Lilywhite Skrevet 28. september 2008 Forfatter #861 Del Skrevet 28. september 2008 Nå er det under 9 mnd igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. september 2008 #862 Del Skrevet 28. september 2008 Whee! Tida går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. september 2008 #863 Del Skrevet 29. september 2008 Må innrømme at jeg ikke har orket å lese gjennom hele boka di , men skal prøve å følge med litt her utover. Det virker da som om du er godt i gang med planlegging og forberedelser. Håper det går bra med hjemmeeksamnen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 29. september 2008 #864 Del Skrevet 29. september 2008 Tida går kjempefort. 9 mnd er over på et blunk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. september 2008 Forfatter #865 Del Skrevet 29. september 2008 Whee! Tida går fort! Hurra! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. september 2008 Forfatter #866 Del Skrevet 29. september 2008 Må innrømme at jeg ikke har orket å lese gjennom hele boka di , men skal prøve å følge med litt her utover. Det virker da som om du er godt i gang med planlegging og forberedelser. Håper det går bra med hjemmeeksamnen din. Hei hei Du er tilgitt Hehe... begynner å bli litt lang nå denne boken ja! Jepp, mye som er på plass nå Har levert hjemmeeksamen, så nå venter jeg bare på tilbakemelding. Får karakter, men det er bare for å se hvordan jeg ligger an, har ikke noe å si på den endelige karakteren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. september 2008 Forfatter #867 Del Skrevet 29. september 2008 Tida går kjempefort. 9 mnd er over på et blunk Ja, jeg hører alle som har vært bruder sier det Jeg tror dere har glemt at tiden snegler seg av sted Bare vent til du blir gravid du, så skal du nok se at du synes 9 mnd er en stund du også Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #868 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Wee! Da har vi bestilt bryllupsreise Dvs, bare flybilletter, til og fra Roma 2 og en halv uke. Skal være noen dager i Roma først, og så ned til Amalfikysten, se Napoli, Pompeii og Procida Endret 10. oktober 2008 av _lene_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 12. oktober 2008 #869 Del Skrevet 12. oktober 2008 Åh, gleeed dere til Roma. Vi var der, og det var fantastisk koselig by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. oktober 2008 #870 Del Skrevet 12. oktober 2008 Så gøy dere har bestilt bryllupsreise! Morsomt at dere skal til Roma, det er der vi gifter oss, så det er dit bryllupsreisen vår går også. :rødme: Italia er jo herlig! Nå kan vi glede oss sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #871 Del Skrevet 12. oktober 2008 Åh, gleeed dere til Roma. Vi var der, og det var fantastisk koselig by Gleder meg ja!! Har hørt mye fint om den byen. Kjære har såvidt vært der før, men han var der bare en dag, og er jo kjempemasse å se der, så blir mye nytt for oss begge Tenkte først å begynne i Roma, men siden vi lander veldig tidlig i Roma når vi kommer ned, og drar forholdsvis tidlig hjem (11.40) på hjemreisedagen, slik at vi uansett må ha siste natten i Roma, fant vi ut at vi gjerne utnyttet tiden bedre ved å være i Roma til slutt, så blir nok sånn i stedet. Har surfet endel for å finne bra hoteller, og har endel alternativer, men bestiller nok ikke noe enda, så hvis du har gode forslag er det bare å si ifra Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #872 Del Skrevet 12. oktober 2008 Så gøy dere har bestilt bryllupsreise! Morsomt at dere skal til Roma, det er der vi gifter oss, så det er dit bryllupsreisen vår går også. :rødme: Italia er jo herlig! Nå kan vi glede oss sammen! Så kjekt Da må vi oppdatere hverandre på hoteller, restauranter, ting og gjøre og sånt Er jo endel opplagte ting å gjøre i Roma selvfølgelig da Italia er helt fantastisk! Har egentlig bare vært på Sardinia foreløpig da, men elsker italienske filmer og nesten hver gang jeg leser noe om Italia får jeg lyst å dra til det stedet, så skal nok ikke bli skuffet neste år heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. oktober 2008 #873 Del Skrevet 12. oktober 2008 for bryllupsreise! Roma er en helt herlig by, og veldig romantisk :rødme: Det blir nok fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #874 Del Skrevet 13. oktober 2008 for bryllupsreise! Roma er en helt herlig by, og veldig romantisk :rødme: Det blir nok fantastisk! Ja, alle jeg kjenner som har vært der skryter veldig, så gleeeder meg!! Nå må vi bare finne et bra hotell også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #875 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har forresten endelig funnet ut hvordan invitasjonene skal være! Jeg skal lage de selv, i kvadratisk dobbel sølvkartong (15,7x15,7), med en litt mindre rosa kvadrat og så en hvit kvadrat mindre enn det igjen oppå der igjen på forsiden. På den hvite kvadraten skal navnene våre og datoen stå. Så skal jeg trekke over et rosa bånd på midten, med sløyfe på. Inni skal det være hvit kartong på ene siden og rosa på andre siden, med invitasjon/informasjon om dagen. Huff, ble komplisert å forklare, men kjøper nok inn materiale i uken etter neste når jeg ikke har det fullt så travelt på studiene, så legger jeg ut bilde når jeg har fått ferdig de første Tror det blir skikkelig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 #876 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei!! Hvorfor har ikke jeg vært innom her før mon tro?? Jaja, bedre sent enn aldri vel?? Ser dere har bestilt bryllupsreise til Italia!!! Så deilig!!! Vi tok faktisk omtrent samme ruta på ferie i fjor - fløy til Roma og tok leiebil derfra og ned til Amalfikysten. Der er det NYDELIG!!! Masse flott natur, virkelig spektakulært!! Vi bodde i en bitteliten supersjarmerende landsby litt ovenfor Amalfi by, som het Pogerola. Det gikk buss ned til Amalfi som fungerte kjempefint. (Kunne i teorien gå også, men det er som du sikkert vet veldig bratt terreng der, så det hadde betydd et par tusen trappetrinn, og det var ikke aktuelt i 30 grader +) Napoli har jeg faktisk hørt er litt oppskrytt, men har ikke vært der selv. Pompei er moro å se da!! Og Roma er selvfølgelig herlig!! På vei tilbake til Roma igjen stoppet vi i en liten by ved kysten som heter Sperlonga. Der var det kjempefint, og anbefales dersom dere ikke har fylt opp hele ferien enda. Superkoselig gamleby og fiiine strender. Ok, dette ble litt reisetips (som du ikke har bedt om... ) men klarte ikke å dy meg fra å anbefale de fine stedene! Ha en fin uke, og lykke til videre med planleggingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. oktober 2008 #877 Del Skrevet 13. oktober 2008 Gratulerer med bestilt reise - godt å ha så mye i boks tenker jeg! Italia er jo fantastisk, dit vi også har tenkt oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #878 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hei!! Hvorfor har ikke jeg vært innom her før mon tro?? Jaja, bedre sent enn aldri vel?? Ser dere har bestilt bryllupsreise til Italia!!! Så deilig!!! Vi tok faktisk omtrent samme ruta på ferie i fjor - fløy til Roma og tok leiebil derfra og ned til Amalfikysten. Der er det NYDELIG!!! Masse flott natur, virkelig spektakulært!! Vi bodde i en bitteliten supersjarmerende landsby litt ovenfor Amalfi by, som het Pogerola. Det gikk buss ned til Amalfi som fungerte kjempefint. (Kunne i teorien gå også, men det er som du sikkert vet veldig bratt terreng der, så det hadde betydd et par tusen trappetrinn, og det var ikke aktuelt i 30 grader +) Napoli har jeg faktisk hørt er litt oppskrytt, men har ikke vært der selv. Pompei er moro å se da!! Og Roma er selvfølgelig herlig!! På vei tilbake til Roma igjen stoppet vi i en liten by ved kysten som heter Sperlonga. Der var det kjempefint, og anbefales dersom dere ikke har fylt opp hele ferien enda. Superkoselig gamleby og fiiine strender. Ok, dette ble litt reisetips (som du ikke har bedt om... ) men klarte ikke å dy meg fra å anbefale de fine stedene! Ha en fin uke, og lykke til videre med planleggingen!!! Så koselig at du stakk innom dagboken min Reisetips er notert Jeg elsker å reise, og gjerne til småsteder litt utenfor den verste turistløypen, så tips er bare fint Vi har ikke bestemt hele løypen enda, bare at det blir Amalfikysten + Roma. Foreløpig er det bare fly som er i boks. Jeg har også hørt litt blandet om Napoli, så spørs om vi kommer til å bo der, men mange som bruker det som utgangspunktet for mindre steder som Pompeii, Positano etc. Takk for det, blir spennende å planlegge videre Ha en fin uke du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #879 Del Skrevet 13. oktober 2008 Gratulerer med bestilt reise - godt å ha så mye i boks tenker jeg! Italia er jo fantastisk, dit vi også har tenkt oss Ja, nå er det jo bare fly vi har booket foreløpig da, men blir spennende å planlegge resten fremover Hvordan går det med deres bryllupsplanlegging? Reiser dere på bryllupsreise rett etter bryllupet? Og med eller uten lillegutt? Tenkt noe på steder i Italia dere vil dra og lengde på bryllupsreisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. oktober 2008 #880 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, nå er det jo bare fly vi har booket foreløpig da, men blir spennende å planlegge resten fremover Hvordan går det med deres bryllupsplanlegging? Reiser dere på bryllupsreise rett etter bryllupet? Og med eller uten lillegutt? Tenkt noe på steder i Italia dere vil dra og lengde på bryllupsreisen? Vi planlegger ikke så veeldig mye om dagen, men blir litt prat innimellom da. Blir nok ikke bryllupsreise med en gang etterpå, må se når vi har ferie etc. Vil i alle fall til Sicilia, men vi har i grunn ikke bestemt noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg