Gå til innhold

"Designerbleiene"


CeeCee

Anbefalte innlegg

Ikkesant! Nok en god grunn til å holde seg anonym :ler: (mulig jeg har kverrulant-gener, men noen ganger er selve diskusjonen morsommere enn tematikken. Shoot me :sjenert: )

Hihi. Noen ganger kan man lett bli beskyldt for å kverulere fordi man svarer i en diskusjon, eks hvis mange har quotet det man har skrevet, og man ønsker å kommentere svarene. Muntlig ville det vært fort gjort, men skrftlig ser det ut som om man er superengasjert og tar ting heeeelt ut av proposjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dette snakket om pris og usynlige bleier etc blir helt fjernt for meg. Kan noen forklare hvor den argumentasjonen kommer fra?

Tja, förra blöjpaketet vi hade var Liberos vanliga (med kaniner på rumpan) och de syntes igenom. Personligen gillar jag bättre helt vita blöjor som bara har en mönstrad kant fram för fästet av kardborrelåset. Som det paketet vi har nu (Coops blöjor). Det är bara en hygienprodukt för mig och jag ser inget behov av att ha figurer eller mönster på dem.

Men de koster jo ikke noe mer....!!!!

Åh, det visste jag inte. Jag tycker ändå det är en onödig grej. Men jag tänker inte kriga mot varken Libero eller de som tycker det är kul att köpa designerblöjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fjåsete med slike bleier, i mine øyne. Og skal man først ha motiver vile jeg synes det var mer naturlig med mer barnslige motiver.

Slike bleier er for meg et tydelig tegn på det materielle samfunnet vi lever i, hvor alt skal være så utrolig kult til enhver tid.

"Foreldre er lei av de vanlige bleiene" sier produsenten. Herregud, er det noe å bli lei av også, hvordan en bleie skal se ut?? Er ikke bleier under klærne? Er folk lei av ensfargede bind og tamponger også? Eller hva med innleggssåler til sko?

Kunne ikke sagt det bedre selv! Tror "prinsesse"syndromet kommer tidlig nok, uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...