Gå til innhold

teoriprøven


kollektivet

Anbefalte innlegg

jeg skal ta teoriprøven i morgen, har dere noen tips til hva jeg bør lese extra godt på? :dåne: :dåne: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :D Jeg skal ta den til neste uke. Er dødsnervøs for om jeg ikke har øvd og lest først. Men hvordan var prøvene ? Er det slik som de er på teoritentamen.no ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Noen av spørsmålene du får på en teroriprøve gjør at du må huske hvordan trafikkbildet oppleves f.eks. på motorveien. Da unngår du å pugge så mye tørre fakta. Selv om du ikke har førerkort, har du jo vært medpassasjer.

Tror spørsmål om dekk f.eks. er ganske vanlig, men du har lov å ha noen feil.

Lykke til. Det pleier å gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer :D Jeg skal ta den til neste uke. Er dødsnervøs for om jeg ikke har øvd og lest først. Men hvordan var prøvene ? Er det slik som de er på teoritentamen.no ?

Syntes det var mye av det samme/lignende spørsmål.. Føler at teoritentamen lærte meg nesten alt, leste jo boken, men husker ikke av sånt. Etter utallige teoritentamener fikk jeg 3 av 7 mulige feil :) I mitt tilfelle hvertfall var det 30 kroner vel investert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :D Jeg skal ta den til neste uke. Er dødsnervøs for om jeg ikke har øvd og lest først. Men hvordan var prøvene ? Er det slik som de er på teoritentamen.no ?

ja, jeg brukte nettopp teoritentamen.no, pluss at jeg leste i boken i boken hva ditten og datten var når jeg var usikker på noe mens jeg tok testen på tt.no. var 1 spm på teoriprøven som var make til et spm på teoritentamen.no :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt teoritentamen.no to ganger nå, og jeg har ikke lest i boka på ett halvt år. Jeg består 4 av 5 tester stort sett.. Så jeg skal gjøre det en gang til,også drar jeg å ta testen. Satser på at det går bra. Jeg klarer ikke å sitte å pugge, da blir jeg bare enda mer nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Kan noen hjelpe meg? Jeg strøk for 2 uker siden :grine:

Jeg øvde også på teoritentamen og følte det gikk veldig greit og bestod 6 av 5 ganger. Men de spm på den ordentlig var jo helt på trynet og selv om jeg følte det gikk greit fikk jeg 10 feil :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg? Jeg strøk for 2 uker siden :grine:

Jeg øvde også på teoritentamen og følte det gikk veldig greit og bestod 6 av 5 ganger. Men de spm på den ordentlig var jo helt på trynet og selv om jeg følte det gikk greit fikk jeg 10 feil :(

Hør med trafikkskolen din om du kan ta en prøve hos dem. De prøvene som er på nettet er enklere og dessuten kommer de samme spørsmålene igjen og igjen...De prøvene skolene har er identiske - og pleier ikke koste noe. Jeg benyttet meg av det tilbudet på min kjøreskole og det hjalpt. Man får et realistisk syn på hvordan man ligger an.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Ok, har kjøretime i morgen så kan vel spørre om det da..

Jeg fant denne, og det er jo slikt den ser ut i virkeligheten. Er det noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

Teoriprøvene i dag, er det kun ett riktig svar, eller flere? Jeg stryker garantert hvis det er flere. Helvetes drittfaenbanneord, alle stryker jo, og jeg kommer til å stryke med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teoriprøvene i dag, er det kun ett riktig svar, eller flere? Jeg stryker garantert hvis det er flere. Helvetes drittfaenbanneord, alle stryker jo, og jeg kommer til å stryke med!

Kun ett riktig svar :) Hvis ikke ville det vært sykt mye vanskligere=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest DyneTryne

Har ikke mye kjøring igjen, så jeg må bare lese veldig mye framover også får jeg ta prøven.. har ikke sagt fra at jeg skal ta den ennå, vil være helt sikker på at jeg kan mesteparten.. leste du strøyk og det så så uendelig kjipt ut ;-(

Har du hatt glattkjøring ennå? Det var dritgøy :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...