Anglofil Skrevet 22. juli 2007 #81 Skrevet 22. juli 2007 Så hvor i Oslo går alle dere single (og desperate) jenter ut? Går sjelden ut på byen. Foretrekker heller hyggelige sammenkomster og fester med folk jeg kjenner fra ulike organisasjoner osv. Mvh Yvonne
W. Wallace Skrevet 22. juli 2007 #82 Skrevet 22. juli 2007 Hvordan stoppe dette kaoset av følelser tro? Du kan ikke fjerne følelser, men du kan omgjøre de, og bruke de proaktivt. Det handler om å handle selv om det gjør både fysisk, mentalt og emosjonelt vondt! Hvis du aldri har vært om bord i en liten seilbåt før, ville det vært ubehagelig, spennende og slitsomt den første tiden, før du etter hvert ble vant med båtlivet. Etter noen dager ville du sannsynligvis vandret rundt uten problemer, etter en uke ville du kunne vandre rundt, seile og til og med tenke deg til hva som skal skje. Etter en måned med kontinuerlig seiling ville du nok vært rimelig god, og godt vant. Hvis du da hadde vært på land et helt år, ville det vært ubehagelig den første tiden før du kommer inn i tralten igjen. Hvem sa at livet ikke sier seg selv?
Gjest DyneTryne Skrevet 22. juli 2007 #83 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er tilbake i en "Tør jeg sende melding" situasjon. Grøss. Hadde glemt hvordan dette var. "Øy jeg må få nr ditt og du kan få mitt HER! Du skal tørre å ta kontakt, siden du turte å si du er forelska i meg!" Ikke faen Det var så mye lettere å være ansvarsforelsket, nå har jeg nummeret hans og greier, og fått høre hva han mener om meg. HJÆLP! :hår:
Bex Skrevet 23. juli 2007 #84 Skrevet 23. juli 2007 Så hvor i Oslo går alle dere single (og desperate) jenter ut? Siden jeg er single, men ikke desperat, går vi ut på hyggelige steder og ikke "kjøttmarkeder". Har vært innom noen av dem også, men det er lite trivelig. Liker godt Parkteateret, Summit 21, Champagneria, Dattera etc. Men Oslo mangler et par skikkelig bra utesteder, altså!
Gjest Gjest_Bulla_* Skrevet 31. juli 2007 #85 Skrevet 31. juli 2007 nå har jeg nummeret hans og greier, og fått høre hva han mener om meg. HJÆLP! :hår: Hva mener han om deg da? Møtte min avstandsopplegg tilfeldigvis i fylla..Han var ganske så ikke-edru noe heller ikke jeg var. Så trekker han meg i armen og sier med verdens mest edruelig stemme: Jeg er ikke ute etter noe forhold nå.. Jeg var dødsens enig der og da men da jeg våkna neste morgen med lukten av han og følelsen av hans nærhet rundt meg så gjorde det bare vondt. Det går nok over,og jeg var jo ikke akkurat stormforelska.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #86 Skrevet 1. august 2007 Lurer på om vi noen ganger blir litt forelska i tanker av å være forelska, dvs den der god-vonde følelsen man får når man nettopp har truffet noen men ennå ikke nødvendigvis kjenner hverandre veldig godt (selv om man innbiller seg det) eller egentlig vet om forholdet har potensiale for å blir noe varig (selv om man tror man vet det også....eller bare håper veldig veldig mye). Nå som det er sommer savner jeg å bli hodestups forelska. Før trodde jeg at alle forhold måtte starte sånn hvis ikke så var ikke kjemien sterk nok....men har fått revidert det med årene. Er jo alle de andre følelesene som man får etter at den verste forelskelsen går over som betyr noe. Han jeg har vært litt on-off med en periode startet det veldig rolig med. Trodde egentlig ikke jeg var så interessert men likte han veldig godt som person så sa til meg selv at han skulle få muligheten og at jeg sikkert hadde godt av å prøve å se om jeg kunne falle for noe annet enn type fyr enn de jeg vanligvis ble tiltrukket av. Gradvis falt jeg VELDIG for han. Ironisk nok er det on-off fordi han er usikker på om man må være euforisk forelska hele tiden hvis ikke så føler man ikke nok....
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #87 Skrevet 1. august 2007 Lurer på om vi noen ganger blir litt forelska i tanker av å være forelska, dvs den der god-vonde følelsen man får når man nettopp har truffet noen men ennå ikke nødvendigvis kjenner hverandre veldig godt (selv om man innbiller seg det) eller egentlig vet om forholdet har potensiale for å blir noe varig (selv om man tror man vet det også....eller bare håper veldig veldig mye). Nå som det er sommer savner jeg å bli hodestups forelska. Før trodde jeg at alle forhold måtte starte sånn hvis ikke så var ikke kjemien sterk nok....men har fått revidert det med årene. Er jo alle de andre følelesene som man får etter at den verste forelskelsen går over som betyr noe. Han jeg har vært litt on-off med en periode startet det veldig rolig med. Trodde egentlig ikke jeg var så interessert men likte han veldig godt som person så sa til meg selv at han skulle få muligheten og at jeg sikkert hadde godt av å prøve å se om jeg kunne falle for noe annet enn type fyr enn de jeg vanligvis ble tiltrukket av. Gradvis falt jeg VELDIG for han. Ironisk nok er det on-off fordi han er usikker på om man må være euforisk forelska hele tiden hvis ikke så føler man ikke nok.... Så nå vil jeg da ha forelska følelsen slik at jeg slipper å kjenne på de andre følelsene jeg har for han som jeg tydeligvis ikke får
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #88 Skrevet 1. august 2007 Genialt at vi har en singeltråd igjen Jeg har så lyst til å bli forelsket jeg og nå..fy. Jeg har det samme problemet som så mange andre jenter, jeg er kresen..meget sjelden at jeg ser en mann jeg virkelig har lyst på kontakt med. Jeg hadde vært drømmedama totalt for den rette nå siden jeg er så "nøden" om dagen
Gjest Don Giovanni Skrevet 2. september 2007 #89 Skrevet 2. september 2007 Kanskje du bør uttrykke deg litt mer i klartekst så vil kanskje omverden forstå deg bedre? Dette innlegget kunne ha vært noe jeg har skrevet engang..men mannfolka blir skremt. de liker ord som Ja,nei..de liker svart på hvitt..iallefall de jeg har truffet på hittil..men jeg taler kun utifra mine egne erfaringer (ikke at de er så mange heller..) Hun skriver jo bare det hun føler isteden for det hun tenker. Får ofte sagt mye mer da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå