Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Hehe, det er litt sært ja! Samme med Metallicakonserten vi skal på det, det er også etter bryllupet. Blir en ny tidsregning nå, før og etter bryllup :fnise:

Bra dere koste dere i går! :)

Ny tidsregning ja ;) Føles sånn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble vel alt annet enn lesing egentlig. :fnise: Jobbing, julebord, familiebesøk og sigar-aften. ;)

Koselig at du koste deg med jentene i går kveld da. :) Og håper det går fint med finishen på hjemmeeksamen. :klem:

Godt å få tatt noen pauser også da :) Høres ut som du har kost deg veldig i helgen i allefall :)

Finishen gikk fint, deilig å være ferdig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig ferdig med hjemmeeksamen!! :strix: Herlig!

Skal være assistent i morgen da, men bare fra 11-16, så får i allefall sovet litt lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tak alle sammen! :)

cypress: Emnet var straffeprosess

Ansjoni: Er ikke juleferie enda, jobber litt ekstra på "gamlejobben" min (jobber der annenhver lørdag til vanlig også da)... jobber hver dag utenom lørdag og mandag frem til lille julaften... skulle egentlig ha fridag i dag, men jobbet pga sykdom... fikk heldigvis fri lørdag i stedet da, sånn at jeg slipper 6-dagers arbeidsuke... Men er ganske koselig å jobbe der da :)

I kveld skal vi opp til besteforeldrene mine å spise julekvelds :) Jeg er ganske trøtt da, siden jeg måtte stå opp så tidlig i dag... var lenge oppe i går siden var så innstilt på fri i dag... men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansjoni: Er ikke juleferie enda, jobber litt ekstra på "gamlejobben" min (jobber der annenhver lørdag til vanlig også da)... jobber hver dag utenom lørdag og mandag frem til lille julaften... skulle egentlig ha fridag i dag, men jobbet pga sykdom... fikk heldigvis fri lørdag i stedet da, sånn at jeg slipper 6-dagers arbeidsuke... Men er ganske koselig å jobbe der da :)

Du har uansett ferie fra eksamenslesing og hysteri :Nikke: I forhold til det blir jo å jobbe reine paradisreisen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har uansett ferie fra eksamenslesing og hysteri :Nikke: I forhold til det blir jo å jobbe reine paradisreisen :ler:

Jepp... hehe... søndagsjobbing i dag og MYE folk da... og var litt sliten etter julebord med venner i går (kjempegøy forresten :) ), men gikk nå fint :) Har fri i morgen, skal jobbe tidlig lille julaften, og så har jeg juleferie i over en uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jepp... hehe... søndagsjobbing i dag og MYE folk da... og var litt sliten etter julebord med venner i går (kjempegøy forresten :) ), men gikk nå fint :) Har fri i morgen, skal jobbe tidlig lille julaften, og så har jeg juleferie i over en uke :D

Da har du vel juleferie nå!! :nigo:

Gooood jul! :gullengel::nisse: - :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...