Trampe Skrevet 24. november 2007 #261 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg styrer også veldig om natta. Må liksom ta i for å snu meg, og det ender med at jeg hopper rundt, snur meg i lufta, deiser ned på andre sida og vekker både meg selv og mannen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. november 2007 #262 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg styrer også veldig om natta. Må liksom ta i for å snu meg, og det ender med at jeg hopper rundt, snur meg i lufta, deiser ned på andre sida og vekker både meg selv og mannen... Etter at vi flyttet og jeg fikk tilbake senga mi, så har jeg sovet som en stein... Nå kan jeg ligge i samme stilling lenger uten å bli "sliten". Men det er vel bare midlertidig, til magen blir enda større og tyngre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #263 Del Skrevet 27. november 2007 Iss: Ja, for det er jo liksom det at jeg må løfte opp rumpa, flytte meg litt til siden, og så legge beina ned på riktig side.. Blir liksom så mye styr. Det går jo på et vis. Er litt imponert over at Mannen ikke våkner. Trampe: Ja, jeg må liksom hjelpe til med hendene Løfte rumpa litt til siden, og så legge beina ned Eeyore: Av og til kan jeg og sove leeenge på samme side. Kommer an på hvor trøtt jeg er, og hvor vondt jeg har i bekkenet (ligger lenger i ro hvis det gjør veldig vondt å snu meg..) Når vi blir enda større og tyngre, blir vi nok liggende leeenge på samme side...ikke fordi vi ligger behagelig eller noe sånn...rett og slett fordi vi ikke greier å vekke mennene sånn at de kan rulle oss rundt ----------------------------------- I dag har jeg vært til jordmor igjen. Snakket om diverse. Ble veid, opp 2 kg. Symfyse målet havna på 23 cm, såvidt over gj.snittslinja. Hjertelyden lå på 152. Blodtrykk 126/70. Og urinprøven var fin. Neste time ville havnet midt i romjula, så ba om å få den enten før eller etter. Litt stress hvis vi skal hjem til mine foreldre, og jeg må tilbake bare for en kontroll som ikke akkurat varer i timesvis.. Så vi ble enige om at jeg må skaffe en time til kontroll hjemme. Så fikk jeg ny time her i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #264 Del Skrevet 27. november 2007 I går fikk jeg melding av mannens søster; det kommer en prikk til... i juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. november 2007 #265 Del Skrevet 27. november 2007 Fint alt står bra til med deg og Prikken. Og så skal du bli tante! Har du noen tantebarn fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #266 Del Skrevet 27. november 2007 Har ett tantebarn fra før ja. Mannens søster har ett barn fra tidligere som er 8 år nå Så da blir det kjempemorro når vi skal feire jul med svigers til neste år Prikken blir mine foreldres første barnebarn, så vet mamma skulle ønske vi skulle dit til neste år og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. november 2007 #267 Del Skrevet 27. november 2007 Så moro da. Dette blir mine foreldres første barnebarn også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. november 2007 #268 Del Skrevet 29. november 2007 Hei hei Og gratulerer for at du skal bli tante :juhu: Så morro da Vi skal og feire med svigers neste år. Håper det er en liten en der og Håper du får en flott dag. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 30. november 2007 Forfatter #269 Del Skrevet 30. november 2007 Imli: Blir nok morro med første barnebarn da Liljen: Takk Blir morro å bli tante igjen da. Og kjempekjekt at det ikke blir så stor aldersforskjell. Jeg håper og tror at dere kan booke inn 3 personer hos svigers til neste år ------------------------ Her går det bare bra. Skjønner virkelig ikke hvor ukene blir av... Tida går så fort at jeg føler jeg ikke får gjort noe.. Men har fått rydda en del denne uka da. Står litt kasser igjen enda faktisk. Sånne med alt mulig dill jeg ikke helt hvor kommer fra, og papirer som må gåes igjennom. Så har jeg såvidt begynt på julegavene og. Men vet stort sett hva jeg skal kjøpe. Men først så håper vi å få kjøpt en bil (årets jule- og bursdagsgave til hverandre..har funnet en jeg skal se på i neste uke) Og da ville det blitt såå mye enklere å handle inne julegaver Ellers føler jeg ikke det skjer så veldig mye. Prikken er veldig rolig om dagene da...men det er sikkert bare fordi h*n er sliten etter all aktiviteten om nettene... Jeg har kommet inn i en 'ond-sirkel' for tida...sovner ikke før 4-5 tida om nettene...og da må jeg sove lenger på formiddagen, ellers fungerer jeg absolutt ikke. Så da ender jeg opp med å sove til rundt tolv/halv ett. Og da er det igang igjen om kvelden...for da får jeg ikke sove. Men håper det skal gå greit nå i natt. Har vært på shopping i dag. Ble et par timer. Litt slitsomt for bekkenet da, men håper jo jeg skal greie å sove når jeg legger meg nå. Bekkenet får heller hvile litt i morgen. For da skal jeg bare dille hjemme. Pynte til jul. Bytte gardiner og dra frem litt julepynt. Mannen skal jobbe 12-20 i morgen. Men så henter bror min han når han kommer på besøk, og da skal vi lage god mat og sikkert se en film eller noe Men nå skal jeg se om det funker å få sove. Er ihvertfall kjempetrøtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 1. desember 2007 #270 Del Skrevet 1. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. desember 2007 #271 Del Skrevet 1. desember 2007 Kjedelig å ikke få sove! Selv er jeg helt motsatt, sov 12 timer i natt... Ikke lett dette her... Du er jo over 25 uker nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #272 Del Skrevet 1. desember 2007 Silvius: Imli: Jeg sover som regel 10-12 timer for tida jeg og...derfor blir jeg helt ødelagt hvis jeg ikke får sove om nettene. Så det å stå opp før klokka 12 hvis jeg ikke får sove før 3-5 om natta er helt uaktuelt. Da får jeg bare vondt i hodet og blir helt uttafor hele dagen. Må sove lenge nok I natt sovna jeg ikke før tre da. Men sov ganske godt etter at jeg sovna. Var på do klokka fem og klokka ni da. Så våkna jeg og stod opp klokka tolv. Og har fått gjort en del hjemme i dag. Er over 25 uker ja. Tida går så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. desember 2007 #273 Del Skrevet 3. desember 2007 Er veldig glad jeg får sove om nettene. Er som regel veldig trang i øya allerede kl 22 Her er det liv og røre i magen stort sett hele dagen, men h*n er visst litt sjenert, for det er bare jeg og sambo som får kjenne... Har hørt at de som er rolige i magen, blir rolige barn, så jeg får vel en med AD/HD jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #274 Del Skrevet 3. desember 2007 Eeyore: Ja, det kan jo hende vi får et rolig barn da. Litt bør vel Prikken ligne på oss og. Rolige begge to I dag har jeg 'kjøpt' bil og. Har ikke fiksa med banken og sånn ennå, men blitt enig med selger. Så da er det bare til å få igjennom papirmølla så fort som mulig. Har jo klarsignal om lån fra banken, så er liksom bare til å få ordna papirene. Så satser på vi kan hente den på onsdag Skal bli deilig med bil da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. desember 2007 #275 Del Skrevet 4. desember 2007 Grattis med straks ny bil!!! Alt blir litt enklere med eget fremkomstmiddel Koselig å lese hos deg, og tenk straks 26 fullgåtte uker, tiden frem mot termin kommer til å gå kjempefort! Slik følte i allefall jeg det da jeg gikk med jørgen Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. desember 2007 #276 Del Skrevet 7. desember 2007 Grattis med bil! Da tenker jeg det blir fart i juleshoppingen God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #277 Del Skrevet 7. desember 2007 Bizzy: Ja, nå har vi fått bilen. Fikk ordna siste rest av papirer og sånn i går. Så nå må bare Mannen og bror min bytte dekk. Gikk liksom greit på sommerdekk i går når det var 8-10 grader ute. Men tviler på det er sånn hele vinteren liksom Syns tida går så fort at jeg føler jeg ikke får gjort noe. Hvor blir ukene av liksom. Nå er det jo ganske snart jul, og vips, etter nyttår er jeg over 30 uker Jinx: Takk. Blir deilig med bil. Da blir alt så mye enklere. Hvertfall når jeg får litt kjøretrening igjen da...men parkeringstrening får jeg i garasjehuset her da...ikke akkurat noen enkel plass vi har. Dvs, å parkere går greit...men å komme seg ut igjen sliter litt med Og nå blir det nok fart i shoppingen og ja. Skal bli godt å få alt ferdig. Ser i signaturen din at det er på tide å gratulere og..!?! Hvordan går det med deg og dine?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #278 Del Skrevet 7. desember 2007 Bare 99 dager igjen jo ...hvor ble de andre dagene av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. desember 2007 #279 Del Skrevet 7. desember 2007 Jotakk det går da bra med meg vet du, og joda kjærlighetsbarnet (det siste!!) er på vei. Jordmor mente at jeg var lenger på vei enn anntatt, så det blir spennende og se på UL i januar. Ellers er jeg sykmeldt pga bekkenløsning, så jeg har litt lange dager. Men koser meg nå da i førjulstida! Guttene er nettopp blitt 4 år, så årene går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #280 Del Skrevet 7. desember 2007 Kjempekoselig å høre at du er gravid igjen da Og blir spennende med UL da. Vi har jo vært på mange UL..de to første var jo bare for å bekrefte at det faktisk bodde noen inni der da. Men har blitt 6 UL til sammen. Men har vi fått vite hva det blir...neeeida Kjedelig å høre at du er sykemeldt pga bekkenløsning allerede da. Og ja, det kan bli litt lange dager. Men likevel syns jeg dagene bare flyr avgårde...føler jeg ikke får gjort noenting faktisk Men jeg har jo det da, ellers hadde det ikke sett ut her Men har fremdeles litt kasser å pakke ut. Tenkte å ta for meg soverommet i dag da. Ja, nå begynner de å bli ordentlig store gutter. Så fort tida går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå