Gå til innhold

Innvandringspolitikken islamiserer Norge


Innvandringspolitikken islamiserer Norge  

21 stemmer

  1. 1. Synes du dette er en bra politikk?

    • Ja
      3
    • Nei
      17
    • Vet ikke
      1


Anbefalte innlegg

Synes du Norge bør føre en politikk som islamiserer Norge? I så fall, hvorfor mener du det er god politikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du Norge bør føre en politikk som islamiserer Norge? I så fall, hvorfor mener du det er god politikk?

Jeg svarte ikke på pollen siden jeg ikke er enig i utgangspunktet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ja, jeg synes vi bør føre en politikk som islamiserer Norge. Det vil i hvert fall være en artig forandring fra slike forumtråder, som stupidiserer Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
Ja, jeg synes vi bør føre en politikk som islamiserer Norge. Det vil i hvert fall være en artig forandring fra slike forumtråder, som stupidiserer Norge.

Da tar jeg heller dumhet enn islamisering..

Å kalle islamisering artig blir veldig.. rar språkbruk, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

norge kommer neppe til å bli særlig islamisert, ikke alle innvandrere som kommer hit er muslimer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

For tiden er vel langt de fleste kristne og/elle katolikker. Betyr det at trådstarter heller bør være bekymret for at innvandringspolitikken katoliserer Norge?

Eller er han for stupid i sitt muslimhat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
For tiden er vel langt de fleste kristne og/elle katolikker.

katolikker er kristne. Og skrive kristne og eller katolikker er idiotisk siden. Katoliker er kristne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillebøll

Jeg mener norge bør bli islamisert på lik linje med resten av verden. En religion, ett folk. Allah er en Gud alle bør tro på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg svarte ikke på pollen siden jeg ikke er enig i utgangspunktet. ;)

Ditto.

ditto

Samme her.

Ja, jeg antar man må være uvitende om innvandringspolitikkens konsekvenser for å være tilhenger av den. I Europa fornektes det gjerne, men i USA er man mer villig til å innrømme at det bare er et spørsmål om tid før muslimene kommer i flertall i Europa dersom det ikke gjøres noe med innvandringspolitikken. Timothy M. Savage skriver mer om hvordan innvandringspolitikken islamiserer Norge og Europa.

Nå som fakta er på bordet tvinger spørsmålet seg fram. Synes du det er bra at Norge islamiseres gjennom innvandringspolitikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener norge bør bli islamisert på lik linje med resten av verden. En religion, ett folk. Allah er en Gud alle bør tro på.

Hehe, bra innlegg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hehe, bra innlegg! :)

Det hadde du neppe sagt hadde det ikke vært for at Allah var med i teksten. For det der er nærmest en blåkopi av Hitlers: Et folk en nasjon. Men du synes kanskje det er greit å gi muslimene lebensraum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som fakta er på bordet tvinger spørsmålet seg fram. Synes du det er bra at Norge islamiseres gjennom innvandringspolitikken?

Beklager, men jeg har vært borti anti-islam propaganderinger og antiinnvandringsfanatikere før i diskusjonsforum, og jeg har for lenge siden funnet ut at det er totalt nytteløst å gå i debatt med folk som starter med den type poster som du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg har vært borti anti-islam propaganderinger og antiinnvandringsfanatikere før i diskusjonsforum, og jeg har for lenge siden funnet ut at det er totalt nytteløst å gå i debatt med folk som starter med den type poster som du gjør.

Men nå er ikke innvandringspolitikkens konsekvenser oppe til debatt. Det er et faktum at Europa, og Norge inkludert, islamiseres som følge av den, og at etniske europeere ethvert kommer i mindretall. Hvis du synes det er greit at Norge islamiseres, eller synes Norge bør islamiseres, så skal du selvfølgelig få lov å mene det. Jeg barer lurer på om du har noen argumenter for hvorfor du mener som du gjør. Eller synes du rett og slett det er ubehaglig å snakke om innvandringspolitikkens konsekvenser, slik som den religiøse konsekvensen, fordi det strider mot tidsånden og etablerte strømninger i samfunnet å tenke at innvandringspolitikken har konsekvenser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...