Gå til innhold

er jeg gravid nå tro?


Gjest Gjest_pippen_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nå skjer det igjen... jeg blør :tristbla::tristbla::tristbla:

sparte iallefall testen, øh... :sur:

hvorfor kan jeg ikke bare klare å bli gravid og fortsette å være det til det kommer en fin baby ut? :tristbla::tristbla:

Regnes dette som SA eller er det så tidlig at man kaller det mensen? Hadde jo to positive tester. SKulle ikke ha testa så tidlig, så hadde jeg spart meg det bryet iallefall :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemisk graviditet kanskje? Det skjer faktisk i veldig mange tilfeller, men så tror man bare at man får mensen på vanlig måte - dersom man ikke har testet veldig tidlig :klem:

Det kommer nok til å gå bra til slutt, helt sikkert :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, uff så leit. :tristbla:

Jeg har opplevd begge deler; SA et par uker etter ikm og det å teste svaakt positivt et par-tre dager for så å få mensen litt senere enn normalt. Det blir liksom som en begynnende graviditet som aldri kom i gang, og er ikke SA i den forstand. Men det viser at du har hatt eggløsning, og det er kjempebra. Neste gang sitter´n! :klem:

(Jeg ble faktisk gravid syklusen etter at jeg hadde en sånn kjemisk graviditet, og tror liksom den skapte et bra klima for det neste egget å vokse i ;) .)

Stoor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe du har rett Flaca. Er bare så utrolig kjipt å gå fra dette :danse: til dette :grine:

Hørte jo at det liksom skulle være mye lettere å bli gravid etter en SA og, men det har iallefall ikke stemt for meg.

Og det gjør det iallefall ikke noe gøyere når venninner prater som at de bare kan plukke ut hvilken måned de har lyst til å bli gravid og så blir de det. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde termin i november sånn som deg, Angelou. Mista i april. Så det er ikke så lenge nei. Men har totalt prøvd å bli gravid siden januar.

Endret av pippen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg huska godt du mista sist. Veit hvor leit det er :klem: Det ser ikke ut som du har noe problem med å bli gravid iallefall, så du skal nok se at det blir din tur før du aner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...