blåmeisa Skrevet 6. april 2008 Forfatter #361 Del Skrevet 6. april 2008 Må bare skrive hei! **spor* Hei og velkommen reka!! Spennende med nye spor. Sporet skal jeg følge i morgen akkurat nå er jeg litt trøtt! Vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. april 2008 #362 Del Skrevet 7. april 2008 ha en fin dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. april 2008 #363 Del Skrevet 8. april 2008 Bare kos, stryk og klem ivei. Småttinger får jo aldri for mye av kjærlighet, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 17. april 2008 Forfatter #364 Del Skrevet 17. april 2008 Hei hei jenter!! Det er travle dager og netter for tiden. Siden fødselesvekten var så lav må han ha mat hver tredje time, så da sier det seg selv at det ikke blir mange timene søvn på meg. (Nå beveger vekten seg rakst oppover, det er spennende å se) Men jeg er så heldig at jeg har fått en så snill prins så jeg rekker å smugle til meg noen hviler i løpet av dagen :rødme: Ellers er vi ute og triller og koser oss. Mammarollen blir faktisk bare kjekkere og kjekkere og jeg er enda ikke blitt lei av studere den lille godklumpen min. Jeg oppdager noe nytt med han hver eneste dag! Tenk snart er han tre uker gammel og jeg føler jeg fikk han for bare noen timer siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. april 2008 #365 Del Skrevet 20. april 2008 Det er spennende å bli kjent med en ny verdensborger, og se hvordan nurket utvikler seg, Det skjer så mye - og hele tiden. Klart det er litt slitsomt å være småbarnsmamma, særlig for et barn som krever litt ekstra til å begynne med. Men det er godt du har evnen til å kose deg med mammarollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. april 2008 #366 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg stortrives som tante, så kan bare forestille meg hvordan det er å være mamma. Forresten så skal jeg se min lille nevø igjen på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. april 2008 #367 Del Skrevet 22. april 2008 :oppdatert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 26. april 2008 Forfatter #368 Del Skrevet 26. april 2008 Tror lillemann har økedøgn, iallefall griner han og gjør tegn til at han er sulten. Leiter etter mat og når jeg gir han drikker han bare litt og er fornøyd en liten stund. Jeg har kjøpt ammeskjold så jeg kunne amme han. Da tok han endelig puppen og jeg ser at det kommer melk, men om han får nok er jeg veldig usikker på. Derfor gir jeg flaske med mme i tillegg. skal på helsestasjonen i uken og da får vi se om han har gått mye opp ivekt eller om det har begynt å gå saktere pga av ammeskjold. Er veldig usikker på om jeg gjør det rette. Men jeg er så lei av å pumpe melk til alle døgnets tider. Nipplene er knallrøde og såre, men med brystskjold var det ikke noe vondt og melken er ferdig temperert og jeg slipper å koke flasker hele tiden! Når jeg tilstår på helsestasjonen at jeg gir mme blir de nok skuffet de er jo så opptatt av brystmelk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 27. april 2008 #369 Del Skrevet 27. april 2008 Åh gratulerer så mye med lillegutten Jeg er veldig sent ute med å ha oppdatert meg altså... men fantastiske nyheter! Har du tenkt til å legge ut bilde? Jeg er jo bare så babysyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 28. april 2008 Forfatter #370 Del Skrevet 28. april 2008 Åh gratulerer så mye med lillegutten Jeg er veldig sent ute med å ha oppdatert meg altså... men fantastiske nyheter! Har du tenkt til å legge ut bilde? Jeg er jo bare så babysyk Takk for det! det er tydeligvis ikke bare hos meg det skjer store ting! gratulerer så mye selv. jeg har lest en del i dagboken din i det siste, men jeg har vært litt treig med å kommentere. Tror nok ikke jeg legger ut bilde her, men vi kan jo finne andre måter å vise frem skatten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. april 2008 #371 Del Skrevet 28. april 2008 Du har nok sikkert melk nok, men det er jo du som kjenner hva som er best for deg og nurket ditt. Noen krapyler bruker mamma som narresmukk, og det er slitsomt. Du vil forhåpentligvis møte forståelse på helsestasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #372 Del Skrevet 4. mai 2008 Surfer på kg, mens jeg pumper. Snakk om å være god å gjøre to ting på en gang eller være kg avhengig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. mai 2008 #373 Del Skrevet 4. mai 2008 Hei Kos å se deg innom her. Mødre klarer flere ting på en gang, de, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #374 Del Skrevet 6. mai 2008 Fy så trøtt jeg er! Tror det nå begynner å gå opp for meg at jeg har fått en baby. Føler jeg har fått ett lite sjokk. Jeg sprengjobbet hele tiden og neste dag fikk jeg baby, 6 uker før tiden og det etter en litt dramatisk fødsel. Tror jeg ble "høy" på babyen for jeg var kjempeaktiv og våken helt til nå. Nå er jeg trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 6. mai 2008 #375 Del Skrevet 6. mai 2008 Håper du får sove ut litt snart, det er tøft å være så trøtt, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #376 Del Skrevet 6. mai 2008 Håper du får sovet og hvilt deg litt etterhvert, kan ikke være lett å få gjort det samtidig som man har en liten baby.. Men håper du får sove godt når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. mai 2008 #377 Del Skrevet 7. mai 2008 Heihei! Eg les at du pumpar, då kan du jo gje pappaen i oppgåve å flaske litt medan du søv litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #378 Del Skrevet 8. mai 2008 Auu tror jeg har lagt forkjært i natt. Nå har jeg veldig vondt i nakken og det strråler ned i skulderen og armen, selvsagt venstre som er den armen jeg bruker mest til å bære lillemann! Klarer ikke å se til venstre uten om at jeg må snu hele kroppen. Jeg skal på helsestasjonen og det har jeg ikke lyst å avlyse. Det er alltid så spennende å se hva lillemann har lagt på seg. Har prøvd å ringe mamma for å høre om hun kan være med, men hun er på jobben. Det er bra det ikke er masse trafikk når jeg skal ut. Fortsetter det slik må mannen være hjemme i morgen og hjelpe oss. Lillemann har skikkelig fått sansen for bading, så kunne ikke la vær og gi han ett bad selv om armen var vond. Han ligger og skikkelig nyter morgenbadet. Han har også veldig lyst å drikke opp vannet, så han snur seg ned mot vannet hele tiden og bryr seg ikke om vann i øynene. Så han sender tydlige signaler om at mammaen og pappaen må melde oss på babysvømming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #379 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har termin i dag!! Lurer på om det kommer noen baby her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. mai 2008 #380 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har termin i dag!! Lurer på om det kommer noen baby her :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå