Gå til innhold

Miracles Do happen :-)

~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, nå er vi litt over halvveis :)

Har det bare helt supert da. Nå begynner jeg å kjenne mer og mer liv da. I går var det veldig mye (i forhold til fredag og lørdag som var veldig lite igjen) Så det varierer fra dag til dag da. Og hadde morkaka lagt en annen plass enn foran hadde jeg sikkert kjent enda litt mer da.

Hatt en fin helg. Bare slappet av og tatt livet med ro. I morgen har jeg første time hos jordmor og. Og aner jo egentlig ikke hva som skjer på den timen. Men det går sikkert bra :) Var på tide jeg fikk ordna det da. Så nå har jeg fått ordna både fastlege og jordmor på samme plass.

Ellers er det egentlig ikke så mye som skjer. Driver og diller hjemme. Har fått det greit i stua da. Har ett rom hvor alt rotet er stuet vekk. Så målet er liksom å få tømt det rommet etterhvert da.

Ordner seg nok til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sniker* :vinke:

Ser jo veldig lovende ut dette her! :) Er så glad for at det endelig har ordnet seg for dere! Og så greit å flytte til et sted med større plass da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært til første time hos jordmor :) Gikk veldig greit. Ble mest snakking. Så gikk hun gjennom papirene mine og skrev på litt som ikke stod der fra før. Og veiing var ikke så nøye i dag da, så det tar vi heller neste gang. Og blodtrykket var fint i dag og, 120/74. Og i dag var urinprøven helt fin igjen.

Så fikk jeg høre en helt herlig lyd i dag da :rødme:

Stakkar mannen som måtte på jobb...han som hadde såå lyst til å høre...han foreslo jo at jeg skulle ta opp lyden med mobilen og sende til han - sånn at han kunne bruke den som ringelyd... :fnise:

Fikk ny time der om fire uker da. Og på mandag er det jo ny UL. Spent på hvordan det ser ut da. Er ihvertfall liv inni der, så Prikken har det nok fint. Var litt turbo i går. Og Mannen har bare såå lyst til å kjenne da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Så koseli lesing, Capri! Godt å høre det står bra til med dere. :)

Håper dere får en strålende helg fortsatt, ta vare på deg selv

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig da :hjerter: Igår hørte knøttet mitt på mammaen sin! Jeg satt på kvelden og tenkte at idag har jeg ikke kjent noe, og ikke lenge etter sparket det. Veloppdragen liten baby :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imli: Nei, nå er ikke Prikken noen prikk lenger...har blitt en stor og rampete klump :fnise:

Mrs N: Så koselig at du følger med da. Jeg har litt dårlig samvittighet for alle dem jeg ikke er oppdatert på lenger. Ramler litt ut av det når vi plutselig blir uten nett i flere uker og sånn. Og da jeg var kvalm orka jeg knapt sitte med dataen og oppdatere min egen dagbok..skal prøve å bli flinkere.. :sjenert:

Linn3c: Og så morro at dere får en til like etter oss da :D

Glow: Ja, nå er Prikken en liten baby :)

Angelou: Ja, her går alt bare bra for tida.

Liljen: Her går alt bare bra ja :)

Eeyore: Godt å høre at det ihvertfall er noen som får en veloppdragen baby da ;)

--------------------------------------------

Tida går så sykt fort at jeg skjønner ikke at vi skal få tid til å handle det vi trenger engang. Har fremdeles ikke handlet noenting da. Og føler vel forsåvidt at vi har god tid. Men det nærmer seg jul med stormskritt, og når jula er ferdig går tida mot mars veldig fort..men alt ordner seg nok :)

Har det kjempebra for tida. Koser oss med den voksende magen og stadig med liv fra Prikken. Men Mannen har ikke kjent noe på utsiden enda. Blir litt sånn; jeg kjenner spark - hmm..skal jeg rope nå..?? Nei, kan jo være det bare var ett spark, får vente og se om det kommer mer...oy, et spark til...skal jeg rope nå da?? Og så stopper det gjerne med en gang han prøver :fnise: Men nå vet vi ihvertfall at høyre side er unødvendig å kjenne på, for på den sida ligger morkaka i veien, så han får prøve på venstre side :)

Vi har altså vært på UL igjen i dag. Og da så morkaka helt fin ut. Og det var ikke lenger noe blod som lå der inne (bare blitt tatt opp av kroppen, har jo ikke kommet ut noe brunt) Så da var jordmora egentlig veldig fornøyd. Og så har vi målt Prikken i dag og. Hadde vokst veldig fint. Og utfra målene ble det en estimert vekt på litt mer enn en halv kg. Og mannen hadde jo såå lyst til å vite hva det blir da. Men det å tro at vi ville få se kjønnet i dag er jo egentlig å tro på julenissen...hehe...for her skal det tydeligvis ikke vises noe som helst..for det beste er nok å gnage på sine egne hender mens man kniper igjen det man er god for ;-) Fikk se at Prikken gnagde på knokene og lå der og gapte litt. Bare såå skjønn da :rødme: Men særlig samarbeidsvillig er h*n ikke. Jordmora prøvde leeenge å finne ut hva det blir, men det var helt umulig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress for mye med innkjøp. Det meste ordner seg til slutt.

Et lite tips fra meg: Kjøpt det meste av klær i hvitt eller annet som du kan bleke. Det er mange klær som du ikke klarer å få flekkene ut av uten bleking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår har også vært ekstremt beskjeden, men på 3D tippa legen en gutt da, selv om det ble tipping det også, så her er det hvite klær som gjelder, og noe beige. Så har de fått en del fint på HM i en fin kjønnsnøytral grønnfarge så jeg igår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg erfart at det ofte er mye liv etter at jeg har spist. Om det er sånn hos deg også, så kanskje mannen kan kjenne da?

Hm... må nok sjekke ut HM snart :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen :)

Takk for gode ord i dagboka mi, setter stor pris på det :)

Beskjeden prikk? :ler: Skal dere på ul igjen?

Håper du får en flott helg

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...