Gå til innhold

pergopopping


Gjest Gjest_vilje_*

Anbefalte innlegg

jaja så viser blodprøven at jeg hadde EL likevel da!! :forvirra: mon tro hvorfor det ikke slo ut på EL testen. HMm neste gang kjøper jeg flere enn 7 tester for jeg har tydeligvis missa! Nå er det bare å vente på tante rød da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HMm neste gang kjøper jeg flere enn 7 tester for jeg har tydeligvis missa!

Du kan jo forsøke å tempe samtidig da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg få stille noen dumme spm til dere som kan? :rodme:

Jeg sliter også med å bli gravid og har fått resept på pergo. Men jeg har ikke satt meg inn hva dette egentlig er..

Man skal ta første pille første menstr. dag ikke sant? og så skal dette hjelpe meg til lettere å bli gravid under el? er det noen bivirkninger?

Fortell gjerne mer om dette, da jeg føler meg så dum på dette området, takk :)

Når du får medisinen skal det stå på klistremerket de fester på pakken hvordan du skal ta det. Jeg har forstått det slik at det kan være litt forskjellig hvilken dag man skal begynne på og hvor mange piller man skal ta, så dette må du finne ut av... Og lykke til! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg ikke ventet, men her er jeg altså, i Pergo-klubben... :roll: Jeg har påvist eggløsning (SA i mai), men legen mente kroppen min ville ha godt av et lite dytt med hormoner, siden jeg har tempet i åtte måneder og funnet eggløsning hver syklus. Noen andre som tar Pergo selv om de har eggløsning?

Så et spørsmål: Jeg skal ta to piller om dagen i fem dager fra tredje mensdag. Er dette en dobbel kur?

Forøvrig en liten ting: da jeg skulle hente ut Pergoen sa de på apoteket at den er utsolgt fra leverandøren!! De visste ikke hvor langvarig det var. Jeg måtte på tre apoteker før jeg fant et som hadde igjen på lager. Nå har de kun tre pakker igjen der... Så dere som planlegger mer Pergo, kjøp nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har påvist eggløsning med eggløsningstester, og blit satt på Pergotime etter å ha prøvd på egenhånd i over et år. Ser ut til at Pergo er noe man får selv om man har EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...