Gå til innhold

Ottines loggbok

Ottine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir så glad av å lese sånt. :danser: med...

Ja,men vet du - jeg er så utrolig GLAD i dag! :hoppe: Den følelsen man får inne i seg på slike dager må man ta godt vare på slik at man kan ta det fram på tyngre dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på. Koselig å lese at det går så fint med deg og mannen.

1. klassinger er jammen helt herlige! Nå ble det litt forandringer i timeplanene hos oss i siste sekund, så nå skal jeg være mest hos 2. klasse. Men; de er nå skjønne de òg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig opp til dere som holder ut å jobbe med barn :sjenert: Tror jeg hadde tatt knekken på meg selv og for ikke snakke om barna våre hvis jeg skulle jobbet med barn- og så kommet hjem til våre etterpå. Har liksom ikke dette i meg for en sånn jobb. All ære til dere for at dere klarer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig opp til dere som holder ut å jobbe med barn :sjenert: Tror jeg hadde tatt knekken på meg selv og for ikke snakke om barna våre hvis jeg skulle jobbet med barn- og så kommet hjem til våre etterpå. Har liksom ikke dette i meg for en sånn jobb. All ære til dere for at dere klarer! :jepp:

Takker og bukker!!! Tar til meg ALL ros for vi lærere ønskes jo av og til dit pepper`n gror! :ler: Men de fleste av oss er faktisk ganske OK - deriblandt meg. :sjarmor: Og Kayli!! Hei til deg også!!

Men du er inne på noe, Majabeth; det kan være litt heavy og jobbe med barn og så komme HJEM til barn...Blir mye barn,ja... Allikelvel; jeg føler meg veldig heldig om dagen!! Dette har vært nok en flott dag med 1.klassingene. I dag var vi ute i skogen og plukket bær. De var kjempeflinke på tur; ittno`tull! :dagens-rose:

Nå skulle jeg EGENTLIG ha sittet med skolearbeid; meeeen jeg måtte jo innom KG! :vinke: Stakk avgårde etter jobb i dag for å handle bursdagsgave til eldstemann; vi har bursdagshelg nå...Da blir det vel full fres kan jeg tenke meg. Stort sett er det jo moro!

Ellers kjenner jeg at jeg liker HØSTEN!

I dag har det vært kjempe-vær her. Jeg synes høsten er flott! Kose seg inne med :lese: og :vin: . Rote litt i klesskapet og finne fram varmere klær... Dra på hyttetur og fyre i peisen...Jo, jeg liker denne årstida. OG høst-shopping! :shoppe:

God høst, alle! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og hilser på. Koselig å lese at det går så fint med deg og mannen.

1. klassinger er jammen helt herlige! Nå ble det litt forandringer i timeplanene hos oss i siste sekund, så nå skal jeg være mest hos 2. klasse. Men; de er nå skjønne de òg!

Ja, da blir det jo litt omstilling for deg, men det går nok bra! :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du og mannen har det så bra, det er en herligt følelse. Og så er det jo bra for forholdet å kunne kjenne litt på det å savne hverandre litt av og til;)

Jeg liker også høsten, syns det er en koselig årstid :jepp:

Har du startet høst :shoppe: eller?

Jeg gleder meg til å kjøpe ny vinterjakke :lur:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Innom og hilser tilbake! Koselig med en dagbok til en som er lærer for 1. klassinger. Siden jeg har et par stykker selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Høsten er en fin tid den ja, kose seg inne ved peisen og stearinlys tent*kos*

Men siden jeg har flyttet så langt nord kan jeg garantere deg at det blir høstshopping på meg ja. Må skaffe meg noen veldig varme klær jeg da, som den frysepinnen jeg er :ler: eskimodrakt :ler:

Vet jo ikke helt hvordan vinteren er her, men har hørt at den er kald og mørk. :fryser: bare av tanken jeg...

He he he...men shopping det er alltid morsomt.

Ha en god helg da Ottine, og kos deg med kjæresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg! :)

Får godfølelse inni meg når jeg leser det du skriver om høsten! Jeg liker også høsten, lene seg tilbake i godstolen med en kopp te og ei god bok! ahhh.... Lite som er bedre enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Så godt å høre at det er litt :rødme: i heimen. Er godt med den følelsen.

Håper du får ei bra helg, var det slik at det er full bursdagsfeiring i helga? Blir det stort selskap eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok innrømme at jeg gleder meg litt til peiskos, jeg også. Selv om jeg gruer meg til vinterføre på veiene...

Det høres ut som du koser deg med 1. klassingene dine - det er bra! Litt rot hos oss nå, men den læreren som har 1. og 2. kl. er bare i vikariat. Nå blir hun borte fra nyttår, så da ser det ut til at jeg får hennes plass... Litt spenning i hverdagen her. altså.

Ønsker deg en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom en liten tur for å ønske deg God helg.

Henger meg på "Høstelskerene", fantastiske farger, levende lys, rødvin, kakao, koseklær, bøker og roser i kinnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Huff, føler meg litt i faresonen for å bli avhengig av dette :sjenert:

Det er veldig koselig her inne, så det er fort gjort å bli litt avhengig, ja!! :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du og mannen har det så bra, det er en herligt følelse. Og så er det jo bra for forholdet å kunne kjenne litt på det å savne hverandre litt av og til;)

Jeg liker også høsten, syns det er en koselig årstid :jepp:

Har du startet høst :shoppe: eller?

Jeg gleder meg til å kjøpe ny vinterjakke :lur:

Ha en fin dag :klemmer:

Hei! Har så smått behynt med litt shopping, ja! :-D Mitt store problem er egntlig å få tak i bukser... Synes det er så vanskelig - ender ofte opp med jeans - men det kunne vært arti`med litt variasjon. Skal bli flinkere til å bruke kjole/skjørt i høst. Skal sveipe innom H&M og Ellos på nettet i kveld og kikke på litt både til meg selv og unga. Gardiner skulle jeg også hatt...

Kjøpte ny vinterjakke i fjor + kåpe-så det blir det vel ikke i år. Noe annet som står på ønskelista di da?

Ha en fin shoppe-høst! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...