Gå til innhold

teoriprøven


kollektivet

Anbefalte innlegg

Gjest Advena
:troest:

Det var kjipt, spesielt siden du hadde pugget.. Men trøst deg med at det blir lettere å lese det om to uker da, for da har du i det minste lest gjennom det før.

:klem:

Takk. :) Ja, dessuten får jeg jo bedre tid på å pugge, men er så kjipt når man virkelig har satt seg inn for noe, også må man vente.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *kosejoker*

Det skjønner jeg godt, det samme skjedde med meg da jeg skulle opp og ta den. Men jeg klarte det til slutt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Ja, du vet biltilsynet. Jeg orker ikke tenke på dem engang for jeg blir bare irritert.

Men siden du øvde masse i går har du jo et godt utgangspunkt i og følge opp hver dag og spørre masse som passasjer og øve på nett og kanskje lese i bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Advena

Idag tok jeg endelig førerprøven, for første gang. Og jeg bestod! :hoppe: Endelig ferdig med det.. :)

Tror øving av tester på internett hjelper masse, btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Gratulerer :klem:

Jeg har selv sagt at jeg skal ta den i 2 uker nå. Jeg tør ikke for er så redd for å stryk, men samtidig vil jeg ta den nå fordi da får jeg oppkjøring. Prøver på netter hjelper, men tror også at litt lesing fra boka er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Advena
Gratulerer masse masse :smilyblomst:

Gratulerer :klem:

Jeg har selv sagt at jeg skal ta den i 2 uker nå. Jeg tør ikke for er så redd for å stryk, men samtidig vil jeg ta den nå fordi da får jeg oppkjøring. Prøver på netter hjelper, men tror også at litt lesing fra boka er bra.

Takktakk. :)

Jepp, både prøver på nettet og boka hjelper. Og å lese spørsmålene godt før man svarer, så jævlene ikke lurer deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek
Takktakk. :)

Jepp, både prøver på nettet og boka hjelper. Og å lese spørsmålene godt før man svarer, så jævlene ikke lurer deg. ;)

:Nikke:

Trege meg har fortsatt ikke tatt den, men nå skal jeg! Men sambo kan ikke hjelpe meg fordi han skal reise bort. Men på en annen side hadde det vært kult å gi en dato for oppkjøringa når han kommer hjem. Han gleder seg nesten like mye som meg til jeg får lappen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Advena
:Nikke:

Trege meg har fortsatt ikke tatt den, men nå skal jeg! Men sambo kan ikke hjelpe meg fordi han skal reise bort. Men på en annen side hadde det vært kult å gi en dato for oppkjøringa når han kommer hjem. Han gleder seg nesten like mye som meg til jeg får lappen :ler:

Ja, du må! Det var som en klump i magen på meg hver gang jeg tenkte på den, så herlig å være ferdig med den. Og ja, det hadde vært kjempekult om du tok den og besto uten av Sambo visste noenting. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Student_*

Ser at det refereres til prøver på nettet, og det finnes flere gode steder med tester lik biltilsynets teoriprøve. Jeg bruke testene på www.nettlappen.no og det gikk bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Advena
Den fikk man jo ikke vite hva man fikk feil på :forvirret:

Jo, hvis man betaler 10 kr for fasiten.. Dyrt i lengden, ja, så var ikke så mye på den siden. :sjenert:

Jeg brukte mye teoritentamen.no, og der får man også feilene sine. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Den brukte jeg også. Men nå har jeg lest nesten halve boka.

Tydelig så funka ikke forrige metode med å bare ta den på nett så nå vil jeg lese og få tilleggsinformason man ikke får på prøvene. I tillegg skal jeg også ta den et par ganger i kveld, men ikke så mange ganger. Merka da jeg tok den på ordentlig så var jeg så lei av å sitte med de prøvene at jeg orket ikke sitte så lenge.

Får håpe det går bra i morgen :fisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte den :hoppe: weeeeeeeeeeeeeeeeeee

Tenkte jeg ikke skulle skryte så her, siden ejg allerede har gnidde det inn i 2 andre tråder :ler:

5 feil fikk jeg, og jeg var så nervøs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...