Gå til innhold

frulou-en Gift Hustru


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper smiske/synginga går bra, for kor er knall!! Må få meg inn i et kor her i nærområdet jeg også, nå synger jeg bare på jobb og nivået der er så som så. Men skal jeg synge her, så blir det kammerkor og det vet jeg ikke om helt er meg. Evt. blandakoret her, men der er det damer som mamma og sånt, vet ikke helt jeg altså :fnise: Men savner å synge!!

Vaske med hund i hus ja, det er virkelig nødvendig stort sett hele tida. Nå har lillevofs begynt å røyte noe helt forferdelig, så nå ligger det små hvite dotter med hår stort sett overalt. Men å vaske med en hyper valp rundt bena er en tålmodighetsprøve, det skal være sikkert!

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: hulluuuu!

Nå er jeg på 3.runde med ovnsrens...den ovnen skal bli så ren som aldri før! :juhu:

Håper i hvertfall jeg får komme og prøvesynge,pusla, men sopraner pleier det ikke akkurat å være underskudd på i korverdenen.Allikevel er det lov å håpe.

Jeg var forresten og gikk tur sammen med en golden her om dagen-en fire år gammel tispe. Kjempeskjønn og kos,med verdens (nest)godeste øyne. Ooooog hun røytet. :fnise: Verre enn Pinny til og med, tror jeg...eller kanskje bare virket det sånn siden hun var hvit.

Cornelias Hus har litt voksenklær ja,Sunnis. Ikke kjeeempeutvalg,og det meste er kjempedyrt,men lekkert.Blir nok en stund til neste gang jeg handler der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_vinke.gif' alt=':vinke:'> Gooooood helg, Glow!

Og alle andre,selvsagt...

Er det noen andre av dere prøvertupper som har kuttet ut alkohol i forbindelse med prøvinga? Jeg spør,fordi jeg har lest etpar tråder inne på graviditet...og der er det en gjest som hele tiden slår andre i hodet med tilsynelatende veldokumenterte råd om å kutte ut all akohol fra det tidspunktet man planlegger graviditet. Jeg blir både litt oppgitt og litt engstelig- man kan jo glatt bruke ett år og vel så det på å lykkes, skal man virkelig innstille seg på en asketisk tilværelse i den tiden? Jeg har ihvertfall ikke lagt vekk vinflaska ennå, selv om det selvsagt skjer med èn gang jeg evt.tester positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg :klem:

Jeg har ikke lagt fra meg vinflaska helt...

Med en gang jeg prøvde festa jeg som vanlig fram til jeg fikk positiv test. Kuttet alkoholen med en gang da. Kjenner mange som har hatt ei fyllekule før de visste at de var gravide uten at det har vært noe problem...

Etter at jeg mistet har jeg vært veldig forsiktig... Sikkert dumt av meg, men føler for å være mer forsiktig... Hadde en liten følelse at det kanskje klaffet her, og etter det har jeg ikke drukket... Men nå føler jeg at det bare var tøys av meg at jeg ikke er gravid, og har innmari lyst på litt vin i helga... Har ikke helt bestemt meg hva jeg gjør enda...

Men før EL er det jo ingen grunn til å holde seg unna i hvert fall... Mellom EL og IKM må du nesten avgjøre selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er fornuftige tanker du tenker, jente 79, og jeg skjønner godt at du ble veldig forsiktig etter at du mistet. :klemmer:

Vurderer å kutte vin mellom EL og IKM, det er liksom ikke det store offeret, og mange dagene det er snakk om heller.Og så kan man jo liksom aldri vite, selv om jeg vel følte at den gjesten var der for å skremme folk litt ekstra.

Ellers har jeg planer om å koke eplesyltetøy i dag- og kanskje eplechutney. Treet til svigerfrøet er stappfullt av små knorter, som ikke er så gode å spise rett fra treet, men som egner seg utmerket i kaker og syltetøy og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke lest den tråden. Så aner ikke hva denne gjesten har sagt...

Vet mange sier det er skadelig med alkohol tidlig i et svangerskap. Men det er veldig mye skadelig her i verden... Så rart det ikke er mer gærent med oss ;)

Du må nesten føle litt på det selv også...

Vil også tro det er en forskjell på et glass :vin: og 5 flasker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, nå har jeg helg! :juhu:

Har hatt en hektisk jobbedag, og ørtifjørt kunder som skulle ha ting pakket inn. Av og til måtte jeg spørre- at noen sier "Har du innpakningspapir?" gjør meg i tvil;vil de ha noe pakket, eller vi de kjøpe papir? :sjarmor:

Nå koker jeg løksuppe-har fått fatt i god kraft,og gleder meg til resultatet. O er på vei hjem nå, var kommet til Alvdal klokka seks, så da er han vel etpar-tre timer unna. Gleder meg sånn til han kommer hjem! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Juhu, O kom hjem lørdag kveld, så etter det har jeg ikke vært ikke og skriblet overhode. :sjarmor:

Det var superdeilig å få han tilbake-kjente det prikket av glede i hele kroppen da han plutselig stod ute på trappa og banket på vinduet.Og så hadde han med en deeilig romantisk kosegave: roseparfyme og dusjsåpe fra l'Occitane og sjokolademandler fra Oliviers (min store svakhet-heldigvis har de ikke butikk her i byen...). :hjerte:

Her er det superduperguffent i dag-det regner, det siler ned og det er skikkelig sur og ekkel vind. Jeg syns det knapt har gjort noe annet enn å regne her siden midten av august.

Ellers prøver vi å planlegge minibryllupsreisen.Ser ut som om Stockholm er aktuell-der har verken O eller jeg vært før. I såfall er det snakk om siste helg i november/første i desember. Hadde vært koselig med en liten førjulstur,ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt O er :rødme: Koselig med sånne gaver :love:

Stockholm er kjempefint. Anbefales... Jeg har bare vært der på sommeren da, men sikkert fint før jul også.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! innom med et spor på tirsdagen. Jeg må faktisk innrømme at jeg har begynt å glede meg litt til jul allerede, så jeg tenker også på det med førjulsturer..hihi, må passe på nå som vi begge er studenter og kan ta oss litt fri når vi selv vil tenker jeg, også har vi en kamerat i Danmark som vil at vi skal ta førjulsshopping og besøke han i år, frister ikke lite :Nikke: Tror nok Stockholm er et strålende førjulsreisemål også, broren min var der for ikke lenge siden, og det var visst en fantastisk tur, og han er litt hobbygourmet, så han var ikke minst meget fornøyd med utvalget av spisesteder..

dette ble da et greit spor syns jeg, nuh er det tid for handletur og middag :handle: (er det en ny smiley? har ikke sett den før jeg, hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hallais!

...fortsatt like aktiv....:sjenert:

Har hatt travle dager fulle av jobb og anna action, og kveldene forsvinner før jeg får sukk for meg. I dag skal jeg vaske hus, så når jeg altså først er innom,så er det for å fortelle kjempespennende ting! I tillegg skal jeg i kveld være "lytter" på øvelsen til et kor jeg er interessert i, og evt.melde meg til prøvesang. :juhu:

Men foreløbig gjør jeg ikke en drit. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kanelmandler? :sikle: :juhu:

Det var det som skulle til for å få meg tilbake..... :fnise:

Har de det også? Det har jeg smakt en gang for ørtifjørt år siden, og det var jo bare nydelig. :sikle:

Skjønner Stockholm er et bra sted. :) Hvis vi ender opp med å reise dit,så må vi nok en tur til Djurgården, for der ligger det en kafè...og den heter Rosendals Trädgård, og hun som driver den har skrevet noen fantastiske kokebøker,og har beskrevet kafèen så levende. Og så må vi fika i Gamla Stan og på Söder....høres ut som vi må være borte en uke-minst! :ler:

Her raser dagene avgårde, og i morgen har jeg prøvesang. Det får gå som det går,men jeg pisker ihvertfall liv i teknikken og synger sanger med lettere åndssvakt fjes. Håper det faller i smak. Jeg skal synge "Blåmann,blåmann bukken min", og det til tross for at det er en av de tristeste sangene jeg vet om.Håper jeg ikke knekker sammen-tror jeg skal prøve å styre unna de tristeste versene. :fnise:

Endret av frulou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med prøvesang i morgen! Jeg har forvandlet meg til en flue for anledningen, så jeg skal være tilstede og høre på blåmann-sangen din!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...