Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle hive inn en aldri sa liten kommentar her! Etter en sesong som hovmester, er erfaring min fra bryllup, at de som vil ha nachspiel er de som skriker og hoier om det rett for festen er over og alle blir kastet ut :ler: .. Med andre ord, natteranglene finner alltid hverandre, sa ett sted for den senere begivenhet! ... Skulle bare mangle, dere nygifte turdelduer skal da rett av pa bryllupsreise eller no dere!.. Igjen, ikke helt sikker pa hvordan dette fungerer! :fnise:

Hehe, får satse på at de finner hverandre ja ;) Vi (brudeparet) stikker vel av litt etter midnatt tenker jeg... så får pappa og svigerfar få oppgaven med å være utkastere hvis folk ikke vil avslutte festen, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var jeg endelig ferdig med hjemmeeksamen (jeg må alltid se gjennom oppgaven 1000 ganger selv om jeg egentlig er ferdig), og er trøtt som en klut... I morgen skal jeg bare slappe av, det blir deilig :) Opp til mormor en tur, da blir det sikkert endel bryllupssnakk, hun er kjempeopptatt av at jeg skal gifte meg ;)

Og så på kino med noen venner og se Bob Dylan-filmen på kvelden :) Så er det fullt skolekjør igjen på fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
Da var jeg endelig ferdig med hjemmeeksamen

Gratulerer med en helt sikkert vel gjennomført eksamen :-D

Du må kose deg på fridagen din i morgen da, man fortjener en dag med fri etter hjemmeeksamen.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått eksamen! :hoppe:

Høres ut som du kommer til å få en herlig dag idag! Akkurat sånn det skal være etter å ha stresset med eksamen! Du får kose deg idag!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått eksamen! For en knallgod følelse det er :) Deilig å kunne senke skuldrene etter noen stressende dager.

Kos deg i dag - gi gjerne rapport på Bob Dylan-filmen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle fire, dere er søte :)

Har virkelig kost meg i dag :) Spiste boller og drakk kakao hos mormor til lunsj, snakket litt bryllup og spilte kort med morfar. Mormor viste meg noen tegninger og kort vi hadde laget til dem når vi var små... tror hun gleder seg til å få oldebarn!! Hehe... men det blir nok noen år til enda...

Etter det lagde jeg og mamma lasagne til middag. Jeg møtte de andre i byen halv syv. Vi gikk på Pastasentralen siden de andre var middagssultne, og så på Brunello og tok en kaffe, før vi så American Gangster på kino kl 21, ganske bra film... svippet en tur innom vorspielet til to kamerater før jeg dro hjem, men fant ut jeg måtte komme meg hjem med siste bussen hvis jeg skal orke skole i morgen :P

MellonCollie: To av de jeg skulle være med ble litt forsinket fra skolen, så vi rakk ikke Bob Dylan filmen dessverre, den gikk kun kl 1820. Men American Gangster var spennende nok den ;) Tror kanskje jeg skal få med meg kjæresten og se I'm not there i løpet av neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer har jo valgt en forlover, men lurt en stund på hvem som skal være den andre... Det er flere av kompisene hans som ikke liker å ha en sånn rolle, hvor man får mye oppmerksomhet, må holde tale og sånt... snakket med lillebroren hans nå, og han vil gjerne være forlover. Han fyller 18 tre uker etter bryllupet, så han kan jo ikke skrive under på forlovererklæring, men det kan jo den andre forloveren ta seg av vel?

Ellers kan han jo ha samme rollen, selv om det ikke blir helt formelt... Et annet problem er jo da utdrikningslaget, men det MÅ jo ikke nødvendigvis foregå på et utested... Han er jo nært knyttet til lillebroren, og lillebroren er morsom og sosial, finner sikkert på en bra tale, skal og spille gitar i vielsen... Noen av dere som ville reagert på dette, at han er under 18?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått eksamen :klappe:

Synes det bare er koselig hvis kjæresten din vil ha lillebroren sin som forlover. Det er så fint å se søsken med nært forhold til hverandre! Det er jo bare en av forloverne som kan skrive under på forlovererklæring uansett, så det kan den andre fint gjøre.

Så heldig dere er som har noen til å spille gitar! Skal han spille under vielsen også? Min forlover skal være solist hos oss, men jeg vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det med musikk til. Har dere tenkt noe på hvordan dere skal ordne musikk til vielsen, hvis dere skal ha det? Inngang/utgang og andre musikalske innslag? Er litt mer komplisert når man ikke skal ha det et sted der det ikke er hverken orgel eller piano...

Jeg var også på Pastasentralen i går. kanskje vi var der samtidig :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått eksamen :klappe:

Synes det bare er koselig hvis kjæresten din vil ha lillebroren sin som forlover. Det er så fint å se søsken med nært forhold til hverandre! Det er jo bare en av forloverne som kan skrive under på forlovererklæring uansett, så det kan den andre fint gjøre.

Så heldig dere er som har noen til å spille gitar! Skal han spille under vielsen også? Min forlover skal være solist hos oss, men jeg vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det med musikk til. Har dere tenkt noe på hvordan dere skal ordne musikk til vielsen, hvis dere skal ha det? Inngang/utgang og andre musikalske innslag? Er litt mer komplisert når man ikke skal ha det et sted der det ikke er hverken orgel eller piano...

Jeg var også på Pastasentralen i går. kanskje vi var der samtidig :lur:

Takk :)

Ja, de har et veldig nært forhold, og sambo synes det er vanskelig å velge den andre forloveren... han har mange venner, men ingen bestevenner sånn som meg, og da synes han det blir vanskelig å velge noen foran de andre... han som han allerede har valgt er liksom ikke en del av gjengen til vanlig...

Broren skal spille under vielsen ja :) Noen kompiser av svigerfar skal spille på festen :) Vet ikke hva slags musikk vi skal ha, men enig med deg at det er litt vanskelig når det ikke finnes orgel eller piano, tror ikke det er det i Torvsalen heller... Så vi har ikke bestemt oss for hva slags musikk det blir ennå, bare at ene forloveren til kjæresten skal spille sax, og broren, som kanskje og blir forlover, skal spille gitar :)

Jeg var på pastasentralen torsdag jeg, men skrev innlegget på fredag (over midnatt :P), så vi var nok ikke der samtidig ;)

Kos deg i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene forloveren min har sagt at vi kan fikse oss hos henne før vielsen :D Så blir mest sannsynlig til at jeg og den andre forloveren overnatter hos henne, spiser frokost sammen og så kommer kusinen min og en venninne for å fikse oss :) Blir sikkert mye skravling og lite søvn den natten (32 kvm leilighet), men jeg sover sikkert dårlig natten før uansett, så da kan jeg likesågodt ha noen å skravle med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres koselig ut med lillebroren som forlover jeg! Hadde ikke reagert på at han er under 18 år siden den andre forloveren kan jo skrive under på forlovererklæringen og hvis de har et tett forhold så er det jo det som er det viktigste og som spiller mest inn på valget syns jeg.

Må innrømme at jeg aldri har tenkt på alderen på min forlover :sjenert: Skal ha søstra mi jeg, og aldri egentlig tenkt på at det er såpass stor aldersforskjell på oss.... ingen andre har reagert på det heller, så tror ikke det skal spille noen rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres koselig ut med lillebroren som forlover jeg! Hadde ikke reagert på at han er under 18 år siden den andre forloveren kan jo skrive under på forlovererklæringen og hvis de har et tett forhold så er det jo det som er det viktigste og som spiller mest inn på valget syns jeg.

Må innrømme at jeg aldri har tenkt på alderen på min forlover :sjenert: Skal ha søstra mi jeg, og aldri egentlig tenkt på at det er såpass stor aldersforskjell på oss.... ingen andre har reagert på det heller, så tror ikke det skal spille noen rolle :)

Ja, han er jo 7 år yngre da, men vi har det veldig kjekt når vi er med han. Hvor stor er aldersforskjellen mellom deg og søsteren din da? Og kan jeg spørre hva som skjer med bryllupet deres nå? Håper dere får ordnet opp i problemene og slipper å utsette bryllupet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han er jo 7 år yngre da, men vi har det veldig kjekt når vi er med han. Hvor stor er aldersforskjellen mellom deg og søsteren din da? Og kan jeg spørre hva som skjer med bryllupet deres nå? Håper dere får ordnet opp i problemene og slipper å utsette bryllupet! :klem:

Det er enda større med meg og søsteren min, det er hele 11 år :sjenert: Men vi er så knakende like på alle måter og har det kjempekoselig sammen! Men det viktigste: hun kommer til å gjøre alt for meg på dagen og for å sørge for at jeg får verdens beste dag!

Joda det surrer og går. Mye nedturer i helga, men det er på vei opp igjen også. Mamma gjør alt hun kan for at dette skal gå, så vi håper på det beste :)

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enda større med meg og søsteren min, det er hele 11 år :sjenert: Men vi er så knakende like på alle måter og har det kjempekoselig sammen! Men det viktigste: hun kommer til å gjøre alt for meg på dagen og for å sørge for at jeg får verdens beste dag!

Joda det surrer og går. Mye nedturer i helga, men det er på vei opp igjen også. Mamma gjør alt hun kan for at dette skal gå, så vi håper på det beste :)

:klemmer: :klemmer:

Ja, det viktigste er at du har en forlover som du vil ha og som bidrar til å gjøre dagen sånn som du/dere ønsker :)

Bra å høre at det går litt bedre nå!! :) Krysser fingrene for deg, at alt ordner seg til slutt! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GossipGirl

Her har det skjedd MYE siden sist!:D

Spennende å lese her inne, Lene, jeg tar med meg noen tips til det blir min tur. Og med den gutten jeg nå har funnet, er det faktisk ikke urealistisk at det kanskje kommer til å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Her har det skjedd MYE siden sist!:D

Spennende å lese her inne, Lene, jeg tar med meg noen tips til det blir min tur. Og med den gutten jeg nå har funnet, er det faktisk ikke urealistisk at det kanskje kommer til å skje.

Ja, endel i allefall :P Gøy at du finner tips verdt å ta med seg her. Så bra at du føler det sånn med kjæresten din :) Tror man fort vet om det er "den rette". Jeg visste det etter 3 mnd, selv om jeg bare var 17... Er rart å tenke på nå at jeg bare var 17, synes de fleste 17-åringer er såå unge nå vet du... hehe... Jeg har det supertravelt med skole, jobb og sosialt liv for tiden, så beklager at jeg har vært litt sløv på å stikke innom dagboken din! *snike seg innom en tur nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en tirsdagsklem og oppdaterer meg litt :klem:

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en tirsdagsklem og oppdaterer meg litt :klem:

Så koselig MellonCollie :) Har du fått planlagt noe mer om bryllup da? Blir vel ikke så mye tid til det når det er hektisk på jobb og formen ikke er helt på topp... håper du er over kvalmen snart! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...