Gjest Alou Skrevet 12. juni 2007 #21 Skrevet 12. juni 2007 Har spionert på Jan Erik Larsen på IKEA for noen år siden. Andre kjendiser er Jan Teigen, Asgeir og hun ene dama i "tre på randen".
Gjest Pax Skrevet 12. juni 2007 #22 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Møtte mange pr-kåte politikere og forskere i min forrige jobb. (nå hørtes det kanskje ut som om jeg hadde en veldig viktig jobb, men det hadde jeg ikke.) Endret 12. juni 2007 av Pax
Gjest Tweek Skrevet 12. juni 2007 #23 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har en hvis høyre-politiker et sted i familien. Jeg er værtfall ikke på høyresiden for å si det sånn..
Deidre Skrevet 14. juni 2007 #25 Skrevet 14. juni 2007 Ja, jeg kjenner flere kjendiser. Noen av de kjenner jeg meget godt, andre er mer perifere.
Meaty Skrevet 14. juni 2007 #27 Skrevet 14. juni 2007 Kjenner en som spiller ishockey på landslagsnivå. Ellers er jeg på hils/ fornavn med noen av dem som spiller med eller jobber rundt R.E.M. Også har jeg møtt bandet mange ganger. Har også møtt Coldplay, men det var før de ble veldig kjente.
Eve Luna Skrevet 15. juni 2007 #28 Skrevet 15. juni 2007 Jeg kjenner ingen kjendiser. Men jeg har snakket med front figuren i Kaizers Orkestra 2 ganger. Begge ganger etter en konsert. Hyggelig fyr.
Gjest Tweek Skrevet 15. juni 2007 #29 Skrevet 15. juni 2007 Janooooooooooooooooooooooooove :-D Sving din hæmmærrrrrrrrrrrrrr :-D
Kylling Skrevet 15. juni 2007 #30 Skrevet 15. juni 2007 Har møtt mange kjendiser, da helst innen musikk. Blant annet har jeg møtt hele Suede, Brett Anderson+Fred Ball, Madrugada en del ganger, Kaizersfolka har jeg festa med, Kaiser Chiefs og Johnossi. Ellers har jeg møtt noen idrettskjendiser. Men jeg har ingen av disse som mine bekjente.
Gjest Silmarill Skrevet 15. juni 2007 #31 Skrevet 15. juni 2007 Taushetsplikt?????? Det har du vel ikke.Har du møtt noen kjendiser så har du ikke taushetsplikt ovenfor dem vel Det har hun vel, ikke dem hun møter på byen rent tilfeldig men eks. jobbsammenheng! Søsteren min jobbet som sykepleier og der var det mange "kjendiser, inkl. Dronning Sonja" og hun snakket aldri om noen av dem! ---- Kom på at jeg kjenner flere enn dem jeg har sagt, kjenner Stein Bull Hansen, gitaristen til Øystein Sunde, har vært på nachspiel med Jan Eggum og Kaia Huuse også da, samt avdøde Kenneth Sivertsen
Gjest DyneTryne Skrevet 16. juni 2007 #32 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har kjefta på sjefen over alle sjefer fordi han banner og drikker og lyver på byen.
Gjest Bodillen Skrevet 17. juni 2007 #33 Skrevet 17. juni 2007 Spørs hva man legger i begrepet kjendis, da. Jeg kjenner ingen sånne som stadig er i Se og Hør eller avbildet i aviser i forbindelse med diverse premierer... Men en av mine nærmeste naboer er en ganske kjent forfatter. Jeg kjenner ham ikke, men vi er på hils, og det hender vi veksler noen ord i butikken. Også kjenner jeg en kunstner som begynner å bli bra etablert. Han kan kanskje bli kjendis etter hvert.
Vela Skrevet 18. juni 2007 #35 Skrevet 18. juni 2007 Møtt: Alle gutta i Wigwam, alle gutta i Turboneger, TNT, Cris De Burgh, Bonnie Tyler, Mona Grudt, Harald og Thomas, Bonnie Tyler, Otto Jespersen, Espen Ecbo, Elisabeth Andreassen, Kurt Nilsen, Helene Rask, gutta i DDE ++ (husker ikke alle nå.) Hadde med en tidligere jobb å gjøre:)
Navnløs Skrevet 27. juni 2007 #36 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har fått klem av O. Tidemann! Ellers har jeg møtt mange kjendiser, vært på fest og blabla. De er som folk frest, driter de også. 1
Caramia Skrevet 27. juni 2007 #37 Skrevet 27. juni 2007 Kjenner ingen. Men har snakka med Kaizers Orchestra gutta (backstage) og Maria Mena.
Chiquita Skrevet 27. juni 2007 #38 Skrevet 27. juni 2007 Gått i klassen til en ski-kjendis, og er nabo med en annen. Det er vel så langt som min kjendis-krets kan strekke seg
ToveM Skrevet 27. juni 2007 #39 Skrevet 27. juni 2007 kjenner jo ikke akkurat da..men Kjetil Siem er gift med kusina mi
Gjest Bodillen Skrevet 27. juni 2007 #40 Skrevet 27. juni 2007 Jeg pleier å skryte av at jeg faktisk i slekt med en meget kjent norsk OL-vinner, verdensmester osv. Men jeg har aldri snakket med ham...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå