Gjest GossipGirl Skrevet 4. februar 2008 #61 Skrevet 4. februar 2008 Det lurer jeg på. Hvem kjenner du? og hvem har du møtt (utenom konserter, teater o.l.)? Jeg kjenner ingen, men har møtt Jens Stoltenberg Hva er egentlig en kjendis? Skal ikke påberope meg noen stor kjendisliste, men jeg har intervjuet en del som florerer i media et par ganger, blant annet Wenche Myhre, Marian Aas Hansen, Benedicte Adrian, Rune Larsen, Tor Endresen, Pia Tjelta, P3- Mina, Mira Craig og diverse forfattere, dansere og kunstnere. De eneste jeg kjenner personlig er M2M-jentene.
Gummiloppa Skrevet 4. februar 2008 #62 Skrevet 4. februar 2008 (endret) Har både møtt og sett flere kjendiser. Eindride Eidsvold kom bort til meg en gang når jeg satt å venta på toget og spurte hva jeg hadde gjort med armen min som var gipsa Endret 4. februar 2008 av Tillepike
Gjest Reka Skrevet 12. februar 2008 #63 Skrevet 12. februar 2008 Gikk forbi Jan Eggum på kafe her forleden!
Gjest Maria Gl Skrevet 16. februar 2008 #64 Skrevet 16. februar 2008 Det lurer jeg på. Hvem kjenner du? og hvem har du møtt (utenom konserter, teater o.l.)? Jeg kjenner ingen, men har møtt Jens Stoltenberg ja jeg kjenner en og han er min kjæreste. amadeus!!!
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #66 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har prata med verdensrekordholder i høyde, cubanske Javier Sotomayor.
Skrika89 Skrevet 18. februar 2008 #67 Skrevet 18. februar 2008 Onkelen min var norgesmester i skihopping for mange år siden hvis det teller?? Hehe:) Har snakket med noen. DDE Bjarne, Maybrith Andersen, Synnøve Svabø, og ikke minst Kongen:)
amles Skrevet 18. februar 2008 #68 Skrevet 18. februar 2008 Mannen min er litt kjendis i utlandet.. Italia, Frankrike osv. Har noe med musikk-stilen han spiller. Black Metal er stort mange steder i Europa. Selv hadde jeg verken hørt om han eller musikken da vi ble sammen, da det ikke er helt...eh..min type musikk.
Ambivalent Skrevet 18. februar 2008 #69 Skrevet 18. februar 2008 Kjenner en god del når jeg tenker meg om.. Tenker jo aldri over det at de er "kjendiser". Føler ikke for å nevne navn her. Og har møtt (hilset på) mange i jobbsammenheng.
pittie Skrevet 30. august 2008 #70 Skrevet 30. august 2008 Mannen min er litt kjendis i utlandet.. Italia, Frankrike osv. Har noe med musikk-stilen han spiller. Black Metal er stort mange steder i Europa. Selv hadde jeg verken hørt om han eller musikken da vi ble sammen, da det ikke er helt...eh..min type musikk. En fra Gorgoroth? Jeg selv er i slekt med en som driver et sirkus her i norge om det teller
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #71 Skrevet 30. august 2008 Jeg har klint med Kjetil Rekdal, og møtt Jesus. Liker sistnevnte best.
Gjest Kaya83 Skrevet 30. august 2008 #72 Skrevet 30. august 2008 Jeg kjenner veldig mange kjendiser, både norske og internasjonale.. Men jeg føler ikke for å skryte om det her..
pittie Skrevet 30. august 2008 #73 Skrevet 30. august 2008 Jeg kjenner veldig mange kjendiser, både norske og internasjonale.. Men jeg føler ikke for å skryte om det her.. Hihi, du gjorde det på en måte nå 1
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #74 Skrevet 30. august 2008 Jeg kjenner veldig mange kjendiser, både norske og internasjonale.. Men jeg føler ikke for å skryte om det her.. Tullprat. Hadde du ikke brydd deg om det, hvis du ikke hadde hatt noe trang til å skryte om det så hadde du ikke gått inn på denne tråden og fortalt oss det
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #75 Skrevet 30. august 2008 Har jobbet tett med Metallica, og hatt mange fine diskusjoner med dem. Ellers tatt en pils med Red hot chili peppers gutta. Ozzy har jeg pratet litt med, men det var ikke mye vettugt å få ut av ham. Håndhilste på Oprah backstage når hun var i Norge. Festet en del med DumDum og DDE, gitt en skuldermassasje til en av disse hiphop gutta jeg ikke husker navnet på, har ingen interesse for de gutta, så bryr meg ikke heller.
Gjest Kaya83 Skrevet 30. august 2008 #76 Skrevet 30. august 2008 Tullprat. Hadde du ikke brydd deg om det, hvis du ikke hadde hatt noe trang til å skryte om det så hadde du ikke gått inn på denne tråden og fortalt oss det Okeeeei daaaa, jeg er en sucker for kjendiser.. Elsker å snakke om dem, elsker å skryte av det...
Chianty Skrevet 5. september 2008 #77 Skrevet 5. september 2008 turbo-neger tja han ene er min tremenning har truffet endel men ikke noe slikt som jeg husker ikke kejnner jeg noen heller, som venn liksom... MEN jeg har vært på fest med Robbie Williams... og DET er jeg stolt av
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #78 Skrevet 7. september 2008 Har blitt kjent med ganske mange norske og internasjonale etter hvert gjennom jobben. Noen kjenner man bedre enn andre selvsagt. Av de jeg har det mest moro å kjenne er gutta fra O-Zone (av alle ting)! de er artige, hehe.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #79 Skrevet 12. september 2008 En gang møtte jeg Fandens Oldemor , og hun er jo ganske kjent. Meget interessant person om jeg må si det selv. Mer kan jeg ikke si (taushetsplikt). 1
Gir Skrevet 15. september 2008 #80 Skrevet 15. september 2008 Jeg kjenner en idretts-kjendis veldig godt, men vil ikke si hvem det er. Og så kjenner jeg ei som har ligget med Paal Flaata (Midnight Choir). Og så har jeg selvfølgelig møtt mange i mitt virke som journalist (3 år siden nå), hvorav det morsomste intervjuet var et med Atle Antonsen og Johan Golden. Og så er fettern min en ganske kjent musikkjendis som jeg heller ikke vil si hvem er. Og så har jeg hatt han ene i 71 grader nord (Per Kristen) som gymlærer! Norge er ikke så stort...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå