melloz Skrevet 31. august 2007 #181 Del Skrevet 31. august 2007 Takk for det! Og god helg til deg også!! Skal si du har mye energi! Kunne trengt litt energi til gitt. Men i går slo jeg til å lagde biff med fløtegratinerte poteter til meg og sambo! nammenam! Ser du jobber med 1.klassinger! Det er en jobb jeg godt kunne tenkt meg, er utdanna noe i samme duren.... Men akkurat nå tar jeg litt mer studier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 31. august 2007 #182 Del Skrevet 31. august 2007 Ha en fin helg, Ottine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 31. august 2007 #183 Del Skrevet 31. august 2007 Hei, hyggelig at du stikker innom meg, Ottine! Ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 31. august 2007 #184 Del Skrevet 31. august 2007 God helg og god tur på hytta! Og send gjerne over litt energi til meg, tror jeg trenger det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 31. august 2007 #185 Del Skrevet 31. august 2007 Håper du koser deg på hytta! Ha en fin helg, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 3. september 2007 Forfatter #186 Del Skrevet 3. september 2007 Så koselig at så mange er innom her! Tusen takk for hyggelige hilsener alle sammen! Helga ble veldig koselig innledet; bare moder`n og meg på hytta! Vi har det veldig bra i lag sammen, og nøt virkelig livet! Jeg kunne ligge til jeg våknet av meg selv på lørdag - og jeg våknet 0645! Litt typisk... Vi brukte meste av lørdagen til å "vaske ut sommeren" fra hytta. Litt koselig, det også. Kaldt i fjellet også; 0 grader da vi våknet opp lørdag. Vinteren kommer snikende... Vi rakk også en helt grei runde med shopping senere den lørdagen! Så bar det hjem til huset, mann og barn. De var SÅ happy for å se meg igjen, så det var fint å komme hjem også. I går gikk unga og jeg en forholdsvis lang tur i det fine været. Hadde ispause underveis som drivstoff! Fikk besøk av venninna mi og familien på ettermiddagen så da ble det liv! Har igrunnen hatt ei veldig fin helg. Eneste sky på himmelen nå er en lei bekkenløsing jeg sliter med..Det er skikkelig vondt, altså, fysj hvor irriterende det er! Prøver jo å gå turer for å komme i bedre form, men det krangler skikkelig så jeg vet ikke helt..Om noen har råd/erfaringer er det bare å si fra! Får se til å komme meg hjem nå! Flott TV kveld for mitt vedkommende i kveld; 71 grader Nord OG Anna Pihl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 4. september 2007 #187 Del Skrevet 4. september 2007 Å så kos med hyttekos da. Hadde mye av det før vi flyttet, nå er det jo så langt til familie at... Skulle ønske jeg hadde ork til å gå tur også. Her er det veldig fin natur å gå i også, men denne graviditeten tar knekken på meg. Er jo så himla trøtt hele tiden og energiløs. Håper detbedrer seg snart. Jepp, digger at du digger det samme som meg på tv :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 4. september 2007 #188 Del Skrevet 4. september 2007 Hørtes herligt ut med en slik hyttetur, og så leit at du sliter med bekkenløsning da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 4. september 2007 #189 Del Skrevet 4. september 2007 Hei! Hørtes ut osm en koselig helg! Er det etter svangerskap du har fått bekkenløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 6. september 2007 Forfatter #190 Del Skrevet 6. september 2007 Nå har nesten hele uka gått, og jeg har ikke fått vært innom. Det hender seg det er en smule..eh.. travelt! Ja, det er etter svangerskap jeg har fått bekkenløsning. Det begynte da jeg gikk med nr 2, og jeg regner nå med at det ER bekkenløsning- har lest om det og hørt om det, og jeg har visst flere symptoner på dèt. Det som plager meg litt er at det bare blir verre, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gripe det an. Jeg synes det er så mye STYR med lege, evt fysioterapi og ditt og datt - det er så tidkrevende...Da biter jeg heller tenna sammen, men det er noe som sier meg at det ikke er så lurt, det heller..Vel, nok om dèt! Gleder meg til helga: barnefri! Nå følte jeg meg EGO med en gang jeg skrev det...Men vi skal bort med et vennepar på tur, og jeg gleder meg veldig. Det er ikke så ofte det skjer. Barna har det helt toppers hos besteforeldre, så... Men det blir jo til at det stikker litt i samvittigheten allikevel. Mødre er vel slik! God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 7. september 2007 #191 Del Skrevet 7. september 2007 En frihelg i ny og ne må en kunne unne seg med god sammvittighet! Usj, bekkenløsning er vonde greier. Enig i at det er styr med lege osv, men kanskje du kan få noen øvelser av fysio som du kan gjøre selv? Ellers har jeg hørt at kiropraktor er bedre enn fysio på bekkenløsning. Du må kose deg i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 7. september 2007 #192 Del Skrevet 7. september 2007 Hei hei:) Ja må si meg enig med Lillekylling her at barnefri i ny og ne er ikke å forakte det. Herregud, går det an å få bekkenløsning etter graviditet? det har jeg aldri hørt om. Stakkars deg men det er vel en smule lurt å ta kontakt med lege vil jeg tro. Må tenke på at man blir jo ikke yngre med årene (ikke vondt ment), så man stivner jo litt naturlig av de årsakene også... God bedring Ottine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. september 2007 #193 Del Skrevet 7. september 2007 Innom for å ønske deg god helg. Kos dere massse på tur da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 11. september 2007 Forfatter #194 Del Skrevet 11. september 2007 Måtte bare innom en snartur...! Traaaavelt!!! Takk for hilsener! Helga var toppers! Deilig med skikkelig FRI; flott hotell, pubrunde fredagskvelden, shopping lørdag og vennefest på kvelden - litt mer :kaffe: og på søndag - men det må man vel regne med?? Toppen var å få frokost servert på rommet søndag..! Ahhhh - jeg KAN faktisk venne meg til et slikt liv... Men snakker om wake up call på mandag; da var det tilbake til hverdagen, gitt! Og godt er DET, egentlig. Må skynde meg i barnehagen nå. Får middag hos foreldrene mine i dag! Snille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 14. september 2007 #195 Del Skrevet 14. september 2007 Høres ut som en flott tur da På tid eå ønske god helg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 14. september 2007 #196 Del Skrevet 14. september 2007 Det skulle nok ikke være vanskelig å vende seg til et liv på luksushotell.... Eller? hoihi, det er jo faktisk som regel litt deilig når hverdagen siger på igjen. Syns nå jeg! Håper bekkenløsningen blir bedre!Jeg bare må: Vær forsiktig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 14. september 2007 #197 Del Skrevet 14. september 2007 Aaah - hotell høres deilig ut, ja! Ha en herlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 17. september 2007 #198 Del Skrevet 17. september 2007 Åååå, jeg vil også på hotelltur. et er jo så deilig, og når du skriver her*drømme* Så godt med slike helger innimellom. det skal man unne seg ja. Ha en fin uke Ottine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 19. september 2007 Forfatter #199 Del Skrevet 19. september 2007 Hei igjen alle sammen! I dag er jeg skikkelig forkjølet! Det er ordentlig gråkaldt ute - det var nydelig her i morges - men nå er det bare brrrr... Jeg er hjemme fra jobb og fyrer i ovnen. Har slaraffet en del på sofaen under pleddet, men har ordnet litt klesvask. Skjønner ikke hvor mye det blir av en familie på 4 jeg, da..! Det brukes da så vannvittig mye klær. Ungene kommer hjem med bløte og møkkete klær fra barnehagen hver dag. Og bra er nå dèt - det tyder på at de har det bra der! Det er ei stund sida jeg har vært innom her - jeg synes dagene går veldig fort nå, men skal prøve å ta en titt innom flere dagbøker i dag! Har altså vært borte to helger på rad nå; først hotelltur, og denne helga var det hyttetur. DET var også veldig koselig. Rødvin, peisvarme og hytte... Mmmmm! Koser meg! I kveld er det foreldremøte i barnehagen, så jeg får håpe formen bedrer seg betraktelig. Ha en fin høstdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 20. september 2007 Forfatter #200 Del Skrevet 20. september 2007 Nå er jeg lei av å være i dårlig form! Kjenner jeg er veldig der... :kaffe: Har da fått ordnet med litt klær- som vanlig- OG fått surfet litt på KG. Har nesten ikke tid til det lenger... Men nå skal jeg ut å gå meg en tur. Trenger bare gå noen hundre meter så er jeg inne i skogen. Det er gråkaldt så jeg gruer meg-men det er så deilig etterpå!! Fatt mot, sier jeg bare... Ut på tur! Dette blir fint!!!*trøste seg selv*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå