Gå til innhold

Ottines loggbok

Ottine

Anbefalte innlegg

Hadde forøvrig en topp tur på IKEA!

Fikk tak i en kurvsofa som ble alldeles krem på min lille veranda. :rødme: Denne verandaen er mitt lille "sommerprosjekt", og nå begynner den å bli riktig så koselig. Skulle hatt en slik kurvstol også, egentlig... ;) Nå kommer det ny katalog i august - og den skal nok lese nøye, he he! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig sommerprosjekt du har på gang da :)

IKEA er gøy, må ta meg en tur der når jeg har penger.

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt ordner seg for dere :klem:

Ha en fin helg og kos deg masse på hyttetur, hørtes herligt ut.

Takk for det linky! Skal virkelig slappe av og kose meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig sommerprosjekt du har på gang da :)

IKEA er gøy, må ta meg en tur der når jeg har penger.

Ha en fin kveld

Hmm, ja-penga flyr fort der! Ha en fin kveld du også. Nå må jeg :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig melding i dagboka! :klem:

Jeg gleder meg også til IKEA katalogen kommer i august! Det er alltid like stas! ;)

Endret av melloz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKEA :hoppe:

Jeg kommer til å gå berserk når min kjære og jeg skal på Ikea og kjøpe ting til leiligheten... :ler:

Vil ikke tenke på det engang.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... lenge siden jeg har vært innom her. Er virkelig i feriemodus! :sol:

Har hatt noen fine dager på hytta selv om været ikke var så bra. Denne uka har vi stort sett vært hjemme - vi var i bryllup i helga, og det var veldig koselig og veldig GØY!! :tommel: Mannen og jeg har fått mer sving på "sakene", så jeg hadde det virkelig morsomt på festen. Jeg hadde skviset beina inn i et par torturredskaper av noen sko - så beina er helt ømme i dag... :ler: Men beina ser så snacksy ut i disse skoene så jeg lar det stå til ved slike anledninger!

I morgen drar vi til Sverige. Havner vel rundt traktene i Mora, tror jeg. Blir spennende å se hvordan det går med unga i bil, så vi tar ting litt slik som det kommer. Så da blir jeg borte noen dager igjen.

Får komme tilbake med en rapport. Fortsatt god sommer! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi tilbake i gamlelandet! :hallo:

Vi hadde en fin, liten ferietur - akkurat passe med kjøring for unga, og akkurat passe med aktiviteter. Vi holdt til rundt Siljan, og det er virkelig koselig og flott der! Vi besøkte et "Tomteland" og et stort sommarland, og både store og små koste seg.

Mannen og jeg også! :rødme: Håper virkelig ting vil ordne seg.

Nå må jeg egentlig se 24 - noe som er vanskelig å kombinere med KG, men jeg har liksom så liten tid til å være her inne nå om dagene. I morgen er det spådd atter regn... :regn: Har sååå lyst til å finne på noe morsomt i helga... Ble litt bitt av tur-basillen! Vi får se hva vi finner på. Sitte hjemme i regnvær er nå heller lite fristende.... Får se om vi finner på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er sikkert brunere enn meg, da jeg er i overkant blei i utgangspunktet! :fnise: Men dette året tror jeg ikke forskjellen på meg og de fleste andre blir så stor. Det er nå en trøst når det øser ned som aldri før!

Godt å høre at dere hadde en fin tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at ting er litt :rødme: om dagen. Fortsatt go` sommer.

Ja, nå har vi en liten opptur.. Det gjør ingenting, for å si det slik! :) Men jeg ser du snart er på flyttefot... Skal du langt avgårde fra der du bor nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en heller lite festlig dag. Eldstemann hadde feber i dag også, har hatt det siden i går. Det er jo ikke spesielt stas for noen, han orker ikke annet enn å sove - og bli litt dullet med. Dermed blir lillesøster sur og utålmodig - og sjalu...

Mannen kom - selvsagt... :sur: - senere hjem fra jobb enn planlagt...Typisk på slike dager da det hadde vært greit at han helst ikke skulle ha vært borte i det hele tatt! Men slik er nå dèt.

Uansett da så hadde vi en koselig helg med overnattingsbesøk. Grilling ute mellom regnskurene på lørdag, samt litt øl og vin, så det ble riktig stemning. Minstejenta ville overhodet ikke sove godt den natta og endte illskrikende opp i senga vår. Og våknet tiiiidlig... :ler: En smule typisk.

I kveld blir det litt surfing mellom Anna Pihl og finale i Ungkaren...Føler litt behov for sløving nå. :dronning:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er definitivt med på litt pushing.... :) Det pleier å hjelpe!

I dag skal jeg faktisk trene på treningssenter! Tenkte meg litt oppvarming på ergo eller tredemølle, og styrke i sal! Tror det skal bli deilig!

Håper gutten din blir frisk snart! Og at alt ordner seg med det! :klem:

Går Anna Pihl på tv nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest _Leela_

Innom for å oppdatere meg litt etter ferien. :)

Så bra ting går bedre mellom deg og mannen, håper ting order seg for dere.

Men nå skal jeg sparke meg selv i baken og komme meg ut i det noenlunde bra været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...