Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har kanskje hørt om Secondlife? Den virtuelle verdenen blir stadig mer populær, og rundt 7 millioner mennesker har flyttet inn i sin verden "nummer 2", der de lever akkurat slik som i den virkelige verden. Man lager seg en avatar, og kan pynte seg, snakke med andre, kjøpe seg klær, bygge hus, jobbe og gå på konserter, for å nevne noe.

Nå har Kvinneguiden fått sitt eget hus i Secondlife! Huset er åpent for alle, og alle som besøker oss har dessuten mulighet til å skaffe seg et antrekk fra Kvinneguiden helt gratis.

Nysgjerrig?

Her kan du lese mer!

Vi har også opprettet et eget forumrom der man kan få svar på spørsmål fra Kvinneguidens representant Isolde Cioc.

Secondlife-forum

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt. For noen dager siden registrerte jeg meg faktisk på secondlife. Har lest litt om fenomenet og ville ta en titt. Siden jeg gjerne bruker Cata som nick der jeg ferdes, så fikk secondlifeavataren hete det også.

Har ikke vært inne der siden jeg registrerte meg (litt skummelt ;) ) Men nå må jeg inn en dag og se om jeg klarer å finne KG.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Hadde det en periode og pleide og fly rundt en bekk. ;D

Nå laster jeg det ned igjen, håper det er gøyere enn real life er i dag :P

Gjest lillebøll
Skrevet

Lillebøll fungerte jo klart ikke, men nå er jeg registrert og venter på nedlastningen. Skal se om jeg finner dere der inne :)

Skrevet

Søren! Hvor blir det av dere? Nå har jeg funnet KG huset (kan man ikke komme inn i det, forresten?) og plassert meg pent på et murgjerde utenfor :) .

Skrevet

Vurderer sterkt å prøve det, sånn for morro (slik jeg forso det er det gratis å prøve det med mindre jeg vil begynne å handle greier (eller blir jeg gående naken om jeg ikke handler klær?) men det må i alle fall vente til i kveld, når den egentlige pc'n kommer hjem, jeg gidder ikke laste det ned på denne, som ikke er min, og som jeg egentlig normalt sett ikke skal bruke..

Gjest lillebøll
Skrevet

Akkurat ferdig å laste ned. Kommer snart!

Gjest lillebøll
Skrevet

Hjelp jeg er naken! Jeg kan jo ikke møte dere uten klær!!

Skrevet

Hmm, nei, det vil du vel ikke. Fant du ut av det?

Jeg rusla meg inn og leste om konseptet i alle fall... får se om jeg kanskje får registrert meg og komme inn der senere. Kanskje jeg logisk sett burde vente til jeg er tilbake fra bryllupsreise, for jeg har det egentig veldig travelt fremover, og har på følelsen av at jeg fort kan bli avhengig av dette?

Skrevet

Du kan lage deg klær, lillebøll. Du har noen valg når du lager avataren.

Gjest lillebøll
Skrevet

Fant klær.

Men er alene og surrer utenfor KG-huset. Og har kledd på meg skiltet og alt. :ler:

Skrevet

Har rotet meg vekk. Kommer når jeg finner veien :ler:

Skrevet

Jeg har funnet meg selv og venter ved huset :)

Gjest Peachbud
Skrevet

Får ikke registert meg, jeg. Har prøvd mange ganger. Får denne meldingen:

Linden Lab reserves the right to limit the number of Second Life accounts an individual may have. If you feel you've reached this message in error, please visit our support page

Gjest baby-E
Skrevet

jeg kommer ikke alikevel..Noe feil med nedlastingen.

Skrevet
Søren! Hvor blir det av dere? Nå har jeg funnet KG huset (kan man ikke komme inn i det, forresten?) og plassert meg pent på et murgjerde utenfor :) .

Klikk på døra så åpner den seg :)

Skrevet
Får ikke registert meg, jeg. Har prøvd mange ganger. Får denne meldingen:

Linden Lab reserves the right to limit the number of Second Life accounts an individual may have. If you feel you've reached this message in error, please visit our support page

Det ser ut som du allerede har benyttet en epostadresse til å registrere deg, og at du kan kan ha kun en avatar på denne. Foreøk å registrere deg med en annen epostadresse.

Skrevet
Her er et eget forum for Second Life :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...