Gå til innhold

Miracles Do happen :-)

~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Gjest Madden

Åååååå!!! Så herlig å høre!! :legrine:

Fikk tårer i øynene jeg nå...noe så FORTJENT!!! :juhu: :jepp::danser::legrine:

Tenk at dere klarte å lage en liten spire helt på egen hånd! Det er fantastisk!! :rødme: Utrolig glad på deres vegne at dere slapp IVF, at det ble bare med Pergotablettene...det er jo ikke bare-bare det heller..kan jeg jo skrive under på! ;)

Nå må du bare ta livet helt med ro, og nyyyyte hvert sekund med den boblende lykkelige følelsen...du har en bitteliten spire som vokser inni deg, og det er intet mindre enn et mirakel! :hjerte:

Gleder meg til å følge deg videre!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var innom den andre boka di, men vil gratulere deg her også jeg ;)

Gratulerer så masse :legrine::legrine: Dette unner jeg deg virkelig av hele mitt hjerte :klem::klem:

Blir kjempe spennende å følge med deg her fremover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREMIN HATT!!! :overrasket:

Ja, nå satte jeg brusen i vranghalsen her!!

ÅÅÅÅÅÅH så glad jeg er!!! :hoppe::klem::blomst:

Hva i alle dager må ikke rase gjennom hodet ditt nå? ENDELIG har du fått de to blå dere har jaktet etter så uendelig lenge!

Off, blir helt sippete her jo :sjenert:

Måtte bare kopiere hilsningen min fra IKM lista inn i GRAVIDboka di :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk!!!

Har fulgt deg fra sidelinja noen år nå, og må si at dette virkelig var fortjent altså!!!

Har du regnet ut foreløpig termin og slikt, eller? Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs :legrine: Jeg er bare så glad på deres vegne jeg - gleder meg til å følge med deg framover nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER SÅ MYE MED SPIREN!!

:juhu: :juhu: :juhu:

:jepp:

:hoppe: :hoppe:

Kunne ikke vært mer velfortjent at du ble gravid nå!! Når har du termin da? Ååååh, så glad jeg er på dine vegne!! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

Du redda virkelig helga mi med denne nyheten snuppo!

Gleder meg til å ta del i alle gledene dine framoer!

Kjempeglad på deres vegner! Du må hilse så masse til den vordende pappaen fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å guri kor fantastisk! Sitte her og ana fred og ingen fare, og plutselig så får eg sms om å sjekke db di frå silvius. Og så får eg lesedette!!!!! :-D :hoppe::danse:

Her er de t både frysningar, tårer og alt som er godt for din del Capri! Dette var jammen velfortjent altså!!!! Ååååå, det skal bli så kjekt å følgja deg i svangerskapet, heilt fram mot mars, neste år! Ååååå! Eg har berre lyst å gje deg ein kjempeklem no, vennen! Men det får halda med denne :kose: til eg ser deg igjen.

Vesle H vil gjerne sei nokre ord til spira di, så den klorar seg fast og blir ei bedårande lita snuppe-veninne eller ein tøff leikekompis til min tøffas:

d µjmø

s

e d bilfcccccccck,

vfccc

x

Du anar ikkje kor lykkelig du gjorde meg no, Capri! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine::legrine:

Har fulgt deg en stund i den gamle boka di, og nå ramla jeg over denne god-nyheten!

Ta det med ro og nyyyyt svangerskapet!! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Dette er bare så utrolig koselig å høre!!!!!!! Og det gir nok et ekstra håp til mange andre også :) Masse, masse lykke til videre. Stoor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får svare bedre en annen gang. Er så trøtt om dagene. Får liksom ikke gjort noe hjemme. Sovner på sofaen når jeg kommer fra jobb og kan sove i to-tre timer :ler:

Så er jeg sulten hele tiden, men har ikke lyst på noenting... :sjenert:

Menstermin er rundt 7.mars da ;)

4+3 i dag...eller 4+4 siden vi er over midnatt nå ;)

Nei, på tide å finne senga. Skal jobbe tidlig i morgen og er bare kjempetrøtt nå...så får vi besøk av søstrene mine i morgen og. Og jeg har ikke rydda noenting :ler:

Jaja, det er bare litt oppvask og klær, så skal Mannen få ta badet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gratulere deg her også. Det var så herlige nyheter!

Som sagt tidligere så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke fikk dobbel kur med en gang... Men enda godt det endelig klaffet!

Stooor :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....tror jeg svarer bedre i morgen jeg....er helt skutt etter å ha hatt besøk i to dager....for da har jeg ikke fått sovet på sofaen på ettermiddagen.... :ler:

Og søstrene mine har i tillegg svart belte i shopping, så i dag ga jeg dem et lite forsprang. Men det ble noen timer likevel...

Og nå er jeg så vanvittig trøtt at jeg føler jeg går i søvne...

Skulle egentlig bare skrive at jeg har fått legetime torsdag i neste uke ;)

Må få skrive mer i morgen. Blir så glad av alt det fine dere skriver her inne. Blir helt rørt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wadjet: Takk for gratulasjon.

Siam: Ja, jeg håper og jeg får et ukomplisert svangerskap ;)

Nigo-san: Takk for gratulasjon.

Madden: Ja, jeg ble helt skjelven da jeg så den svake rosa streken som kom fram på testen jeg! Og det er utrolig deilig å vite at debbel-pergo var det som skulle til, at vi slapp noe mer liksom ;)

Prøver så godt jeg kan å bare nyte det hele, men er fremdeles litt bekymret for at det skal gå galt da. Så gleder meg kjempemye til neste torsdag når jeg skal til legen. Men merker at for dag som går nå, slapper jeg mer og mer av.

Shatika: Takk for hyggelig gratulasjon.

Scorpina: Hehe, var ikke meningen å gjøre sånn at du fikk brusen i vranghalsen da :ler: Takk for en kjempekoselig hilsen.

Lubelillen: Takk for gratulasjon.

Linck: Takk for gratulasjon.

Angelou: Takk for gratulasjon.

Lipstick: Ja, nå var det liksom på tide det skulle bli vår tur da. Menstermin er rundt 7.mars :)

Silvius: Bare morro å kunne glede deg vettu :) Skal hilse Mannen ja. Gleder meg til å treffe deg igjen snuppa!

Linn3c: Så ho måtte 'sladre' ja :ler: Bare hyggelig å kunne glede deg da. Ja, vi må treffes igjen snart.

Så satser vi på at lille spira hører på vesle H og klorer seg godt fast!!

Iss: Takk for gratulasjon.

Leiababe: Ja, det her er vel bevis på at det er håp for mange andre og.

Blueberry: Ja, det hadde jo vært greit å få dobbel pergo med en gang. Men akkurat nå betyr ikke det noe særlig. Plutselig ble mars en kjempefin mnd, og det er jo dette som er babyen vår på en måte ;)

Liljen: :klem:

Endret av ~Capricorn~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest kaffedama

Gratulerer! Jeg blei nysgjerrig på den fine dagboktittelen din som stod i "Siste fra forum" og så ser jeg at du har blitt gravid etter lang tids prøving. Utrolig bra! :legrine: Gratulerer igjen. Kos deg med alt som skal skje framover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse :sol:

Vi har prøvd lenge begge to og den satt på første doble pergo kur for oss begge og i tillegg i samme mnd :sjenert:

Veldig morsomt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...