linky Skrevet 23. mars 2008 #341 Del Skrevet 23. mars 2008 Har det kommet mer melk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #342 Del Skrevet 23. mars 2008 En melkefri natt i natt ! Nå våkner jeg av at jeg har tendenser til å hyperventilere. Tror det kommer av at lillemann ligger så høyt oppe at jeg føler jeg ikke får puste skikkelig - og at jeg da får litt panikk. det er iallefall ekkelt å våkne av at jeg holder på å hyperventilere. En ting er iallefall sikkert at nattesøvnen er ikke det samme nå som det var før jeg var gravid. Noe er det hver natt og søvnen er ikke noe særlig god. Nå skal jeg snart til mormor og spise laks. Blir deilig med ett fiskemåltid nå, blir en god del tung mat i slike høytider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. mars 2008 #343 Del Skrevet 24. mars 2008 Ja, du merker nok på mange måter at du nærmer deg fullgått svangerskap, ja. Det blir mye barn etterhvert og lite plass i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 25. mars 2008 #344 Del Skrevet 25. mars 2008 34 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 3. april 2008 Forfatter #345 Del Skrevet 3. april 2008 Nå er det lenge siden jeg har vært her inne og det har sin forklaring. Jeg har nemlig blitt MAMMA til en fantastisk nydelig gutt! Jeg ble alvorlig svangerskapsforgiftet så fødselen ble satt i gang, for så vidt en tøff fødsel men resultatet er himmelsk. Gutten vår er selvsagt litt liten men er frisk og sprek og vi har nå fått lov å reise hjem. Så dagene går for det meste i soving, spising og bleiebytting. Han trenger litt ekstra oppfølging med mat fremover. Han er så nydelig og jeg må flere ganger om dagen bare sitte og glo på han for å konstantere at det faktisk er sant det som har skjedd med meg!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 3. april 2008 #346 Del Skrevet 3. april 2008 Må gratulere deg her også, så fantastisk da Gleder meg til å lese fødselshistorien etterhvert. Kos dere masse sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 3. april 2008 #347 Del Skrevet 3. april 2008 Hvor langt var du på vei forresten da du ble satt i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. april 2008 #348 Del Skrevet 3. april 2008 Gratulerar såååå masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 3. april 2008 #349 Del Skrevet 3. april 2008 Gratulerer med gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. april 2008 #350 Del Skrevet 3. april 2008 Åh! så gøy!!!!! Gratulerer så mye med go'gutten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 3. april 2008 #351 Del Skrevet 3. april 2008 Gratulerer så mye Da forstår jeg at det er en grunn for at jeg ikke har fått pm tilbake Håper alt er bra med mor og barn. Har han fått noen navn? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 3. april 2008 #352 Del Skrevet 3. april 2008 Forresten fikk du "help syndrom" Farlig svangerskapsforgiftning. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 5. april 2008 Forfatter #353 Del Skrevet 5. april 2008 Nei ikke help-syndrom på meg. Måtte google for å se om jeg hadde det Det jeg hadde var alvorlig preklamsi. Lillemann (sender navnet på pm) vokste ikke så mye som han skulle og derfor ble fødselen satt i gang. Men han hadde full tilgang til næring og alt, men han var likevel under gjennomsnitt. Det var nok derfor jeg ikke svarte på pm ja, var litt opptatt Dere har så mye å glede dere til, Selv om det er travelt er det så fantastisk fint :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. april 2008 #354 Del Skrevet 6. april 2008 Gratulerer så masse som mamma. Det er nok litt å holde på med med en ny verdensborger å ha ansvar for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. april 2008 #355 Del Skrevet 6. april 2008 Må bare skrive hei! **spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 6. april 2008 Forfatter #356 Del Skrevet 6. april 2008 Hvor langt var du på vei forresten da du ble satt i gang? 34 + 3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 6. april 2008 Forfatter #357 Del Skrevet 6. april 2008 Gratulerar såååå masse! Tusen takk! Det er så fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 6. april 2008 Forfatter #358 Del Skrevet 6. april 2008 Gratulerer med gutten! Tusen takk! Det er så fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 6. april 2008 Forfatter #359 Del Skrevet 6. april 2008 Åh! så gøy!!!!! Gratulerer så mye med go'gutten din! Tusen takk! Det er så fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 6. april 2008 Forfatter #360 Del Skrevet 6. april 2008 Gratulerer så masse som mamma. Det er nok litt å holde på med med en ny verdensborger å ha ansvar for. Ja det er litt av en omveltning. Vi har faktisk snakket om at det føles som vi lever i en liten boble nå. Vi skjønner ikke helt hva som har skjedd oss, det er liksom så stort at det overgår alle forestillinger vi hadde på forhånd. Vi ser oss ikke mette på han og vi er to høneforeldre som tutler rundt han og nesten ikke klarer å la han være i fred. Vi må liksom klappe, stryke, kose, ha han på brystet osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå