Gjest Leiababe Skrevet 28. juni 2007 #42 Skrevet 28. juni 2007 Kjenner en kjendis godt. Hun er en profilert sanger i musikk-Norge.. Ellers er jeg på "hils" med endel, også musikere. Og et par på landslaget i håndball
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #43 Skrevet 28. juni 2007 Kan ikke si at jeg kjenner noen kjendiser. Det nærmeste jeg kommer er at jeg har tilbrakt en het natt med broren til Aune.... 6-7 timer sammen kvalifiserer ikke akkurat til et vennskap
Bex Skrevet 29. juni 2007 #44 Skrevet 29. juni 2007 Jeg bor på Sthanshaugen, så jeg ser kjendiser omtrent hver dag. Det er mange skuespillere og musikere som bor der, nemlig. Kjenner endel fotballspillere, på grunn av eksen, men dessverre ingen skikkelig spennende...
mysan Skrevet 29. juni 2007 #45 Skrevet 29. juni 2007 Jeg kjenner Dennis Storhøy, Ingar Helge Gimle, heter han ikke Storhøi med "i"? Jeg kjente Ingar Gimle i gamledager før han ble skuespiller og vi vanket på samme utested. Han var forresten en venn av min nedenfor nevnte venninne - som forøvrig kjenner en haug kjente mennesker gjennom både gammel og ny jobb. Møtte noen profilerte nordmenn gjennom en jobb jeg hadde for et par år siden, og ellers har jeg hilst på Morten Krogvold fordi min kjenner ham, og jeg har møtt Rita Eriksen fordi hun er en venninne av samme venninne... Og så har jeg snakket med en norsk skuespiller som jeg ikke helt husker navnet på nå... Frank ett eller annet. Han snakket til Liten og meg på trikken i fjor sommer.. Frank... hmmm.. Ellers kjenner jeg ingen kjendiser tror jeg... De jeg gjerne skulle møtt og gjerne vekslet noen ord med er Morten Krogvold (hilse på kvalifiserer ikke), Petter Stordalen, Dennis Storhøi, Ingar (takk for sist, det var lenge siden), Kim A. Hagen - han er jo så søt...
Gjest Saramia Skrevet 30. juni 2007 #46 Skrevet 30. juni 2007 Kjenner mange kjendiser. Og så er jeg en....
Gjest Borghild Skrevet 30. juni 2007 #47 Skrevet 30. juni 2007 Jeg vet hvem du er! Nicole Ritchie ikke sant? Jeg er Paris Hilton! Lærte norsk da jeg var på ferie på Kløfta.
Gjest graceland Skrevet 30. juni 2007 #48 Skrevet 30. juni 2007 Møtt og møtt... jeg har sett hele Coldplay, Gro Harlem Brundtland, Kong Harald, Dronning Sonja, Jens Stoltenberg, Jahn Teigen, DDE, Jørn Hoel, Lillebror Sande Larsen, Øyvind Elgenes, Snorre fra Farmen 2004 og diverse fotballspillere fra Tippeligaen... Gro Harlem Brundtland skrev autograf på armen min! :D Men tviler på at noen av dem husker at de møtte MEG... :D
Gjest graceland Skrevet 30. juni 2007 #49 Skrevet 30. juni 2007 Kjenner mange kjendiser. Og så er jeg en.... Jeg bare VISSTE at du var Blomster-Finn! *hylle*
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #51 Skrevet 1. februar 2008 heter han ikke Storhøi med "i"? Jeg kjente Ingar Gimle i gamledager før han ble skuespiller og vi vanket på samme utested. Han var forresten en venn av min nedenfor nevnte venninne - som forøvrig kjenner en haug kjente mennesker gjennom både gammel og ny jobb. Møtte noen profilerte nordmenn gjennom en jobb jeg hadde for et par år siden, og ellers har jeg hilst på Morten Krogvold fordi min kjenner ham, og jeg har møtt Rita Eriksen fordi hun er en venninne av samme venninne... Og så har jeg snakket med en norsk skuespiller som jeg ikke helt husker navnet på nå... Frank ett eller annet. Han snakket til Liten og meg på trikken i fjor sommer.. Frank... hmmm.. Ellers kjenner jeg ingen kjendiser tror jeg... De jeg gjerne skulle møtt og gjerne vekslet noen ord med er Morten Krogvold (hilse på kvalifiserer ikke), Petter Stordalen, Dennis Storhøi, Ingar (takk for sist, det var lenge siden), Kim A. Hagen - han er jo så søt... Da kjenner kanskje jeg deg.Kjenner både Dennis og Ingar og vet hvem Simarill er.De er jo omgangsvenner med henne. Vanket du på Muddy Wather? Slim inn?, kjenner du Anna Lena?
Gjest Gjest_Berta_* Skrevet 2. februar 2008 #52 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er gift med en! Og omgir meg med kjendiser hver dag! Ikke det at de er noe forskjellig fra andre folk....
FrizzleSizzle Skrevet 2. februar 2008 #53 Skrevet 2. februar 2008 Har vært på fest med en Robinson-deltaker...og med mange TV2-folk, men de visste ikke at de var på fest med meg.
FrizzleSizzle Skrevet 2. februar 2008 #54 Skrevet 2. februar 2008 Og ikke MINST...... mamma jobber sammen med en som er faren til ei i Farmen 2008!!!!!!
Gjest Mia Elise Skrevet 2. februar 2008 #55 Skrevet 2. februar 2008 Og ikke MINST...... mamma jobber sammen med en som er faren til ei i Farmen 2008!!!!!! oi Jeg kjenner en som kjenner en som er veninna til søstra til hu jeg kjenner som har snakket med Rune Rudberg
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #56 Skrevet 2. februar 2008 Var på konsert med Lenny Kravitz!Men det er jo ikke akkurat å møte han..snakket med Lisa Tønne en gang,og har sett/møtt en haug andre kjendiser på jobb...
mysan Skrevet 4. februar 2008 #57 Skrevet 4. februar 2008 Da kjenner kanskje jeg deg.Kjenner både Dennis og Ingar og vet hvem Simarill er.De er jo omgangsvenner med henne. Vanket du på Muddy Wather? Slim inn?, kjenner du Anna Lena? Jeg kjenner ikke Dennis - desverre - og Ingar har jeg jo mistet kontakten med for snart 30 år siden. Muddy Waters tror jeg oppstod lenge etter min karriere som by-berte. I mine dager var det Pingvin Club og Smuget som gjaldt. Jeg runder faktisk et halvt århundre dette året, må vite
Cata Skrevet 4. februar 2008 #58 Skrevet 4. februar 2008 Hvor kjent er en kjendis? Men ja, jeg kjenner 2-3 stykker som vel tilhører den gruppa .
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2008 #59 Skrevet 4. februar 2008 Det lurer jeg på. Hvem kjenner du? og hvem har du møtt (utenom konserter, teater o.l.)? Jeg kjenner ingen, men har møtt Jens Stoltenberg Er det noe viktig i livet? Måtte tenke meg om.......hva er en kjendis da? Jo en kjendis fra byen min,men ser ikke på vedk som kjendis. Det er min beste venn og ikke noe annet
Gjest Mia Elise Skrevet 4. februar 2008 #60 Skrevet 4. februar 2008 Er det noe viktig i livet? Måtte tenke meg om.......hva er en kjendis da? Jo en kjendis fra byen min,men ser ikke på vedk som kjendis. Det er min beste venn og ikke noe annet Kjendis er en benemning brukt om en person som er kjent til av mange mennesker som de ikke kjenner selv. Det er som regel gjennom massemedia at mennesker blir kjendiser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå