Bettie Skrevet 10. desember 2007 #161 Del Skrevet 10. desember 2007 Har gjort unna en del julehandel i dag, jeg, og jammen var jeg nesten alene om å være i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #162 Del Skrevet 11. desember 2007 Har gjort unna en del julehandel i dag, jeg, og jammen var jeg nesten alene om å være i butikkene. Så deilig. du er lur du som går i ukedagene! Jeg går som oftest i helgene når jeg nærmest slåss for å komme meg frem med handlevognen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. desember 2007 #163 Del Skrevet 16. desember 2007 Tenk nå er du 19 uker på vei allerede! snart halvveis. Håper du har det bra i adventstida, og ikke stresser for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #164 Del Skrevet 17. desember 2007 Tenk nå er du 19 uker på vei allerede! snart halvveis. Håper du har det bra i adventstida, og ikke stresser for mye. Så kjekt at du var tilbake da!! Hvor har du vært?? I morgen er det 20 uker og halveis, det er helt utrolig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #165 Del Skrevet 17. desember 2007 I dag kjente M spark utenpå magen!! Det var faktisk enda mer spesielt enn når jeg kjente det første sparket inni meg! Babyen er ganske aktiv om kvelden og det er så deilig å ligge på sofaen og kjenne at det er en liten krabat inni meg som fungerer så godt at han kan sparke! Han har og en tendens til å sparke meg ned i blæren og da blir det plutselig voldsom doreking på meg! men jeg tåler det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. desember 2007 #166 Del Skrevet 18. desember 2007 Så kjekt at du var tilbake da!! Hvor har du vært?? I morgen er det 20 uker og halveis, det er helt utrolig! :rødme: Jeg har bare hatt meg en pause fra kg.. Har hatt en tung periode nå, så har måttet tenke bare på meg selv en stund.. men nå går alt så mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #167 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg har bare hatt meg en pause fra kg.. Har hatt en tung periode nå, så har måttet tenke bare på meg selv en stund.. men nå går alt så mye bedre Så bra, jeg er iallefall glad du er tilbake!! :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #168 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg er 20 uker i dag!! Det er halveis det. Herregud så tiden har gått sakte og så tiden har flydd på en å samme gang. Jeg har ikke helt klart å komme over det deilige sjokket. Jeg har ikke turd å kjøpe noe til babyen enda, selv om sjansen for at det skal gå bra er stor! Det er vel gjerne slik at hvis man har hatt en sa så er man ikke trygg før man holder babyen i armene! Men allerede nå kjenner jeg at jeg er så uendelig glad for den lille gutten som vokser i magen. Hvert eneste lille spark er deilig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 18. desember 2007 #169 Del Skrevet 18. desember 2007 Gratulerer med halvgått svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. desember 2007 #170 Del Skrevet 19. desember 2007 Halvgått er bra, og alt virker jo fint, med sparking og bevegelser og det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #171 Del Skrevet 29. desember 2007 Halvgått er bra, og alt virker jo fint, med sparking og bevegelser og det hele. Det er nesten så jeg merker endringer i dag for dag, sparkene kommer oftere og hardere! Selv om jeg våkner noen morgninger i nesten panikk og ikke begriper at det kan være noen inne i magen min, da er det deilig når han kommer i aktivitet i løpet av av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. desember 2007 #172 Del Skrevet 30. desember 2007 Nurket vokser jo fortsatt med stor fart, og selv om det har rimelig god plass enda, tar det ikke så lang tid før det begynner å bli trangt inni magen din, og da vil du nok hoppe til ved spark i ribbeina eller nyrene. Men det gjør liksom ikke så mye. Ønsker deg et godt nytt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #173 Del Skrevet 31. desember 2007 Nurket vokser jo fortsatt med stor fart, og selv om det har rimelig god plass enda, tar det ikke så lang tid før det begynner å bli trangt inni magen din, og da vil du nok hoppe til ved spark i ribbeina eller nyrene. Men det gjør liksom ikke så mye. Ønsker deg et godt nytt år. Godt nytt år til deg og Bettie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #174 Del Skrevet 31. desember 2007 GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. januar 2008 #175 Del Skrevet 1. januar 2008 Siden jeg ikke har orket å ta noen runde for å ønske noen god jul, så tar jeg meg en runde nå for å ønske deg et riktig godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #176 Del Skrevet 13. januar 2008 Kjenner jeg er litt følsom om dagen! Akkurat nå er jeg veldig skuffet over mammaen min. Det er som at hun ikke skjønner at det er noe stort som skjer med meg. Hun ble kjempeglad når jeg fortalte at jeg var gravid og hun elsker å skryte til venninnene sine om den kommende bestemorrollen. Men hun spørr nesten aldri hvordan jeg har det og hvordan jeg opplever ting. Jeg fortalte henne at jeg hadde fått noen flotte babyklær i gave av noen venninner, da fnyste hun og sa du får iallefall ikke noe av meg før det nærmer seg. Det hun mente da var jo at jeg hadde fått gaver for tidlig og at alt kan skje med babyen. Hun kan vel tenke det men det var ikke noe kjekt å bli det fortalt. Hun burde vel vite at gravide var engstlige og spesielt når hun vet at jeg har hatt en abort før!! Hun drømmer og om å flytte til varmere strøk. Så jeg hintet frempå at det kanskje ikke ville bli så lett når hun skulle bli bestemor og alt, men det mente hun ikke ble noe problem, vi kunne vel bare komme ned en uke eller to i året!! Huff jeg er veldig følsom for tiden Men jeg hører og leser så mye om andre som får ett så tett forhold med mor når de går gravid, men her ble det nesten motsatt! Jeg trodde dette kunne skje med svigermor men der var og er responsen overveldende. Til og med mormor virker annerledes, hun ringer og vi møtes som vanlig, men det er akkurat som jeg ikke er gravid - de overser det, snakker ikke om det og hvis jeg snakker om det svarer de bare kort! Nei dette ble bare teit! De er sikkert bare engstlig for meg, men jeg skulle ønske de ikke viste det så tydelig, for jeg vet at når gutten kommer til verden kommer de til å bli helt tussete!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2008 #177 Del Skrevet 13. januar 2008 Off.. dette var jo ikke så veldig hyggelig.. Skjønner godt at du finner dette veldig sårende. Kanskje du kan ta en prat med mammaen din? Og fortelle at dette faktisk er trist for deg? Har dere et så bra forhold at du kan gjøre det? Jeg snakket med mammaen min her om dagen. Og hun skal da bli bestemor om ikke så lenge. Og hun fortalte at hun nettopp hadde snakket med svigerinnen min, og at de hadde lenge sittet og snakket om fødsler, amming, morsmelkerstattning osv.. Det hørtes veldig koselig ut at de kunne snakke om slikt. Så jeg håper jeg og mamma kommer til å gjøre det samme om jeg blir gravid en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #178 Del Skrevet 13. januar 2008 Vi har egentlig ett supert forhold og kan snakke om det meste, men jeg er så redd for at grunnen er at hun ikke tror at dette skal gå bra - jeg kan liksom ikke endre på det. Og dessuten er jeg overfølsom for tiden og ett herk å leve i hus med. Stakker M han kommenterer disse hormonene mine som er VILL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. januar 2008 #179 Del Skrevet 13. januar 2008 Vet ikke helt hva jeg skal si, men kan iallefall gi deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. januar 2008 #180 Del Skrevet 13. januar 2008 Du har jo hormoner i overflod om dagen, så det er ikke så rart om du reagerer som du gjør. Men det er lov når man er gravid. Kanskje dere tar for mye hensyn til hverandre - at hun lar være å snakke med deg om det kommende barnet fordi hun er redd for at du skal være redd for at det skal gå galt - eller noe sånt. Men unasett - iIkke akkurat omtenksomt av moren din å lufte flytteplaner for deg nå, men du kan regne med at hun kommer til å bli ganske tussete når barnet er der, og det er ikke sikkert hun kommer til å flytte sydover, selv om hun vurderer det. Et barnebarn gjør nemlig veldig mye med en bestemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå