Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

"Åhh.. Du har så.. Små pupper at jeg får hele i munnen".

Hmm.. Ble plutselig usikker på om det var hyggelig sagt eller om jeg faktisk ble litt fornærmet.

Anonymous poster hash: b10d0...4ea

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En ganske kjekk gutt jeg hadde flørta litt med lagde lyder som: weeeeee, woooho, yeee for hvert støt han ga meg når han tok meg bakfra. Etter 5 minutter spurte jeg om han ikke kunne holde kjeft. Da ga han meg et hardt klapp på rumpa og sa han likte humor under sex, så spruta han meg i øyet. Vi møttes ALDRI igjen.

Anonymous poster hash: 76458...c9f

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"vil du hjelpe meg med å få på plass kateteret etterpå?"

Siste gang jeg blir med den dama hjem.

Anonymous poster hash: 3d6d1...d2b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å si "tror du *navnet på et kjøpesenter* er åpent nå?" og han ble naturlig nok litt fornærma. Sexen var ikke dårlig, bare stresset noe innmari med noe jeg skulle ha fikset, haha.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Stining

Han spør meg: Er du sikker? Hvorpå jeg svarer at Ja jeg er sikker! Så kommer han, uten kondom.

Jeg var jo sikker på at jeg ville ha sex med han, men han mente sikker, som i om jeg går på pillen, og det gjorde jeg ikke :sjokkert:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han spør meg: Er du sikker? Hvorpå jeg svarer at Ja jeg er sikker! Så kommer han, uten kondom.

Jeg var jo sikker på at jeg ville ha sex med han, men han mente sikker, som i om jeg går på pillen, og det gjorde jeg ikke :sjokkert:

Haha!

Men man kan uansett bli gravid selv om han ikke kommer inni deg. Mange gutter/menn som tror det bare er en myte, men det er det IKKE.

Han bør ha kondom på seg fra penetreringen starter.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg skjønner at den kommentaren ble uforglemmelig. Håper ikke resultatet ble uforglemmelig også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en periode sammen med en jente som var veldig direkte og veldig pratsom, også i senga.

"Hahaha, nå kjennes det sykt ut som om jeg må pisse!"

"Hadde jeg hatt pikk nå hadde jeg hatt så syyykt ståkuk!"

"Morra mi tror fremdeles at jeg er hetero og at jeg sparer meg til ekteskapet, hahahaha!"

"Aiaiaiaiaiaaaaaa, går det bra der nede i jungelen?"

Og så sang hun bursdagssangen til seg selv på bursdagen sin: "Ja må hon komma, ja må hon komma, ja må hon komma i hundrade åååår!"

Og så bestilte hun pizza mens jeg var mellom beina hennes. "Hallaaa, jeg sku ha en pizza med AIAIAIAIII IKKE DER hehe sorry med peppe - der ja! - roni! Send den til SATAN!!!!! ehhhh blomsterveien 3, navnet er HERREMOSES Erika Jensen!"

Anonymous poster hash: 61eb6...0c3

Håper navnet her er funnet på.

Anonymous poster hash: e06d5...09b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt endel ONS, og det er mye rart en mann kan prestere å si (dette gjelder vel kanskje begge veier, da, men for min del har jeg hørt noe rart fra tid til annen).

"Katta di biter meg i foten!"

"Kan du klype meg/bite meg SKIKKELIG hardt i nippelen?"

"Kan du KLEMME ballene mine skikkelig? Får ikke ståpikk hvis ikke, skjønner du"

"Skal ta deg så hardt og dypt at du kjenner det opp til halsen!"

Anonymous poster hash: e9caa...453
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flatbrystet de luxe. Hadde sex med en jeg er kjempeforelska i. Tåpelig av meg, men spurte under hyrdestunden: "Hva tenner du aller mest på??" Han(stopper helt opp): "Eh..Neei..Jeg vet ikke jeg..Vanlige ting?"

Jeg(ser han rett i øynene): "Pupper??" Total stillhet i mange awkwarde sekunder..

Han: "neii...?"

Noe sier meg at det var en hvit løgn :)

Anonymous poster hash: 80849...bb4
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flatbrystet de luxe. Hadde sex med en jeg er kjempeforelska i. Tåpelig av meg, men spurte under hyrdestunden: "Hva tenner du aller mest på??" Han(stopper helt opp): "Eh..Neei..Jeg vet ikke jeg..Vanlige ting?"

Jeg(ser han rett i øynene): "Pupper??" Total stillhet i mange awkwarde sekunder..

Det spørsmålet var jo litt teit å spørre om. Så klart tenner han på pupper, hvem gjør ikke det.

Anonymous poster hash: c86af...e8c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørsmålet var jo litt teit å spørre om. Så klart tenner han på pupper, hvem gjør ikke det.

Anonymous poster hash: c86af...e8c

Ja, nettopp.. Jeg skrev jo at det var tåpelig av meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

små pupper er nydelig ;-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note, han er afrikaner og dermed ganske så mørk. Han ville ha sex i bilen, men jeg hadde ikke så lyst til det der og da.

Ham: Det er jo mørkt ute.

Meg: Bare fordi du er mørk, så betyr ikke det at folk ikke kan se deg når det er mørkt ute.

Anonymous poster hash: 53983...983

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stining

Oj, jeg skjønner at den kommentaren ble uforglemmelig. Håper ikke resultatet ble uforglemmelig også.

He he, det gikk bra, i den forstand at jeg ikke ble gravid. Dog, tok to år å komme over han da ..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Stining

Kom på en til :D

Vi var hos meg, og midt under akten sperrer han plutselig øynene opp og sier "Eeeeeh......". Jeg ser uforstående på han. Han snur seg og ser ut mot gulvet. Der står hunden min og logrer med halen og ser på oss. "Hunden din slikket meg på foten!!"

:fnise::wow:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kom på en til :D

Vi var hos meg, og midt under akten sperrer han plutselig øynene opp og sier "Eeeeeh......". Jeg ser uforstående på han. Han snur seg og ser ut mot gulvet. Der står hunden min og logrer med halen og ser på oss. "Hunden din slikket meg på foten!!"

:fnise::wow:

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sorry at jeg gapskratter her.... Kommunikasjonssvikt tydeligvis ;).

Anonymous poster hash: 98ba5...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahhahah så utrolig mye bra ! Ler så jeg griner her.

Husker en gang jeg lå og klina med en fyr. Vi begynte å ta litt mer på hverandre og var ingen tvil egentlig hvor det bar - men så stoppet han opp litt og så alvorlig på meg og sa: "Jeg har aldri gjort det med en jente før."

"Okei?" Tenkte jeg, kobla ikke og tenkte at da er han vel jomfru. Men så kom det: "Men jeg har gjort det med en gutt.." Og stirra på meg.

Ble lettere satt ut for å si det mildt..... Haha!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...