Gå til innhold

Muslimer lager bråk i Drammen


Bønna

Anbefalte innlegg

Da, som nå, skrev du en rekke innlegg om at du ikke ville argumentere mot min henvisning til faglig analyse, fordi jeg er så slem eller noe sånt.

Når det er din konklusjon utfra det jeg har skrevet av begrunnelser, så... ja, da vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Uansett så begynner denne tråden å utarte seg til personangrep fra begges side, så jeg stopper mens leken er god. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koran-bråk, igjen. Nok en gang får drømmen om det berikende multikulturelle fellesskapet et skudd for baugen. Hvor lenge skal vi føre en innvandringspolitikk basert på luftige drømmer og fantasislott?

Det hevdes at dialog er løsningen. Likevel er det åpenbart for alle og en hver, at den feilen naivistene gjør, er at de forutsetter at de har å gjøre med den samme form for rasjonalitet og fornuft som de selv besitter. Men rasjonalitet og fornuft i vår betydning av ordet, er åpenbart fraværende hva praktiserende muslimer angår.

Hvordan tror dere dette kommer til å utarte seg, etter hvert som muslimene på grunn av innvandringspolitikken utgjør en stadig større andel av befolkningen, og dermed oppnår politisk makt? På tide med en radikal endring av innvandringspolitikken, kanskje?

Dem lager alltid bråk :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så begynner denne tråden å utarte seg til personangrep fra begges side, så jeg stopper mens leken er god. ;)

Det er like greit at du forsvinner ut av tråden min. Du har likevel ikke bidratt med noe som helst annet enn personangrep og tomme påstander fra begynnelse til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...