Singha Skrevet 14. september 2012 #1881 Del Skrevet 14. september 2012 Så var det en gang for en stund siden at jeg hadde et fuckfriend-forhold med en av de sløvere knivene i skuffa. Nå i ettertid lurer jeg på om det grenser til overgrep fra min side, ettersom han virker lettere tilbakestående... Men uansett. I full gang med sexen, og midt i akten tar han opp telefonen. Vi hadde et veldig slack forhold til sex men selv jeg hadde grenser, så jeg spurte hvafaen han holdt på med. Fikk som svar at han sendte sms. Jeg ble småsur, men lot være å si noe på det(dette er lenge siden, jeg ante ikke hva jeg holdt på med). Når vi etter to minutter så er ferdige (merk: HAN var ferdig), utbryter han: "HAHA SE, jeg filma deg!!" .........Kanskje unødvendig å legge til men da ble det jævlig dårlig stemning. Samme fyren, en annen gang, rett etter sex: "Døh kan ikke du gi nr mitt til hun venninna di? Hun er så jævlig fin og jeg vil mye heller knulle henne" Tuuusen takk, asshole. Under sex, med samme fyr, igjen: "Døh hun andre venninna di da, tror du ikke hun vil være med? Eller noen som helst andre??" Denne karen var som dere kanskje skjønner, en fangst av en annen verden. La meg legge til at han var 1.60 høy og hadde 10 cm å rutte med i underbuksa. Fin fyr. Hvorfor lå du med ham egentlig? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaiTai Skrevet 14. september 2012 #1882 Del Skrevet 14. september 2012 Hvorfor lå du med ham egentlig? Hun skriver flere ganger at hun ikke visste hva hun egentlig holdt på med med denne fyren...regner med hun var kåt da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flicka Skrevet 14. september 2012 #1883 Del Skrevet 14. september 2012 Hvorfor lå du med ham egentlig? Var 15 år og dødsforelska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noir Skrevet 22. september 2012 #1884 Del Skrevet 22. september 2012 Var en som SANG Turbonegros "I Got Erection" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #1885 Del Skrevet 30. september 2012 Vært sammen med typen i 3-4 år, og under disse årene har han kommet med mange rare kommentarer, bl.a. disse: "Åååh, her kommer barna dine!", "Kom til grandpa!" og "Du er så deilig NAV-dama mi" (Er saksbehandler i NAV). Anonym poster: 546ec197670d6b77aec2b612ccbc5457 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #1886 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg fikk høre denne som 16-åring med elendig selvbilde og kjempeusikker på kropp og utseende: "Du har ikke den beste kroppen jeg har sett, men du tenner meg fordi jeg kan se at du er stolt av den". Takk for den! For det første stemte jo det ikke i det hele tatt, jeg anstrengte meg skikkelig for å ikke virke usikker (men det kunne jo ikke han vite selvfølgelig). Men aldri bra å si til noen du skal til å ha sex med at hun ikke har en bra nok kropp. Vi hadde sex da, men hadde det vært i dag hadde jeg nok ikke gjennomført nei. Anonym poster: 836099ce03f6e395e004235b1cf260d4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aquiz Skrevet 30. september 2012 #1887 Del Skrevet 30. september 2012 Hvem har ikke sett Dora the explorer, når ryggsekken skal ta tilbake tingene som har blitt brukt? Jeg: delicious eksen : nam nam nam nam nam nam nam Jeg lo i en halvtime etterpå sammen med eksen! Med en annen så hadde gutten så ufattelig liten tiss at jeg klarte å spørre han om han var inne.. Han satt opp farta og lurte på om jeg kjente noe nå?! Måtte jo bare si ja når han begynte å pese på! Og hvem kan med hånda på hjertet ikke ha spurt om huslige ting EN gang?... "husket du å smøre matpakke til i morgen??" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 1. oktober 2012 #1888 Del Skrevet 1. oktober 2012 "du liker jo så godt søtt! kom og smak på den beste av willy wonkas kjærligheter!" mens han viftet lokkende med kuken en tidlig morgentime når jeg egentlig ikke var i humør til å suge, jeg brøt ut i latterkrampe, men han fikk seg no en bra bj 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine89 Skrevet 8. oktober 2012 #1889 Del Skrevet 8. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #1890 Del Skrevet 14. oktober 2012 Vi var midt i akten, og vi bruker egentlig ikke snakke så mye, så kunne ikke unngå å le når denne kommentaren kom ut av det blå: Han: "Visste du at det dør ca 1000 hjerneceller for hver halvliter med øl man drikker?" Meg: ".........Hø?? " Har vel hørt noe sånt, men var ikke det jeg tenkte på da! Kan understreke at vi begge var edrue og det er flere uker siden vi sist var på fest! Lo godt av denne, og den kommer ofte frem når han tar seg en øl nå i ettertid! Anonym poster: 2506a9ccd019774cc72e5f9daf892b6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #1891 Del Skrevet 14. oktober 2012 Poster som AB i tilfelle han skulle lese her inne. "Kjønnsorganene våre passer liksom så fint sammen!" Synes det var søtt, jeg. Anonym poster: 5c2d7eb46f306434b7ce68db1e9d008d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya a'2012 Skrevet 14. oktober 2012 #1892 Del Skrevet 14. oktober 2012 Å hærregud, er så mange muligheter, men for min egen del hade jeg en gang en som var så dødsboaring, at jeg tok meg selv i å pugge på den franske grammatikken, som på daværende tidspungt hang over senga mi... -Bodde da på hybel. -En annen klassiker var med min nåværende ektemann, han er dødsøt forsovidt (I LOVE HIM) "synes du engentlig de sjokoladebrune listene i gangen var en hit?" (jeg hadde netopp pusset opp, med et noget tvilsomt resultat) hehehe, han er så til å spise opp, viste at akkurat da kunne han få meg til å være enig i hvasomhelst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg melly666 Skrevet 14. oktober 2012 Populært innlegg #1893 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) åhh, jeg husker en! Første gutten jeg rota med. Dette var før p-pilletid, og jeg er umettelig nå så du kan bare tenke deg hvordan jeg var før. Vi hadde hatt langt foreplay - med klining, kos utenpå klærne, puppekos innenfor blusen osv. - siden det var begges første gang ble det temmelig hett, og da han fikk dratt av meg buksa med mer var jeg så klar. Han tar hånden sin inntil kjønnet mitt, og forsiktig lirker han en finger inn. Så ser han på meg og sier "Så vått det er ..! ... Har du tisset på deg?" ... Endret 14. oktober 2012 av melly666 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 14. oktober 2012 #1894 Del Skrevet 14. oktober 2012 Han tar hånden sin inntil kjønnet mitt, og forsiktig lirker han en finger inn. Så ser han på meg og sier "Så vått det er ..! ... Har du tisset på deg?" ... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #1895 Del Skrevet 14. oktober 2012 I det han kommer: ''her kommer barna dine...'' Anonym poster: de4170fa9ca8a0cb666243582e249c77 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 15. oktober 2012 #1896 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Ikke akkurat en kommentar, men første gangen jeg og typen prøvde analsex, så gjorde det selvfølgelig sinnssykt vondt.. For hvert støt hylte jeg "au, au, au" og til slutt begynte han å stønne "au, au, au" og sammen koret vi "au, au, au" til han kom. Jeg var iallefall flink som holdt ut i et par minutt. Aldri igjen! Endret 15. oktober 2012 av Loverdose 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 16. oktober 2012 #1897 Del Skrevet 16. oktober 2012 For hvert støt hylte jeg "au, au, au" og til slutt begynte han å stønne "au, au, au" og sammen koret vi "au, au, au" til han kom. hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susijenta Skrevet 20. oktober 2012 #1898 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg og kjæresten min hadde vært samme i bare noen mnd da jeg klarte følgende under akten; Vi skulle til å skifte stilling og jeg skulle ri han. Idet jeg "klatrer" oppå han begynner jeg å nynne på brudemarsjen. Må si kjæresten min ble en smule stressa da.. hehe,.. må si jeg ble litt flau selv og sleit litt med å bortforklare hele greia. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #1899 Del Skrevet 21. oktober 2012 En ting som slår meg: Ikke mye humor eller takhøyde i sexlivet selv til de som er "faste" (ikke ons). Forresten så er det verste jeg har hørt et ubeskrivelig høyt hyl... Så høyt at naboene banket i veggen og orgasmen uteble... Takk "frøken". Jeg liker litt kosestønning men når det høres ut som om jeg tar livet av deg da er det ikke moro lenger... :-) Føler meg litt truffet av den... Og venninna mi lå med en fyr en gang, og var på toppen, der han ropte ut "Ri meg som du hadde ridd din hest!" Sier seg selv at man mister tenninga da haha Potensielt godt comeback: "Fordi du er en sånn hestkuk mener du?" Må vel bidra litt: Prøvde meg på en ONS i ungdomsåra, og han hadde skrytt om både det ene og det andre i løpet av kvelden; bilen, jobben og hvor god han var i senga selvsagt. Men jeg var full og kåt, så det fikk stå til. Da vi omsider kom i senga sier han; "Jeg er faktisk i slekt med Dracula! Jeg har spissere hjørne tenner enn de fleste nemlig." "Hæ?" kvekker jeg. Jeg ser på han og han ser, dønn seriøst, på meg. Deretter bryter jeg ut i hysterisk latterkrampe. Det ble ikke særlig godt mottatt og han hiver meg på dør, selv om jeg ler så jeg knapt klarer å stå på beina, sånn i tillegg til å ha for mye innabords. Kommer ut i oppkjørselen bare i bh og skjørtet på halvtolv. Går så å banker på hybelen til kompisen min som bodde rett i nærheten tar han i hånda og sier at "kom, så har vi sex!" (Han som var så mye eldre enn meg at han egentlig skulle vært i fengsel ) Hele saken endte med at kompisen min grisepulte meg oppetter husveggen til ONS'en min hvorpå jeg skriker: Draaaaacula! Kom å se! SE DA! SE! Anonym poster: de2fab7b996d154e77192c379900e82d 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orgazmo Skrevet 21. oktober 2012 #1900 Del Skrevet 21. oktober 2012 Skreik "yippy-kah-yeh motherfucker!!" i natt da jeg kom. Delvis fordi jeg ville se reaksjonen hennes, delvis fordi jeg så Die Hard nylig. Vi lo godt etterpå begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå