Gå til innhold

Den neste singeltråden?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Enlighten me! ;)

først & fremst: uten unntak hadde det ikke vært noen regel..

Menn er mindre kompliserte derfor bruker de ikke så mye av sin tid til å tolke i hjel sin "whatever"-holdning i forhold til kvinner.De er nok generellt flinkere til å ikke la dette påvirke seg.

(så enkle at de blir vanskelig for oss kvinner å forstå) :ler:

Kvinner,vi er litt mere kompliserte. Analyserer. :kaffe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff jeg har vært singel i snart syv år, og er i full gang med å diagnotisere meg selv med diverse personlighetsforstyrrelser :klaske:

Nå er det gått så lang tid at jeg ikke aner hvordan man tar steget til faktisk å bli kjærester. Jeg treffer noen, blir betatt/småforleska, og selv om det virker som om de er interisert så renner det ut i sanden.

Det værste er at jeg ikke klarer å legge dem fra meg. Dvs jeg blir gjerne gående i 2 år å tenke på en fyr som ikke vil ha meg. Da sier det jo seg selv at jeg heller ikke treffer noen andre..

Men nå er jeg møkk lei, og neste gang det ikke funker så sKAL jeg videre!

Gjest Gjest
Skrevet

Okei? Dere skal bare være glad dere ikke er forelska. da slipper dere og bli såra og! Jeg ble nettopp dumpet av den eneste jeg har likt hele mitt liv!! Og TRO meg det er mye verre, enn å ikkevære forelsket i norne i det hele tatt !! Den smerten en føler da er 10 ganger verre enn den ensomheten dere føler!! Etter dette skal jeg bare være singel.. det gjør rett og slett for ondt å li dumpet !! Klerre det ikke mer :|

Skrevet
Okei? Dere skal bare være glad dere ikke er forelska. da slipper dere og bli såra og! Jeg ble nettopp dumpet av den eneste jeg har likt hele mitt liv!! Og TRO meg det er mye verre, enn å ikkevære forelsket i norne i det hele tatt !! Den smerten en føler da er 10 ganger verre enn den ensomheten dere føler!! Etter dette skal jeg bare være singel.. det gjør rett og slett for ondt å li dumpet !! Klerre det ikke mer :|

Uff da, det var leit å høre :troest: Jeg tror sikkert det er mange her som har opplevd det samme som deg, og det er ikke noe moro å bli dumpet...

Men brent barn skyr IKKE ilden, så her sitter vi og lengter igjen ;) Heldigvis pleier kjærlighetssorg å gå over. Det går nok bra skal du se, selvom det kan ta litt tid.

Jeg føler meg forøvrig ikke ensom, bare så det er sagt :)

Gjest Gjest_Bulla_*
Skrevet
Ja, det er i grunn det jeg ønsker. Men jeg må få opp motet og si det/vise han det på en eller annen måte. :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Be han med på cafe? Be han med hjem for å se film? (har en følelse av at du ser masse film.. :) )

Joda,det er kanskje en smule skummelt..men tenk,vi lever bare en gang! Det værste som kan skje er at du får ett nei til svar.Men da har du iallefall prøvd og da kan du gå videre,glemme han.

Skrevet

Jo, sant nok. Nå er han bortreist, må nesten vente til etter ferien. Men jo, har lyst til å be ham med på en café kanskje. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har på en måte vært singel i nesten tre uker. Har hatt en kompiskjæreste, en slags blanding mellom kompis og kjæreste. Men det skjærte seg. Nå er jeg i en whatever/jegveitafaen-modus. Jeg er ikke trist, eller jo, men ikke sånn livet er for jævlig, nå henger jeg meg-trist. Om jeg kommer til å være singel resten av livet er ikke det noen katastrofe, og om jeg finner meg en kjæreste en gang, er det fint, men ikke en nødvendighet for å være lykkelig. Akkurat nå føler jeg ikke for noe som helst, jeg går bare lange turer i skogen hver dag (har feire) og kommer utslitt hjem. Når jeg føler meg litt bedre, skal jeg sjekke opp den kjekke butikksjefen i butikken i nærheten av der jeg bor.

Gjest Gjest_Bulla_*
Skrevet

Var dere sammen lenge?

Uansett,man må våge å satse og man vet hva man satser når man innvolverer seg med noen på denne måten.

Selvfølgelig er det veldig veldig vondt når ting ikke går som man ønsket. Det må vel være bedre å ha satset enn å ikke ha gjort noe som helst.

Synes ikke du skal gi opp. Ja,det gjør vondt men dette er jo en del av livet. Tror det skal veldig mye til for at første og hittil eneste gangen du har likt noen,at det skulle klaffe.

Jeg vet godt hvordan det er å bli dumpa av en du virkelig trudde var the one..Men tro meg! Det går over! Det gjør det alltid :klem:

Jeg har selv gått på smell etter smell men det har også vært fordi jeg har hadd såpass høye forhåpninger til det hele..Merker jeg har blitt litt roligere i det siste så jeg må ha lært noe av disse smellene.. Som jeg har sagt tidligere så er det en fyr jeg liker ekstra godt og han sendte meg en melding på facebook nå nylig. er bare jeg som har tatt kontakt før..Jeg vet ikke om jeg skal bli glad eller veldig stressa av den meldingen for jeg kan få så innmari til forhåpninger noe som tidligere har ødelagt alt for meg. Jeg merker det nå at den lille meldinga gir meg sommerfugler i magen men så innhenter virkeligheten meg om at ting pleier å gå på rævva..Men man må jo satse litt også. Ha litt is i magen.

Jeg prøver nesten å befale meg selv hvordan jeg skal tenke isteden for å bare slappe av og føle på det hele..

Det føles litt skummelt å like en fyr pittebittelitt altså..men jeg ville heller ikke vært foruten denne "spenningen" heller.

Gjest Gjest_Bulla_*
Skrevet
Jeg har på en måte vært singel i nesten tre uker. Har hatt en kompiskjæreste, en slags blanding mellom kompis og kjæreste. Men det skjærte seg. Nå er jeg i en whatever/jegveitafaen-modus. Jeg er ikke trist, eller jo, men ikke sånn livet er for jævlig, nå henger jeg meg-trist. Om jeg kommer til å være singel resten av livet er ikke det noen katastrofe, og om jeg finner meg en kjæreste en gang, er det fint, men ikke en nødvendighet for å være lykkelig. Akkurat nå føler jeg ikke for noe som helst, jeg går bare lange turer i skogen hver dag (har feire) og kommer utslitt hjem. Når jeg føler meg litt bedre, skal jeg sjekke opp den kjekke butikksjefen i butikken i nærheten av der jeg bor.

:klem:

Man blir litt "tom" når slike ting skjærer seg..

Og når du føler deg bedre og har begynt å flørta med den kjekke butikksjefen så fortell oss her inne hvordan det gikk ;)

Skrevet

Aldri så galt at det ikke er godt for noe, tenker jeg. Kjipt og vondt å elske noen, ja absolutt! Jeg har f.eks hatt besøk av mamma og søster i noen dager, var kjempe lei meg i dag da de dro. Jeg tenke at de som ikke elsker har det greit, de slipper mye lidelse. Men å elske noen er ikke bare lidelse, det kan også være fantastisk. Kjærlighet finnes i mange former, tenk om du ikke kunne elske noen, hvordan skulle du fungert i samfunnet da? Nei, mye bedre med kjærlighet i verden, selv om det kan være vondt noen ganger.

Skrevet
:klem:

Man blir litt "tom" når slike ting skjærer seg..

Og når du føler deg bedre og har begynt å flørta med den kjekke butikksjefen så fortell oss her inne hvordan det gikk ;)

Tusen takk, bulla! Det varmet faksk med en klem selv om det "bare" er over internett. Skal holde dere oppdatert ang. butikksjefen! :)

Gjest Gjest_Devin_*
Skrevet

Føler meg skikkelig unormal her som aldri har vært forelska eller vært i forhold..

Uansett, :klem: til alle single jenter her..

Det løjser seg.. ;)

Gjest Butikksjefen
Skrevet
Skal holde dere oppdatert ang. butikksjefen! :)

:herremann:

Skrevet
Føler meg skikkelig unormal her som aldri har vært forelska eller vært i forhold..

Uansett, :klem: til alle single jenter her..

Det løjser seg.. ;)

Unormal er du vel ikke, jeg gjør sikkert unormale ting i forhold til deg, og omvendt. Om du skjønte hva jeg mente. Vet ikke helt om jeg skjønte selv, litt trøtt nå. :ler:

Gjest Gjest_Bulla_*
Skrevet

Nå klør det. Det klør så innmari mye i fingrene etter å sende melding til han. Jeg føler at alt er fritt frem siden Han faktisk tok kontakt sist gang..Men det er jo ikke sånn det fungerer..eller?

Spill kostbar,gjør det du føler for,ta nå kontakt med han om det er det du vil..nå begynner dette å bevege seg dithen jeg ikke vil det skal. Jeg tenker for mye..men jeg vet hvorfor..jeg har hadd litt for mye fritid de siste dagene. Hold ut,så forsvinner disse grubleritankene slik at du kan slappe av!

Det er dette jeg hater med det å like noen..når man får noen timer med fri hvor man begynner å tenke og gruble.man kan fort begynne å innbille seg så mye rart da.

Jeg knebler fingrene sammen og skal ikke gjøre noe. Hysj hysj.

Skrevet

Det er vanskelig. Jeg kjenner til den tangekgangen. Sov på det, kanskje du vet hva du vil gjøre i morgen. :)

Skrevet
:herremann:

Butikksjefen, jeg har knabbet en sjokolade. Da må vi vel ta oss en prat på bakrommet, eller? :sjarmor:

Gjest Gjestigjen
Skrevet

Ah, her vil jeg også være med! Jeg er singel, og forelsket...dessverre i min eks-samboer som ikke føler det samme for meg.. men vil gjerne være venner, for han vil jo ikke miste meg; han har aldri møtt noen han har det så bra med, så gøy; føler han matcher så godt med som meg..men kjærester?? neida, det kan vi ikke være.. :slåss:

jeg hater å være singel, jeg hater følelsen av å ikke ha kommet lenger i livet. alle mine venner løper rundt med kuler på magen og ringer på fingeren. hater små fremtidsglimt der jeg er 40, barnløs og henger desperat på nattklubber.. og jeg skjønner ikke hvorfor heller. jeg har aldri hatt problemer med draget, og har lange forhold bak meg. jeg er sporty, smart, sexy, sosial og snill - men det er visst ikke godt nok. Nå er jeg kanskje ekstra følsom om dagen - var i 30 årsdag til en venninne på lørdag, og "alle" var lykkelige par som diskuterte hus og barnenavn og giftermål.. jeg og vil!! ha en staut, kjekk kar som holder rundt meg..

Skrevet
Ah, her vil jeg også være med! Jeg er singel, og forelsket...dessverre i min eks-samboer som ikke føler det samme for meg.. men vil gjerne være venner, for han vil jo ikke miste meg; han har aldri møtt noen han har det så bra med, så gøy; føler han matcher så godt med som meg..men kjærester?? neida, det kan vi ikke være.. :slåss:

Det har jeg også fått høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...