Gå til innhold

Sinker i trafikken!


Wonders

Anbefalte innlegg

Hva er det TeslaBjørn sier, "Norway, land of the Sunday drivers and left lane hoggers".. ;) 

Kjører man under fartsgrensen uten at det føremessig er en god grunn til det, bør man i det minste sving av når det samler seg biler bak. 

Og så har vi de som ligger i fartsgrensen, for så å bremse ned til langt under når det kommer en fotoboks! Akkurat som de tror de får en slags bonus for å ligge mye under. Har folk virkelig så dårlig selvtillit at de tror en får bot når en kjører fartsgrensen??! Det er jo en margin på minst 3km/t (i følge politiet selv,) trolig mer i virkeligheten... 

Anonymkode: e9ae9...28d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

På 4.1.2019 den 20.59, AnonymBruker skrev:

Hva er det TeslaBjørn sier, "Norway, land of the Sunday drivers and left lane hoggers".. ;) 

Skal ikke høre på folk som kjører tesla eller audi.. (audioter) 

De er de verste i trafikken.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør gis bøter og førerkortbeslag tilsvarende hastighet over som under. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Det bør gis bøter og førerkortbeslag tilsvarende hastighet over som under. 

ikke mulig med dagens regelverk for fotobokser. Stortinget kommer heller aldri til å vedta dette.

Anonymkode: a1e21...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ikke mulig med dagens regelverk for fotobokser. Stortinget kommer heller aldri til å vedta dette.

Anonymkode: a1e21...e77

Snakker om politiet i kontroller og ellers når de oppdager snegler når de kjører. De kan måle farten som det de gjør på de over fartsgrensen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/10/2019 at 5:43 PM, AndreasBR said:

Skal ikke høre på folk som kjører tesla eller audi.. (audioter) 

De er de verste i trafikken.. 

Saklig.

Anonymkode: 56d98...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Saklig.

Anonymkode: 56d98...c58

Men det er fortsatt fakta ;) Ble du butthurt over at jeg skrev audiot? Tnaww.. 

Aldri vært ute i trafikken og sett disse du eller? Eller kanskje du er en av dem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2007 den 19.35, Gjest Tabby skrev:

Jeg er rimelig enig her ja. :enig: Lå bak en mann som hadde funnet frem veteranbilen i går, og han presterte å ligge konstant 10 under grensa... Det irriterer meg.

 

Ellers pleier jeg å treffe på dem når jeg skal forte meg hjem etter jobben for å rekke barnehagen... Skjønner ikke at det går an å ligge konstant under grensa på greie veier når det er tørt og fint også...

Du er klar over at man sparer bensin ved høyere gir og lavere turtall? Er ikke så vanskelig å skjønne at de som ligger rundt 80 på veien prøver å holde forbruket nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Luciddreamer skrev:

Du er klar over at man sparer bensin ved høyere gir og lavere turtall? Er ikke så vanskelig å skjønne at de som ligger rundt 80 på veien prøver å holde forbruket nede.

Så lenge det er 4-felts vei har jeg ikke noe imot det.. Om det er 2 felt.. Hold fartsgrensen ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...