Gå til innhold

Blåmeisa


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en fin kveld med hoppende mage! :fnise: Men ble ikke så mye farmen på meg fordi vi fikk besøk. Jeg tror enkelte kan lukte når jeg en sjelden gang lager noe godt for da er huset fullt hos oss. Men vaflene ble veldig god de!

26 uker i dag :juhu: :juhu:

og jeg våknet med en begynnende leggkrampe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leggkrampe er vondt.

Du har sikkert rett i at folk lukter at du lager noe godt. Sånn har det vært her i huset også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe bilde i posten i dag heller!! :kjefte::regler:

Hva slags bilde? :klø:

Men jeg har fri i morgen!! :søvn: :kaffe:

:danser::danser::danser:

:juhu: fri er alltid kjekt :) Planer for fridagen din da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bilde? :klø:

:juhu: fri er alltid kjekt :) Planer for fridagen din da?

:klemmer:

Jeg har bestilt ett bilde som jeg skal brodere til barnerommet. Og jeg hadde broderingsånden over meg og da må det ikke gå for lang tid før jeg får satt i gang. Det viser seg at broderingsånden er kun innom i kortere perioder. Jeg er en periodebroderer!! :sur:

Jeg skal ikke gjøre en dritt på fridagen min!! Iallfall har jeg ikke planlagt noe utenom masser av søvn og kose med katten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du link til broderiet du har kjøpt? :) Nysgjerrig jeg nå :ler: Jeg er også periodebroderer :fnise: kan gå lenge mellom hver gang jeg orker å sette meg ned med broderiene mine.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å legge ut link til bildet jeg kommer bare til forsiden. Men har du lyst å ta deg en vandring skal jeg forklare... Det ligger under - Til veggen deretter under -Hummel, bildet heter regnvær. Her er linken til forsiden Det er flere i den serien jeg kunne tenkt meg å brodere, men jeg tar det litt etter litt.

Hva broderer du, loevinna??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten er helt gal i snøen nå. Han elsker snø, han løper på terrassen og der er det masse snø. Så snøen blir hele tiden skubbet foran og det prøver han å fange. Trodde ikke katter likte snø.... Nydelige pusen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å legge ut link til bildet jeg kommer bare til forsiden. Men har du lyst å ta deg en vandring skal jeg forklare... Det ligger under - Til veggen deretter under -Hummel, bildet heter regnvær. Her er linken til forsiden Det er flere i den serien jeg kunne tenkt meg å brodere, men jeg tar det litt etter litt.

Hva broderer du, loevinna??

Så fint det bilde var!! :)

Ingenting av det jeg holder på å brodere er det bilde av inne på siden deres lenger.. Men jeg har mange baller i luften samtidig jeg...

Dette holder jeg på med:

- et nissebilde for min søster

- 2 Ole Brum bilder for en venninne

- en julekalender til meg selv

- en juletrematte til meg selv

Og ellers så har jeg mye annet liggende som jeg skal ta med tid og stunder. Alt fra duker, til slike løpestrenger (det det heter? ) og div. annet.

Kanskje jeg skulle brodert litt i kveld.. :klø: det går sakte med meg, men alle munner drar jo ;)

Ha en fin helg du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint det bilde var!! :)

Ingenting av det jeg holder på å brodere er det bilde av inne på siden deres lenger.. Men jeg har mange baller i luften samtidig jeg...

Dette holder jeg på med:

- et nissebilde for min søster

- 2 Ole Brum bilder for en venninne

- en julekalender til meg selv

- en juletrematte til meg selv

Og ellers så har jeg mye annet liggende som jeg skal ta med tid og stunder. Alt fra duker, til slike løpestrenger (det det heter? ) og div. annet.

Kanskje jeg skulle brodert litt i kveld.. :klø: det går sakte med meg, men alle munner drar jo ;)

Ha en fin helg du også! :klemmer:

Du er større optimist enn jeg er!! Jeg tørr bare å begynne på en ting for jeg har en tendens til å bli lei og da kan det bli liggende i ett helt år. Juletrematte har jeg og vurdert, men det er jo ganske stort prosjekt da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er større optimist enn jeg er!! Jeg tørr bare å begynne på en ting for jeg har en tendens til å bli lei og da kan det bli liggende i ett helt år. Juletrematte har jeg og vurdert, men det er jo ganske stort prosjekt da :sjenert:

Er alltid flink til å starte på prosjekter, men veldig vanskelig å avslutte de... :sjenert: Juletrematten regner jeg med tar en god stund.. Men regner også med at det er noe jeg kommer til å nyte i mange mange år. Hvem vet, kanskje det blir noe som går i arv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg drømt om gutten min, han var nydelig. Han satt i en babystol så rakk jeg hendene mot han og han ristet i stolen for han hadde så lyst å bli løftet opp. Jeg tror at i drømmen må han ha vært ett halvt år (hvis ikke har jeg satt han i en slik stol altfor tidlig... :kjefte: ) Han var god og rund og hadde en fantastisk trillende latter!! :rødme:

Jeg våknet forresten av at M kom bort til meg i natt og snakket med magen. Jeg lot som jeg sov så de kunne få litt kvalitetstid sammen. Lillemann var ikke verre på det at han likte nattebesøk og spente skikkelig hardt til pappaen sin. Jeg kunne høre at han ble stolt da!! Etterpå klappet han meg lenge på hodet og sa "du er så vakker" Tror man får litt øynene opp for hverandre igjen når man venter noe så stort som barn sammen! Jeg merker iallefall at jeg oppdager nye sider ved sambo for tiden og virkelig gleder meg til å se han i farsrollen. For den kommer han til å mestre perfekt! :hjerte::hjerter_rundt::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I natt har jeg drømt om gutten min, han var nydelig. Han satt i en babystol så rakk jeg hendene mot han og han ristet i stolen for han hadde så lyst å bli løftet opp. Jeg tror at i drømmen må han ha vært ett halvt år (hvis ikke har jeg satt han i en slik stol altfor tidlig... :kjefte: ) Han var god og rund og hadde en fantastisk trillende latter!! :rødme:

Jeg våknet forresten av at M kom bort til meg i natt og snakket med magen. Jeg lot som jeg sov så de kunne få litt kvalitetstid sammen. Lillemann var ikke verre på det at han likte nattebesøk og spente skikkelig hardt til pappaen sin. Jeg kunne høre at han ble stolt da!! Etterpå klappet han meg lenge på hodet og sa "du er så vakker" Tror man får litt øynene opp for hverandre igjen når man venter noe så stort som barn sammen! Jeg merker iallefall at jeg oppdager nye sider ved sambo for tiden og virkelig gleder meg til å se han i farsrollen. For den kommer han til å mestre perfekt! :hjerte::hjerter_rundt::hjerte:

Så herlig han samboeren din er da!! :-D Må ha vært en koselig opplevese for alle tre.. :)

Håper dere får en koselig helg sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den magen varierer litt dag for dag. Om morgningen er den ikke så stor alltid, selv om jeg merker at det er kommet en de ekstra. Noen kvelder kan magen være så stor at det ser ut som jeg skal ha hvert øyeblikk. Enkelte klær fremhever magen veldig og får den til å se veldig gravid og fin ut, men det finnes enda klær som gjør at jeg bare ser tykk ut, ikke gravid. Magen er ikke helt trommeskinn, men det er ikke langt igjen. jeg har tatt magebilder, men får ikke til å legge ut! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Åh så søt mannen din er da. Håper min vil gjøre noe liknende når vi har baby i magen.. Har du mange babydrømmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...