Gå til innhold

Ottines loggbok

Ottine

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått med meg "Tilbake til 90-tallet". Synes de programmene er både morsomme og interessante. Blir litt sånn aha-opplevelser av og til; synes liksom ikke det er så lenge siden - men jammen har mye forandret seg! :fnise: Arti`med slik nyere historie.

Så nå har jeg satt meg så godt til rette i sofakroken at her blir jeg nok...! :sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg også sett! Føler meg litt gammel når jeg ser det, da. Kong Olav døde da jeg gikk på gymnaset. Det er da ikke så lenge siden! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kose deg i sofakroken. :)

Sitter klar i sofakroken nå også...! Gullrekka OG Idol.. Svitsje, svitsje..

Og gravid du også!! :klemmer: Så bra! Gratulerer!

Det har jeg også sett! Føler meg litt gammel når jeg ser det, da. Kong Olav døde da jeg gikk på gymnaset. Det er da ikke så lenge siden! :ler:

Det er IKKE lenge siden!!! :fnise:

Ja, ikke sant tida går fort. Det er bare helt merkelig;)

Kos deg så mye i helgen:)

Kos deg du også!!

God helg :)

God helg!!

God helg til deg også :vinke:

Håper du får ei fin helg!!

Ha ei strålende helg! :)

Du også, Leela!!

Innom og ønsker alle ei god helg- nå har den definitivt startet; som nevnt er jeg på plass i sofaen og kommer nok til å svitsje litt.

Mannen er borte, og da er det fritt fram med fjernkontrollen! Men jeg koooser meg med en slik alenekveld også jeg- helt alene er jeg ikke: de søte små er i seng - men nå har jeg tent lys, det er god varme i ovnen... Og så har jeg kjøpt meg RAKFISK!! :fisk: Tok litt tid før jeg vente meg til den, men nå synes jeg det er helt nydelig.

En kald pils venter også!! Så GOD HELG ALLE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lat søndag i dag... :kaffe: Deilig!

Akkuratt nå er eldstemann på bursdag - guttelag fra barnehagen.. Glad jeg ikke er dèn mammaen nå.. :ler: Vi har unnagjort to slike bursdagshelger i heimen for ikke lenge siden, så det holder for ei stund.. Senere skal hele familien bort i bursdag til sønnen til et vennepar av oss. Der er vi invitert til pølsefest - så da slipper jeg ordne middag i dag også... Lettvint!

Slapper av med reprise på Idol jeg ikke har sett og KG...

Setter over mer kaffe... :kaffe: Tjuhuu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Her er det lenge siden jeg har vært...forrige helg var trivelig, ser det ut til? Håper den neste også blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
Gjest _Leela_

Lenge siden ejg har vært innom her nå og ser det har vært stille her. Er iallefall innom med et hei, håper alt står bra til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her...!

Det har sine årsaker... Jeg har vært sykmeldt en laaang periode fra jobben. I tillegg krasja PC`n min. Harddisken takket for seg, og det har tatt sin tid for meg å ordne ting i høst. Det hjar vært en tung periode.

Men nå ser jeg lys i tunellen! :) Er iallfall forsiktig optimist!

Vi er inne i ei travel førjulstid, og små og store gleder seg! Jeg er en slik person som er av dem som synes jula er ei fantastisk tid! :nisse: Så nå stuller og steller jeg i heimen og holder på med litt av hvert. Føler jeg er ganske ajour, egentlig.

Nå sitter mannen i huset her med hver vår kaffe og har tent tre adventslys mens unga suser rundt i pysj ennå. Deilig med late morgener! Det lukter imidlertid ikke bare blomster fra bleia til mini, så vi må nok ordne oss snart!.

Koselig å være innom igjen! Ønsker alle ei trivelig førjulstid! :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ja, hallo - her kommer et livstegn fra meg...! :sjenert::tommelsmil:

Godt nytt år osv.. Her er det jo ei stund siden jeg var innom. Jeg skal prøve å oppdatere litt i korte trekk. Ting har vært litt turbulent. Mannen og jeg opplevde et lite brudd i høst, og det har vært veldig vondt for alle parter. Jeg har vært langt nede og har bare ikke orket å være så veldig sosial - og slettes ikke her...

Men "Always look on the bright side of life" sier jeg bare... Ting har ordnet seg! :smile: Denne gangen føler jeg at vi virkelig skal få det til også. Jeg orker ikke gå så i detaljer - men som dere skjønner er det en grunn til at jeg har vært en smule fraværende!

Jeg er tilbake igjen i jobb også etter å ha vært sykmeldt en lang periode. Deilig å føle seg virksom igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...