Kayli Skrevet 27. juni 2007 #61 Del Skrevet 27. juni 2007 Vaske er ikke gøy, men greit når man har selskap. Håper du får en fin ego-dag i morgen - vel verdt å unne seg av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 27. juni 2007 #62 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja slik utvasking er ikke det morsomste å drive på med, men godt med selskap da. Går fortere også Kos deg med ego-dagen din da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #63 Del Skrevet 1. juli 2007 Dagene flyr og jeg har ikke tid til å stikke innom hver dag, ser jeg.. Tida har, som før nevnt, blitt brukt til husvask bl.a. Nå har den nye eieren tatt over huset! I går var jeg i utdrikningslag. Tjo-hei! Det er alltid moro med slike lag - iallfall når de er godt planlagt slik det var i går. Ble litt sent - så jeg har hatt en heller slapp dag i dag... :kaffe: Må surfe litt på KG nå, samtidig som jeg ser Agatha Christie..Hmmm, vanskelig kombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #64 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvorfor må ekteskap av og til være så kompliserte greier? Har det ikke så bra nå,egentlig. Hadde besøk av ei venninne og hennes barn i dag, og det var godt å få tida til å gå på den måten. Mannen og jeg pratet til langt på natt i går, så jeg er en smule sliten i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 3. juli 2007 #65 Del Skrevet 3. juli 2007 Håper det blir bedre. Det kan nok oppleves for alle og enhver til tider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. juli 2007 #66 Del Skrevet 3. juli 2007 Nei, det er ikke alltid bare bare å være i forhold. Noen kneiker kan det bli, håper dere kommer over denne og at det blir bra. Koselig at du titta innom dagboka mi. Sender litt sol og varme sørover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 3. juli 2007 #67 Del Skrevet 3. juli 2007 Så trist at det er trøbbel med deg og mannen. Håper det går seg til. Det hjelper jo sikkert at dere får prata ut om ting. Alle forhold har sine ups and downs, vet du, men det er nok en mager trøst akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 3. juli 2007 #68 Del Skrevet 3. juli 2007 Koslig at du kikka innom dagboka mi! Håper det ordner seg med deg og mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meteora Skrevet 4. juli 2007 #69 Del Skrevet 4. juli 2007 Titter innom i dagboken din Så gøy med nytt hus. Begynner dere å komme litt i orden? Krangling er kjedelige greier. Har hatt våre nedturer vi også, men nå er vi ikke gift enda da. Jeg håper det ordner seg for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 6. juli 2007 #70 Del Skrevet 6. juli 2007 Ja, kan skjønne det er kjedelig med krangler med mannen sin. Håper det bedrer seg snart da Det hjelper med slike "natt"prater da, har gjort det for meg hvertfall. Kjenner selv at jeg ikke kommer til ro før vi har snakket ut. Får håpe dere har kommet i orden i nytt hus da Fortsatt fin sommer da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #71 Del Skrevet 10. juli 2007 Hei alle og takk for klemmer (og sol, Midnattssol - gjett om vi trenger dèt!!) og gode ord! Ting går ikke så greit her... Vi har en laaaang historie, til tider turbulent, og kort fortalt så står vel mye på meg nå. Jeg føler vel vi har kommet til et slags veiskille hvor det må bli enten slik eller slik for oss. Men det er VELDIG vanskelig, og tankene kverner rundt hele tida. Jeg og unga har vært på hytta noen dager nå, og det er deilig å være der. Da får jeg slappet av på en helt annen måte. Jeg tror jeg har tatt et valg, men jeg trenger litt mer tid på meg. Jeg har en følelse av at dette blir en heller trasig sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #72 Del Skrevet 10. juli 2007 Men jeg glemte jo helt dagens lyspunkt: IKEA tur med en venninne!! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 10. juli 2007 #73 Del Skrevet 10. juli 2007 Høres ut som du har det trøblete nå. Sender deg en - håper dere finner ut av det. IKEA er fiiint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 11. juli 2007 #74 Del Skrevet 11. juli 2007 Måtte innom en tur for å oppdatere meg. Ikke noe gøy å høre at ting er litt vanskelig. Håper alt løser seg og går bra uansett hva du eller dere velger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meteora Skrevet 11. juli 2007 #75 Del Skrevet 11. juli 2007 Kommer innom med en . Har ikke så mye å bidra med, men jeg håper virkelig det ordner seg. Ta den tiden du trenger og følg magefølelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 11. juli 2007 #76 Del Skrevet 11. juli 2007 Innom med en Høres ut som at ting ikke er så greit for deg, men håper det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. juli 2007 #77 Del Skrevet 12. juli 2007 Av og til må man ta avgjørelser som er tunge og vanskelige. Det kan være tøft i perioder, men det blir forhåpentligvis bedre etterhvert - som oftest så blir det det. Håper det ordner seg på en eller annen måte sånn at du får det bra. IKEA du, din heldiggris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 12. juli 2007 #78 Del Skrevet 12. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #79 Del Skrevet 13. juli 2007 Takk igjen for koselige hilsener! Nå har jeg hatt noen tøffe dager, ja, ikke bare jeg, men mannen min også. Jeg holdt virkelig på å ende ekteskapet mitt..., - men vi ER veldig glade i hverandre, tross alt! Det er et "lim" mellom oss og et bånd som det er veldig vanskelig å bryte. Iallfall nå! Vi må bli flinkere til å prate sammen; det er så lett å gå i den fella hvor man går og er sur og skuler på hverandre i stedet for å ta tak i ting... Jeg er skikkelig sliten! Slike ting tar virkelig på. Men nå håper jeg at det roer seg for oss og at vi kan nyte resten av sommeren! Jeg skal på hytta i morgen. Alene! Har fått innvilget litt "husmorferie", og det skal bli alldeles herlig. Blir der et par dager og så tar jeg med meg unga opp igjen, for mannen min må jobbe neste uke også. Jeg håper virkelig vi får litt finvær snart. Går snart tom for ideer på disse regnværsdagene. Tar meg altså en hytte tur, så da blir jeg borte herfra noen dager. God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 13. juli 2007 #80 Del Skrevet 13. juli 2007 Håper alt ordner seg for dere Ha en fin helg og kos deg masse på hyttetur, hørtes herligt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå