Gå til innhold

Kjenner du noen kjendiser?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trulte_*
Skrevet

Det lurer jeg på.

Hvem kjenner du?

og hvem har du møtt (utenom konserter, teater o.l.)?

Jeg kjenner ingen, men har møtt Jens Stoltenberg :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Silmarill
Skrevet

Jeg kjenner Dennis Storhøy, Ingar Helge Gimle, Kim Hagen fra Cheezy Keys, Trude Mostuen, Petter Stordalen.

Møtt alle gutta fra Cheezy Keys hjemme hos Kim, Geir Børessen, Wenche Myrhe,Harald Heide Steen Jr. Øystein Sunde,Trine Rein,Ingrid Nordby,Blomsterfinn, + flere som jeg ikke kommer på nå :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har snublet vokalisten i Return :)

Jeg kjenner trommisen i Hopalong Knut.

Og Erik Solheim har sovet på gjesterommet vårt.

Skrevet

Jostein Flo og Trine Grung er "naboer".

Tror jeg har møtt noen fler og, men kommer ikke på i farta.

Skrevet

Ja, men mer enn det kan jeg dessverre ikke si.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Tanita
Skrevet (endret)

Ikke noe spesielt ved det da, om man kjenner, "kjenner", er venner, elskere eller hatt forhold. Om de er verdenskjent eller ikke, de er jo helt vanlige mennesker men med andre yrker.

Endret av Tanita
  • Liker 1
Gjest Tweek
Skrevet

Jeg "kjenner" en kjendis, men liker han ikke noe særlig.. Har ikke møtt så mange egentlig. Og jeg har gått i klasse med en, likte forresten ikke han heller.

Gjest Gjest
Skrevet

Tja, ikke akkurat a-kjendiser, men mer sånne som er anerkjente innen visse miljøer (musikk, media og film stort sett, men smalere sjangre eller ikke de mest profilerte folka...). Tror ikke så mange hadde løftet på øyenbrynet om jeg sa hvem de var. Også kjenner jeg endel som kjenner ordentlige kjendiser, og noen som har hilst på endel av de store Hollywood-stjernene. Heldige meg.

Også har jeg vel som mange andre vært på hotell, restaurant e.l samtidig med kjendiser, men ikke snakket med dem (har ikke akkurat interesse av å slå av en prat med en ekkel kjendisadvokat..)

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg har møtt en litt kjent. Har snakket litt med han jeg kjenner dama hans. Helt grei fyr. Men jeg kjenner egentlig ingen

Skrevet

Jeg har jobbet sammen med Håvard Bakke - blant annet kjent fra Hotel Cecar og Pelle og Proffen.

Jeg har jobbet sammen med Geir Ove Berg tidligere verdensrekordholder i skiflygning

Jeg er både på hils og snakk med Johan J. Jacobsen, tidligere partileder i SP.

Jeg er fotografert sammen med blant annet Susann Pettersen og den Engelske golf dronningen Laura Davis. Og fått bildene signert.

Skrevet

Har gått i klasse mei ei fra Internatet da. Og går i klasse med en fra gruppa Daisy. Ikke akkurat veldig kjente.

Skrevet

Kjenner ingen kjente mennesker. Men møtt en del. Men jeg kan ikke snakke om noen av dem, så da lar jeg heller vær å nevne noen dem! :)

Taushetsplikt!

Gjest Gjest
Skrevet
Kjenner ingen kjente mennesker. Men møtt en del. Men jeg kan ikke snakke om noen av dem, så da lar jeg heller vær å nevne noen dem! :)

Taushetsplikt!

Taushetsplikt?????? Det har du vel ikke.Har du møtt noen kjendiser så har du ikke taushetsplikt ovenfor dem vel :legrine:

Skrevet
Taushetsplikt?????? Det har du vel ikke.Har du møtt noen kjendiser så har du ikke taushetsplikt ovenfor dem vel :legrine:

Hvis hun f.eks. er lege og har hatt dem som pasienter så har hun tuashetsplikt jo!

Skrevet (endret)

Jo jeg har faktisk det. Er gjennom jobben. Men jeg er nok ikke lege ;)

Men noen kjendiser som jeg har møtt på gata har jeg jo selvfølgelig ikke taushetsplikt for!

Endret av Amalie_85
Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)

Kjenner ingen. Men jeg har møtt Liv og Linn Ulmann, alle i Møtley Crüe, alle i Kizz og alle fra Stage Dolls, Jan Eggum, Carola, Joey Tempest (Europe), Bob Sullivan... Hehe det ble jo noen, kommer sikkert på flere. Ottar Big Hand, alle fra Hungry John og to fra Hotell Cæsar :)

Endret av Chrizzy
Skrevet

Ja, kjenner to. Ei værmeldingsdame og en journalist i nrk1.

Ellers har jeg fått klem av Donald Sutherland.

Gjest Peppa
Skrevet

Jeg prata med Bjarne Brøndbo i fylla en gang, jeg visste ikke hvem han var før noen fortalte meg det... :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Hva skal egentlig til for at man er en kjendis? Jeg kjenner folk som spiller med ganske kjente band (f eks Madrugada), men som ikke er frontfigurer eller nødvendigvis faste medlemmer i bandet. Og endel journalister, men har aldri tenkt på dem som kjendiser selv om noen av dem er tv-folk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...