Mirabella76 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #461 Del Skrevet 24. september 2007 No er blodprøven tatt, så då er det berre å venta i spenning på resultatet! Eg hadde ein fin, høg temp i dag - så satsar på at det er eit bra tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. september 2007 #462 Del Skrevet 24. september 2007 Når får du svar på blodprøven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 25. september 2007 Forfatter #463 Del Skrevet 25. september 2007 Når får du svar på blodprøven? Eg skal til legen igjen 11. oktober, så då får eg nok svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 26. september 2007 #464 Del Skrevet 26. september 2007 Det var lenge å vente på svar, kanksje da har du allerede fått vite at du er gravid Håper tempen holder seg oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. september 2007 #465 Del Skrevet 26. september 2007 Eg skal til legen igjen 11. oktober, så då får eg nok svaret! Det var lenge, ja ... Ting tar tid! Men blir bra å få et svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #466 Del Skrevet 26. september 2007 Det var lenge å vente på svar, kanksje da har du allerede fått vite at du er gravid Håper tempen holder seg oppe Eg kan dessverre ikkje vera gravid denne månaden, for kjæresten min var vekke då eg hadde eggløysing. Eg ventar mensen ca 2. oktober, og den syklusen blir det heldigvis prøving igjen, etter 2 månaders venting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #467 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Det var lenge, ja ... Ting tar tid! Men blir bra å få et svar Litt lenge, ja - men det tok visst litt tid med dei prøvane. Blir veldig greit å få eit svar! Endret 26. september 2007 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. september 2007 #468 Del Skrevet 26. september 2007 Litt lenge, ja - men det tok visst litt tid med dei prøvane. Blir veldig greit å få eit svar! Kjekt å få et svar snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #469 Del Skrevet 28. september 2007 No er det ikkje mange dagane igjen til eg ventar mensen, og då er me endelig i gang med vår andre prøveperiode! Etter 2 syklusar uten prøving, skal det bli herlig å koma i gang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. september 2007 #470 Del Skrevet 28. september 2007 Får håpe på full klaff nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #471 Del Skrevet 28. september 2007 Får håpe på full klaff nå Ja, no er eg så utålmodig, at no bør det jammen gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. september 2007 #472 Del Skrevet 28. september 2007 Så søt du er, som hopper for mensen Bra du endelig kan prøve igjen, det var på tide! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #473 Del Skrevet 28. september 2007 Så søt du er, som hopper for mensen Bra du endelig kan prøve igjen, det var på tide! :-D Klart eg hoppar for mensen, når det ikkje er nokon som helst sjanse for at eg kan vera gravid. Mensen blir jo ein bekreftelse på at me er i gang med vår andre prøveperiode! Ja, det er jammen på tide at me kan starta prøvinga igjen no! Eg synst tida har gått ufattelig seint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 28. september 2007 Forfatter #474 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Opps, kom plutselig på at eg ikkje har tatt folat på evighetar. Eg kutta ut folaten då mensen kom etter første prøveperiode, fordi det var så lenge til me kunne begynna å prøva igjen. Så tenkte eg å begynna å ta folat igjen i god tid før neste prøveperiode, men det har eg jo heilt gløymt! Trur det er best at eg hiver innpå ei folattablett fortare enn svint! Endret 28. september 2007 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. september 2007 #475 Del Skrevet 28. september 2007 Klart eg hoppar for mensen, når det ikkje er nokon som helst sjanse for at eg kan vera gravid. Mensen blir jo ein bekreftelse på at me er i gang med vår andre prøveperiode! Ja, det er jammen på tide at me kan starta prøvinga igjen no! Eg synst tida har gått ufattelig seint. Hehe, ja, jeg skjønner deg veldig godt Se til å begynne å spise folat igjen! Jeg har snart spist opp min boks med 90 tabletter jeg ... Og ingen ting har skjedd ... jaja, bedre føre var ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 29. september 2007 Forfatter #476 Del Skrevet 29. september 2007 Hehe, ja, jeg skjønner deg veldig godt Se til å begynne å spise folat igjen! Jeg har snart spist opp min boks med 90 tabletter jeg ... Og ingen ting har skjedd ... jaja, bedre føre var ... Ja, no er eg i gang med folat igjen! Litt seint å begynna no, men håpar det går bra likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 29. september 2007 Forfatter #477 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) No er eg mildt sagt frustrert! Har legetime hos fastlegen min 11. oktober. Då skulle eg få svar på blodprøvane eg har tatt. Men i går fekk eg plutseleg brev i posten frå fastlegen min, med prøveresultata! Det synst eg faktisk var heilt idiotisk! For eg er ingen lege, og klarar på ingen måte å tyda det som står i brevet. Det ser ut til at det er dei første prøvesvara eg har fått, dei eg tok før EL. I starten av brevet står det: "Forenlig med ovulasjon" - noko eg reknar med betyr at det ser ut som om eg har eggløysing. Men korleis kan dei egentlig vita det, når prøvane vart tatt før EL? Vidare står det nivået av ulike hormon, der dei fleste er innanfor normalen. Men det er to hormon som tydelegvis er på eit langt høgare nivå, enn det skal vera, nemlig SHBG og Progesteron. Problemet er berre at eg ikkje anar kva det betyr! Eg har spurt inne på Snart Gravid, men det er ingen som kan gi meg noko godt svar. Alle meinar at det er heilt feil av legen min å senda eit slikt prøvesvar til meg i posten! No må eg gå rundt og lura og belymra meg i rundt 2 veker, før eg skal til legen, og kan få eit svar. Drit og dra! Eg er så redd for at eg ikkje kan bli gravid - det ville ha vore det verste marerittet eg kunne ha opplevd! Endret 29. september 2007 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. september 2007 #478 Del Skrevet 30. september 2007 Ring legen din i morgen du Er sikkert ikke noe å bekymre seg over, men greit å få en forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 30. september 2007 #479 Del Skrevet 30. september 2007 Hei! Ikke meningen å blande meg inn altså... Men jeg bare må si noe... Forenlig med ovulasjon mener det samme som at du hadde eggløsning da prøvene ble tatt Sikker på at du ikke har eggløsning tidligere enn du tror da...? (Bare en tanke altså, dette vet du jo selvsagt best selv) Samtidig synes jeg det var lumpent gjort av legen din å sende deg et sånt brev. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 30. september 2007 Forfatter #480 Del Skrevet 30. september 2007 Ring legen din i morgen du Er sikkert ikke noe å bekymre seg over, men greit å få en forklaring. Får sjå kva eg gjer. Tenkte kanskje eg skulle venta med å snakka med legen, til alle prøveresultata er klare. Eg tok jo også ein blodprøve ei vekes tid etter EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå