Gå til innhold

Utålmodigboka

Anbefalte innlegg

åååå, kan ikke den forbanna Tr komme seg avgårde snart?! Lei nå :sur: Vil begynne å :humpe: for :babysmokk: igjen snart!! :ler:

Liten sjanse for baby denne måneden, jeg har el mens mannen er borte ... men får :humpe: så mye vi kan dagene før, og håpe at de små svømmerne lever lenge ;)

Fortsetter under...

Det var vel litt tidleg å håpa på at mensen skal vera over heilt enda, med mindre du har svært kortvarig mens. :fnise: Eg har mensen i 8-9 dagar - og det er alt anna enn gøy, kan eg lova deg!

Kjedelig at mannen din er borte neste gang du har eggløysing. Det same gjeld meg! I tillegg er kjæresten min vekke også gangen deretter, når eg har eggløysing. Det er jo til å bli gal av. :sprettoy: Det er nesten sånn at eg har lyst til å tvinga kjæresten min til å sjukemelda seg, når eg har eggløysing - sånn at han får koma heim . :ler:

Endret av Mirabella76
Det var vel litt tidleg å håpa på at mensen skal vera over heilt enda, med mindre du har svært kortvarig mens. :fnise: Eg har mensen i 8-9 dagar - og det er alt anna enn gøy, kan eg lova deg!

Kjedelig at mannen din er borte neste gang du har eggløysing. Det same gjeld meg! I tillegg er kjæresten min vekke også gangen deretter, når eg har eggløysing. Det er jo til å bli gal av. :sprettoy: Det er nesten sånn at eg har lyst til å tvinga kjæresten min til å sjukemelda seg, når eg har eggløysing - sånn at han får koma heim . :ler:

Ja, jeg vet ... :sjenert:

Har heldigvis mensen i "bare" ca 4 dager jeg da, så håper jeg er ferdig til torsdag eller noe :)

Tror ikke det ville blitt særlig populært å tvunget mannen til å holde seg hjemme fra USA turen fordi jeg vil lage baby :ler:

Misforstå meg rett, han vil ha baby- men jeg tror at han hadde prioritert turen i den settingen, ja ;)

Åååå, babysyk! Vært hos et vennepar, som har en nydelig baby som er så blid og god :rødme:

Og mannen er så søt med barn, blir helt tullerusk jeg :ler: Han blir nydelig med en liten baby på armen ... Dumme, dumme TR, stikk av!!! :sur::frustrert:

Og eg blir heilt babysjuk berre av å høyra om det. ;)

Ropar saman med deg: Dumme TR, stikk av frå Knøttet, og ikkje kom til meg. :frustrert:

:fnise:

:Hehe: bra det ikke bare er meg! :ler:

stikk, TR, stikk!!!

ble skikkelig godtesyk idag, bare måtte kjøpe godteri :sjokolade: synd TR er her, hvis ikke kunne jeg tolket det som et :gravid: tegn ... :ler:

Annonse

Heisann! :vinke:

Håper TR stikker snart!! Jeg fikk forresten min i dag, 19 dager over tida :ler:

:klem:

:hallo:

Tror den er på retrett nå, så da blir det :humpe: for alle penga! ;)

:klem:

================================

Endelig ser TR ut til å stikke av, og da kan vi endelig :humpe: og håpe på en liten spire, selv om mannen stikker av i den fruktbare perioden min ... Men det er jo mange som har blitt gravid i såkalte "sikre" perioder, så har et liiiite håp likevel ... :sjenert:

Jeg har fått jobb! :overrasket::hoppe: :juhu: :danser:

Det er bare lørdager og noen torsdager i tillegg til at jeg blir ringt opp om noen er syke, men det er en butikkjobb og innen faget mitt! :sol:

Snakket med både mannen og bestevenninna, de mente begge at det ikke gjør noe om jeg blir gravid selv om jeg begynner i ny jobb. Det hadde vært verre om det var fulltidsjobb... Det kan jo ta tid å bli gravid, og det påvirker ikke jobben før om leeenge, så vi tar det så det kommer. Veldig glad jeg slipper å utsette prøvingen!

Huskeliste:

-Kjøpe multivitaminer

-spise mer fisk

-spise egg

-bli flinkere til å spise ofte nok

-spise mindre brødmat, mer middag

Er vel større sjanse for graviditet om jeg får i meg alle vitaminene og de andre stoffene jeg trenger ... Gikk tom for multivitaminer for lenge siden, litt treg ja!

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...