Gjest Eurodice Skrevet 3. februar 2014 #2061 Del Skrevet 3. februar 2014 En gang for lenge siden kunne det blitt en "hyrdestund" med en mann. Men han spolerte alt da han så puppene mine, for vet dere hva han sa? "Du er jo ikke akkurat noen Sophia Loren". Takk for den liksom. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellag56 Skrevet 4. februar 2014 #2062 Del Skrevet 4. februar 2014 Første gang jeg hadde sex med en gutt kom han med "du vet det går an å trene seg til å stramme fittemusklene?" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 4. februar 2014 #2063 Del Skrevet 4. februar 2014 Han: Var det godt for deg også? Jeg: Øh.. jeg nådde ikke å reagere.. Ble med den ene gangen.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inferno Skrevet 4. februar 2014 #2064 Del Skrevet 4. februar 2014 En gang for lenge siden kunne det blitt en "hyrdestund" med en mann. Men han spolerte alt da han så puppene mine, for vet dere hva han sa? "Du er jo ikke akkurat noen Sophia Loren". Takk for den liksom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #2065 Del Skrevet 4. februar 2014 En gang for lenge siden kunne det blitt en "hyrdestund" med en mann. Men han spolerte alt da han så puppene mine, for vet dere hva han sa? "Du er jo ikke akkurat noen Sophia Loren". Takk for den liksom. Hva mente han med det? Anonymous poster hash: ee0c6...28c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. februar 2014 #2066 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Hva mente han med det? Anonymous poster hash: ee0c6...28c Han syntes vel de var for små til å bli tent på. Endret 4. februar 2014 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 4. februar 2014 #2067 Del Skrevet 4. februar 2014 Han syntes vel de var for små til å tenne på. Eller for unge og spretne! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. februar 2014 #2068 Del Skrevet 4. februar 2014 Eller for unge og spretne! Det skal du se at det var jeg som misforstod . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 5. februar 2014 #2069 Del Skrevet 5. februar 2014 jeg døøør kom med mer!!! jeg har vært så slem under et ons med en som virkelig IKKE kunne tingene sine: nei dette går ikke. så la jeg meg for å sove kanskje ikke uforglemmelig men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #2070 Del Skrevet 5. februar 2014 ikke selvopplevd, men vet den er sann. tar den som AB av hensyn til de menneskene det faktisk gjelder. etter akten: hun: har du noe tørkepapir? han: hvorfor det? hun: fordi det ellers vil bli litt søl når ting renner ut igjen han: renner ting ut igjen??? hun: ja, hva trodde du ville skje da? han: jeg trodde damer hadde et slags svampelegeme eller noe oppi der som sugde til seg sæden... Anonymous poster hash: f3f7e...4f7 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 5. februar 2014 #2071 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) ikke selvopplevd, men vet den er sann. tar den som AB av hensyn til de menneskene det faktisk gjelder. etter akten: hun: har du noe tørkepapir? han: hvorfor det? hun: fordi det ellers vil bli litt søl når ting renner ut igjen han: renner ting ut igjen??? hun: ja, hva trodde du ville skje da? han: jeg trodde damer hadde et slags svampelegeme eller noe oppi der som sugde til seg sæden... Anonymous poster hash: f3f7e...4f7 Opplevde at eksen min sa det, er det meg du har hørt den av? Han sa dog "Hvorfor renner du på do etterpå?", fulgt av samme regla som over. Erre mulig. Endret 5. februar 2014 av Emmanuelle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ironically me Skrevet 5. februar 2014 #2072 Del Skrevet 5. februar 2014 Han: Var det godt for deg også? Jeg: Øh.. jeg nådde ikke å reagere.. Ble med den ene gangen.. Var det godt.. Hva er det for et spørsmål!? Jeg spør aldri, men er så vant til å skru sammen senga og gå rundt og berolige alle naboene dagen derpå ! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ironically me Skrevet 5. februar 2014 #2073 Del Skrevet 5. februar 2014 Det lurte jeg også på. S.L anno 1950 eller 2014? Hva mente han med det? Anonymous poster hash: ee0c6...28c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. februar 2014 #2074 Del Skrevet 5. februar 2014 Det lurte jeg også på. S.L anno 1950 eller 2014? 1950. Denne mannen var ganske mye eldre enn meg. Jeg var småforelsket, men det gikk over etter den bemerkningen . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #2075 Del Skrevet 5. februar 2014 Opplevde at eksen min sa det, er det meg du har hørt den av? Han sa dog "Hvorfor renner du på do etterpå?", fulgt av samme regla som over. Erre mulig. er det virkelig fler av den slagsen altså? er rimelig sikker på at det ikke var deg, da jeg ikke vet hvem du er bakenfor nicket og vet at vedkommende som fortalte meg det ikke har bruker her på KG Anonymous poster hash: f3f7e...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_K Skrevet 5. februar 2014 #2076 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg har ikke opplevd så mye merkelig, men jeg var den merkelige da jeg møøøet gjennom sexen, etter en samtale om kyr.. vet ikke helt hvorfor men.. var morsomt :D 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smooch Skrevet 5. februar 2014 #2077 Del Skrevet 5. februar 2014 Kjæresten som tok tak i puppene mine under sex: ''Hihi, de er så søte!'' Jeg knakk sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. februar 2014 #2078 Del Skrevet 5. februar 2014 Fantastisk bra tråd! Mere, mere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #2079 Del Skrevet 5. februar 2014 Mye morsomt å lese i denne tråden, men jeg kan ikke for det - jeg synes ikke det finnes festlig med de som nærmest demonstrerer at dere synes den andre parten er dårlig i senga. Typ "skal du male taket ditt snart?" Og "nei dette gidder jeg ikke, god natt". 1. Man er ansvarlig for egen nytelse 2. Det kan ødelegge et menneskes selvtillit. I visse tilfeller er det lov til å late som litt, hvis man ikke gidder å si ifra om at ting ikke er heelt fyrverkeri.Anonymous poster hash: 14d1d...dc4 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2080 Del Skrevet 6. februar 2014 En jeg hadde ons med for noen år siden,begynte å stønne ut,,,,come to papa,come to papa,jeg holdt på å brekke meg,og ville helst ha han ut av leligheten så fort som mulig.I det det gikk for han stønnet han ja ja ja jaaaaaaa,åååå nå sprute eg,fysj han var rett og slett ekkelAnonymous poster hash: e201e...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå