Gå til innhold

Kjenner du noen kjendiser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, men det blir nok en C-kjendis :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så Frithjof Wilborn i radene på Rimi for noen år siden. :skratte:

Skrevet

Jeg så Frithjof Wilborn i radene på Rimi for noen år siden. :skratte:

Det nærmeste du har komt nær en kjendis? :foto:

Skrevet

Robbie Williams og jeg tafsa litt på hverandre på et nachspiel en gang da han var her. Ellers har det vært dårlig med kjendiser på denne fronten.

Skrevet

Han var med i Skambankt tidligere å bygget opp bandet :)

Skrevet

MEN jeg har vært på fest med Robbie Williams... og DET er jeg stolt av :)

Jeg også! Enda mer stolt av at han kyssa meg! :lur: JEPP! DET skryter jeg av i ny og ne! ;)

Men må innrømme at "hypen" min rundt fyren gav seg litt etter det møtet! Da var liksom alt opplevd! :gjeiper:

Skrevet

Jeg også! Enda mer stolt av at han kyssa meg! :lur: JEPP! DET skryter jeg av i ny og ne! ;)

Men må innrømme at "hypen" min rundt fyren gav seg litt etter det møtet! Da var liksom alt opplevd! :gjeiper:

Fortell!

Skrevet

Kan ikke si at jeg kjenner noen kjendiser. Det nærmeste jeg kommer er at jeg har tilbrakt en het natt med broren til Aune....

6-7 timer sammen kvalifiserer ikke akkurat til et vennskap ;)

:spy:

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Kjenner noen kjendiser, og har møtt mange gjennom jobben.

Skrevet

Ja, men mer enn det kan jeg dessverre ikke si.

Mvh Yvonne :heiajente:

:roll:

Skrevet

Det kommer an på hva man definerer som kjendiser, men jeg må innrømme at jeg driter langt i slikt. De er jo bare mennesker som er blitt kjent gjennom jobben sin...

Skrevet

Snubla inni Kurt Nilsen for noen år siden :sjenert:

Ellers har jeg ikke møtt noen store kjendiser, bare fotballspillere på RBK, Alejandro Fuentes fra Idol, Paradise Hotel deltakere :fnise:, og hun som spilte maj (?) i hotel cæsar, Klaus (x-factor dommer i år)

Kommer ikke på noen fler.. Men jeg kjenner vel ingen

Skrevet

Robbie Williams og jeg tafsa litt på hverandre på et nachspiel en gang da han var her. Ellers har det vært dårlig med kjendiser på denne fronten.

Så heldig!!!!!! Nå ble jeg nesten sjalu :kjefte:

Fortell da! Er så han deilig som det ser ut som?

Skrevet

Jeg har hatt den store gleden av å møte Jarle Bernhoft!

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGET fornøyd!!!!

Skrevet

Så heldig!!!!!! Nå ble jeg nesten sjalu :kjefte:

Fortell da! Er så han deilig som det ser ut som?

Vel, han var riimelig full og sliten, så var sikkert ikke helt fresh, hehe. Men så var jeg jo full selv da, så det tok jeg ikke så tungt. I "størrelse" er han helt gjennomsnittlig om noen bryr seg om det.

Skrevet

Jeg jobbet en periode i et par butikker i Oslo sentrum og der var det stadig kjentfolk innom, flere var faste kunder.

-Lena Kristin Ellingsen (Karoline i Himmelblå) og typen hennes Trond Fausa Aurvåg

-Steinar Albrigtsen

-Hilde Lyrån

-Jens Stoltenberg

-Siv Jensen

-Iselin Engan

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har hilst på et par gjennom jobben, men har ingen venner blant kjendiser. Også er det en del jeg vet hvem er og har hengt litt med før de ble kjendiser, men som heller ikke kan klassifiseres som venner. Nesten ikke som kjendiser en gang, det er typ x-factordeltagere osv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...