skal bo i Sperlonga eller Gaeta enda... men da er bryllupsreisen altså snart helt i boks :)

Skal oppdatere meg hos folk veldig snart, har jo vært veldig dårlig på det i det siste... :rodme:

Håper alle har kost seg veldig masse i påsken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Londonturen hørtes helt knall ut! :jepp: Synd at det var dårlig skiføre på fjellet, men du kom deg i det minste på påskefjellet likevel! ;)

:hoppe: litt for at bryllupsreisen er omtrent i boks! Hvor lenge blir dere? Blir sikkert helt fantastisk! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og oppdaterer meg etter ferie.

London-turen hørtes jo helt fantastisk ut. :Nikke:

:hoppe: for nesten ferdig bryllupsreise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...