Gå til innhold

MiNNiemOOse sin graviditetsdagbok

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Jeg vil også tippe! Tror det er ei jente jeg da, som kommer på fredag 26 januar.

Mandagsbarn har fagert skinn

Tirsdagsbarn har kjærlig sinn

Ondagsbarn får meget se

Torsdagsbarn er det meget ved

Fredagsbarn får kjærlighet og lykke

Lørdagsbarn skal skjønnhet smykke

Søndagsbarn skal leve lenge og alltid ha nok av penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå...kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Det er så spennende!!! Må nok besøke dagboken din oftere fremover. ;)

Veldig vanskelig å tippe kjønn syns jeg.. Men må nok si jente! :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste:

Calla: 13 januar/ gutt (2 februar/jente :babyjente: )

imli: 1 februar/ jente :babyjente:

Kvist: 26 januar/ jente :babyjente:

Amalie:22 eller 29 januar/ gutt :babygutt:

May Helen: 23 januar / gutt :babygutt:

No Shorty: 24 januar

Dette er spennende jenter! Koselig at dere deler entusiasmen med meg.. :kyss: :kyss:

For min del så kjennes det ut som h*n skal komme nårsomhelst, har skikkelige kynnere, murringer og vondter nede i magen og i ryggen, men det er nok bare modning som foregår! Lille ligger med hodet LAAAAANGT ned iallfall, det sa jordmor.. :smile: Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. :hjerte:

Calla har som dere ser "safet" seg med begge kjønn... :hoho:

Endret av MiNNieMooSe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå nå er jeg spent altså :)

Men du får bare holde den inne litt lengre så den kommer på min dato ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også tippe! Tror det er ei jente jeg da, som kommer på fredag 26 januar.

Mandagsbarn har fagert skinn

Tirsdagsbarn har kjærlig sinn

Ondagsbarn får meget se

Torsdagsbarn er det meget ved

Fredagsbarn får kjærlighet og lykke

Lørdagsbarn skal skjønnhet smykke

Søndagsbarn skal leve lenge og alltid ha nok av penger

Lover bra for meg som er fredagsbarn da ;)

1 februar, mitt tips, er også en fredag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amalie: a, hvis jeg skal velge dato så velger jeg selvsagt din Amalie! :fnise: Da blir jeg fortest ferdig... :fnise:

Nettene er tunge, særlig i natt.

Har gjort meg klar for Oslotur nå. Blir koselig. Skal på noe auditionting med mannen også, spennende! :jepp:

Mannen har sagt hver dag nå: BABY KOMMER IDAG...Hehehe...

Vi får se da gull...

Jeg håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*glede seg med dere*

Spent på å møte lille nurket jeg også :) Må jo være helt fantastisk (og sikkert fryktelig slitsomt) å gå sånn og vente. Kanskje du kan korte ventetiden med å ta deg en tur inn i Østfold-tråden? Kaffetreffplaner etterhvert der tror jeg...

Kose deg i Oslo i dag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at det blir en gutt. Og datoen blir 23 januar.

De fleste som har barn sier at de siste ukene er lengst. Og man vil bare blir ferdig og møte babyen.

Håper for din skyld at babyen kommer før heller enn siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så slem jeg var som tippa 1.februar da :fnise:

Den datoen bare datt inn i hodet på meg med en gang noen begynte å prate om tippeliste. Beklager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energi drikker kan nok være smart ja. Det var blant det som stod på huske å kjøpe lista mi.. men det rakk jeg jo aldri. og siden fødselen skjedde på natta så var jo kiosken stengt på sykehuset også. Man får jo vann/saft på fødestuen, men hadde vært kjekt med noe som gav litt mer energi :Nikke:

heldgivis rakk jeg å kjøpe bind da... :ler:

her startet det jo med vannavgang og uten bind kunne det nok ha blitt en fuktig affære å komme seg til sykehuset.

Så dersom du ikke har det liggende ville jeg nok ha kjøpt litt av det med engang jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra hodet er godt festet! Da blir det i hvert fall ikke setefødsel! ;)

Helt klart de siste to-tre ukene som er verst, så vi får håpe den lille kommer før min tippedato. Men magefølelsen min sier februar-barn.....

Du får prøve noen kjerringråd etterhvert! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Kvist, May-Helen, imli, Pasha og Calla

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Nå har jeg vært hos jordmor og fått modningsakupunktur. Kom en time for tidlig jeg da, vi som stresset hjem fra Oslo og greier. Dvs mannen min gjorde det..Jeg sov så lite i natt, så jeg la ned setet i bilen og blunda på vei hjem jeg.

Vi var på Nordisk film hvor jeg satt å venta på kjære, jeg kunne ikke være med inn så jeg satt i et stort rom med sofa, blader, masse små arbeidsplasser rundt hele... Så bl.a han duden som vant Bigbrother første runden...Satt å leste se&hør og drakk te og sleeet virkelig med å holde meg våken, flaut vettu.. :fnise:

Jordmora jeg var hos idag var helt suuuper. Nålene var veldig vonde og de brant i ryggen. Hun masserte bekkenet også, trodde jeg skulle skrike høyt, men klarte å holde meg. Men, hun mente at jeg hadde god modning allerede og hun kjente god kontakt med mormunnen også. HUn trodde heller terminen var mellom den først antatte og den nåværende, så da heier jeg på seier for ho!!!!! :ler: HUn sa iallfall at hun trodde jeg kom til å slippe overtid, og da ble jeg sååååå glad. :sjarmor: Typisk at det ikke skjer da, nå som jeg har skrevet det her inne osv... Meen, lov å håpe.

Ble skikkelig liv i babyliten da jeg lå der på banken, det er visst veldig vanlig for det blir bedre blodstrøm til morkaka. Hun viste noen punkter på beina mine som mannen bær massere hver dag, som var ba mht modning.. Me likes... :fnise: Men, det er jo veldig ømt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm... siden det var så bra modning så tipper jeg 13. Januar, men da tror jeg faktisk at det er gutt! Så får jeg ha 2.2. som reserve...? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... siden det var så bra modning så tipper jeg 13. Januar, men da tror jeg faktisk at det er gutt! Så får jeg ha 2.2. som reserve...?

:fnise:

Åhhh, så du skal ha backup...Thihi... Ok, da.. sette den første i parentes jeg! Meeen, ikke flere tippinger da altså...*streng* :lol:

Men, hv aom jeg da får på termin??? Hva får jeg da tru?

Endret av MiNNieMooSe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Men, hv aom jeg da får på termin??? Hva får jeg da tru?

Ehh, jeg tipper at du får samme kjønnet uansett hvilken dato det blir... Fnis fnis...

Sees i morra vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Ja, den har nok valgt seg et kjønn allerede... :fnise: Er bare jeg som er så usikker at jeg prøver meg på en helgardering. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i kveld vennen. :klem:

Det var kjempe kos å se deg igjen, virka så lenge siden! Og du ser så fin ut, du passer å være gravid du :fnise:

Håper vi sees til uka og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...