Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

:vinke:

Har du hatt en fin jul?

Merkelige FF, og merkelige temper :klø:

Krysser alt jeg kan for at dere får prøvd i januar!!! Bra du har gynekologtime i januar. Er det samme, strenge gynekologen?

:vinke:

Ja, eg har absolutt hatt ei fin jul. :) No må eg visst begynna å gjera meg klar, for eg skal i julebesøk igjen i dag!

Rare tempar ja, det skal vera sikkert og visst. :roll:

Eg var så sikker på at me heilt sikkert kom til å få prøva i januar, så eg vart skuffa då eg oppdaga at det kanskje ikkje går likevel. :( Fytti grisen så forbanna eg blir, viss prøvinga i januar også går dukken. :kjefte:

Jammen bra at eg skal til gynekologen igjen i slutten av januar, ja! Eg begynnar å bli gal no, av å ikkje få noko hjelp. Det er den samme kjipe gynekologen eg skal til, dessverre. Fastlegen min var ikkje så interessert i å henvisa meg til ein annan gynekolog. Men viss gynekologbesøket i januar blir ein like dårlig opplevelse som forrige gang, så skal eg kreva at fastlegen min henviser meg til ein annan gynekolog!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe dere får prøvd i januar ja! Men husk at de små svømmerne kan leve i fem dager da ;)

Når skal du til gynekolog neste gang?

Svømmarane kan nok leva ei stund ja - men berre om dei er av god kvalitet, og forholda i skjeden er ganske optimale. Det beste er jo å ha samleie når ein har EL!

Eg skal til gynekolog igjen 28. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si hei og ønske deg et riktig godt nyttår! :) Jeg følger ofte med i dagboka di, men er dessverre ikke så flink til å legge igjen meldinger....

Håper at 2008 blir et godt år for deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det! :klemmer:

Håpar virkelig at det begynner å skje noko då, og at eg får hjelp!

:)

Håper det sitter en liten spire hos deg i løpet av det nye året.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si hei og ønske deg et riktig godt nyttår! :) Jeg følger ofte med i dagboka di, men er dessverre ikke så flink til å legge igjen meldinger....

Håper at 2008 blir et godt år for deg! :klemmer:

Riktig godt nyttår til deg og, jenta27! :klemmer: Veldig kjekt at du legg igjen ei helsing i prøvedagboka mi innimellom!

Håpar 2008 blir eit flott år for deg og! :smilbla: Kryssar alle fingrane mine for at dette blir lykkeåret for oss begge to, med kvar vår lille baby i magen. :hjerter_rundt:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år og kose deg masse i kveld. :klem:

Godt nyttår, vennen! :klem: Eg koste meg masse på nyttårsafta, og det håpar eg du gjorde og! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Håper det sitter en liten spire hos deg i løpet av det nye året.

Ja, spiren er nødt til å sitja snart no, for eg orkar ikkje meir av denne prøvinga, uten noko som helst resultat. Viss eg ikkje får pergo av gynekologen min i slutten av januar, så veit eg jammen ikkje kva eg skal gjera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen kom i dag, så då er me i gang med vår fjerde ordentlige prøveperiode! Følest så rart at me ikkje har kome lenger enn til PP4, når me har vore prøvarar heilt sidan juni / juli. Men sånn er det, når eg har ein kjæreste som jobbar i Nordsjøen. No er det faktisk eit halvt år sidan me starta prøvinga, og fortsatt har det ikkje skjedd noko som helst. :(

Mitt store håp no, er at eg skal få pergo når eg skal tilbake til gynekologen i slutten av januar. Får eg ikkje det, så trur eg rett og slett eg blir deprimert for alvor. Det er ikkje lett å vera prøvar, når alt ikkje er som det skal vera...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, vennen! :klem: Eg koste meg masse på nyttårsafta, og det håpar eg du gjorde og! :rosasmil:

Det gjorde jeg. Hadde en rolig feiring med god mat og drikke. Var for en gangs skyld her i byen også, så deilig å kunne reise hjem til seg selv på natte.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Får håpe du får hjelp snart... Utrolig frustrerende å skulle prøve når det sannsynligvis ikke hjelper...

Får håpe 2008 er ditt år

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom i dag, så då er me i gang med vår fjerde ordentlige prøveperiode! Følest så rart at me ikkje har kome lenger enn til PP4, når me har vore prøvarar heilt sidan juni / juli. Men sånn er det, når eg har ein kjæreste som jobbar i Nordsjøen. No er det faktisk eit halvt år sidan me starta prøvinga, og fortsatt har det ikkje skjedd noko som helst. :(

Mitt store håp no, er at eg skal få pergo når eg skal tilbake til gynekologen i slutten av januar. Får eg ikkje det, så trur eg rett og slett eg blir deprimert for alvor. Det er ikkje lett å vera prøvar, når alt ikkje er som det skal vera...

Prøveperiode 4 skal det klaffe!! :tommelsmil:

Kjedelig at dere ikke får prøvd hver måned... :troest: Krysser fingrene for deg nå, og for at du får pergo av gynekologen! Ellers vanker det bank :kjefte: På gynekologen, altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk klaff i pp4 ;)

Så du skal ikke se helt svart på det... Men jeg skjønner jo godt at du er utålmodig og frustrert. Du kan jo si til gynekologen at dere har prøvd siden juni... Er jo ikke løgn det, du trenger jo ikke si at dere bare har hatt tre prøveperioder på den tida ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirabella76,

Leser at du måler tempen og den går opp og ned. Da jeg var hos legen og fortalte at jeg måler tempen og da han påviste PCO sa han at for de som har PCO er det ikke noe vits å måle siden hormonene er i ubalanse.

Håper denne gangen gynekologen din skal ta deg på alvor. Hvis ikke så må du finne en privat gynekolg som tar deg på alvor :)

Masse lykke til i 2008 :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde jeg. Hadde en rolig feiring med god mat og drikke. Var for en gangs skyld her i byen også, så deilig å kunne reise hjem til seg selv på natte.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Får håpe du får hjelp snart... Utrolig frustrerende å skulle prøve når det sannsynligvis ikke hjelper...

Får håpe 2008 er ditt år

:klem:

Fint å høyra at du og koste deg på nyttårsafta. :)

Håpar jammen eg får hjelp snart, ja. Det synst eg virkelig eg fortener no! Er så spent på kva som skjer, når eg skal tilbake til gynekologen i slutten av månaden. Merkar at eg gruar meg, for eg er så redd for at ho nektar å gi meg noko hjelp enda. Men om det skjer, så har eg iallfall fått tips frå andre om fleire flinke og hyggelige gynekologar i Bergen, så då veit eg no kven eg skal kontakta. ;) Problemet er vel berre at det er fleire månaders ventetid på å få koma til ein ny gynekolog, så eg blir uansett veldig lei meg om gynekologen min nektar å gi meg hjelp enda. Men ho kan berre våga seg å nekta meg hjelp, for då blir eg illsint! :kjempesinna:

Det er ingenting eg ønskjer meg meir, enn at 2008 skal bli mitt år! :gravid::hjertesmil::babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøveperiode 4 skal det klaffe!! :tommelsmil:

Kjedelig at dere ikke får prøvd hver måned... :troest: Krysser fingrene for deg nå, og for at du får pergo av gynekologen! Ellers vanker det bank :kjefte: På gynekologen, altså :fnise:

Det hadde vore så herlig, om det hadde klaffa i PP4! :hjerter: Men eg blir litt pessimistisk, for kjæresten min har ingen som helst tru på at me skal klara det uten hjelp. Han seier at eg ikkje må ha nokon forhåpningar, fordi det er minimale sjansar for at eg skal bli gravid før eg får pergo. :sukk: Eg er ganske pessimistisk sjølv, så eg skulle nesten ha ønskja at kjæresten min var litt meir optimistisk, slik at det kunne ha smitta over på meg. Klart at det er viktig å ikkje ha for store forhåpningar, når eg har fått påvist PCO - men alt håp er jo likevel ikkje ute om å bli gravid uten hjelp. Men sånn det er no, føler eg og kjæresten min at det egentlig er heilt bortkasta å prøva, så lenge me ikkje får noko hjelp. Og når det er slik, føler eg ikkje akkurat noko stor glede og spenning over å begynna på ein ny prøveperiode...

Du skal personlig få lov til å koma og banka gynekologen min, viss ho nektar å gi meg pergo! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...